ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Να έχει καλές μετρήσεις ή καλή οθόνη;

1.161 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2025)
Να έχει καλές μετρήσεις ή καλή οθόνη;

Τα αυτοκίνητα έχουν γίνει κινητά με ρόδες και γεμάτα τζιριτζάντζουλες.
Με την αίσθηση… δεν έπεσε μέσα κανείς. Μόνο οι μετρήσεις λένε την αλήθεια.
Το AutoΤρίτη μετράει επιδόσεις, φρένα, κατανάλωση, χώρους, θόρυβο, κράτημα (ELK TEST), αξιολογεί και οθόνες.
Καλό είναι το αυτοκίνητο που έχει καλές μετρήσεις. Δε φρενάρεις με την οθόνη.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Τα αυτοκίνητα έχουν γίνει κινητά με ρόδες και γεμάτα τζιριτζάντζουλες

Όσο μεγάλο λάθος είναι να μη θέλεις να αποδεχθείς τις αλλαγές που επιτελούνται μπροστά σου, άλλο τόσο είναι να μην έχεις την ψυχραιμία να τις «ζυγίσεις». Η τάση της αυτοκινητοβιομηχανίας προς τις ψηφιακές οθόνες και η κατάργηση κάποιων φυσικών διακοπτών είναι σίγουρα μια από τις πιο πολυσυζητημένες αλλαγές στο αυτοκίνητο τα τελευταία χρόνια, με «φίλους», αλλά και πολλούς αντιρρησίες.  

Μια δεκαετία τώρα η μάχη της οθόνης δίνει και παίρνει. Έφτασε πλέον ο αγοραστής να έχει να επιλέξει, για παράδειγμα, αυτοκίνητο με 8άρα οθόνη και ένα άλλο ανταγωνιστικό με 12άρα ή 10άρι ή ίδιας διαμέτρου με τρομερή ανάλυση και άλλα κάτι τέτοια τα οποία θα κρίνουν ειδικότεροι δημοσιογράφοι.

Με την αίσθηση… δεν έπεσε μέσα κανείς. Μόνο οι μετρήσεις λένε την αλήθεια

Και επειδή πάντα το εντυπωσιακό πουλάει δεν αποκλείεται ο «ρηχός» αγοραστής θα επιλέξει το αυτοκίνητο με τη μεγαλύτερη οθόνη και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων επειδή του «γυάλισε».  Και ας φρενάρει 10 μέτρα μακρύτερα από εκείνο με την οθόνη των 8 ιντσών ή ας είναι «τάφος» σε επιδόσεις και για να προσπεράσει θέλει μια αιωνιότητα και μια μέρα μένοντας στο αντίθετο ρεύμα πολύ περισσότερο από ένα άλλο ανταγωνιστικό. Και αν καίει τα διπλά και σε 3 χρόνια έχει πληρώσει την οθονάρα, 3 φορές σε βενζίνες;

Το AutoΤρίτη μετράει επιδόσεις, φρένα, κατανάλωση, χώρους, θόρυβο, κράτημα (ELK TEST), αξιολογεί και οθόνες

Και πως να το ξέρει, θα ρωτήσει κανείς. Κάπου εδώ μπαίνει στο παιχνίδι το Auto Τρίτη, το μοναδικό μέσο αυτοκινήτου στην Ελλάδα που κάνει μετρήσεις και αξιολογεί τα αυτοκίνητα με βάση αυτές και όχι κάποια… αίσθηση ή τις υποσχέσεις του κάθε κατασκευαστή. Μετρήσεις επιδόσεων, φρένων, κατανάλωσης, χώρων, κρατήματος (ELK TEST), θορύβου:  Έτσι προκύπτει το «καλό» αυτοκίνητο και έτσι είναι «καλύτερο» από κάποιο άλλο.

Καλό είναι το αυτοκίνητο που έχει καλές μετρήσεις. Δε φρενάρεις με την οθόνη

Γιατί με την super duper οθόνη δε θα φρενάρεις για να μην χτυπήσεις ένα παιδί που μπορεί να πεταχτεί ξαφνικά στην πορεία σου. Ούτε με την οθονάρα θα κάψεις λιγότερη βενζίνη, ή θα στρίψεις ουδέτερα, χωρίς φυσικά να αποκλείεται ένα «καλό» αυτοκίνητο να έχει και εντυπωσιακές τζιριτζάντζουλες (που συνήθως έχει).
Καλό αυτοκίνητο είναι το ασφαλές αυτοκίνητο και αυτό προκύπτει από μετρήσεις. Είναι καλές οι μετρήσεις; Είναι καλό και ασφαλές αυτοκίνητο και ας έχει χάλια ή μικρή οθόνη και ας μην έχει εκείνο το κουμπάκι που το πατάς και βγαίνει άρωμα λουίζας με εσάνς λεμονιού. Είναι μάπα στις μετρήσεις; Μάπα και το αυτοκίνητο. Απλά τα πράγματα.

Εσύ πως αξιολογείς ένα αυτοκίνητο; Με βάση τις «τζιριτζάντζουλες» ή με βάση αυτά που οφείλει να κάνει για να είναι ασφαλές και αποτελεσματικό; Τι λες;

Mercedes
Omoda