Γκάφα της Mercedes με την EQC

7.748 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2018)

Η Mercedes-Benz έκανε γκάφα στην παρουσίαση των στοιχείων της νέας EQC, του πρώτου ηλεκτροκίνητου SUV της υπο-μάρκας EQ, την οποία και έσπευσε να... μαζέψει.

Η Mercedes-Benz ξεκίνησε μια νέα σελίδα στο βιβλίο της μακράς ιστορίας της λανσάροντας την υπο-μάρκα EQ (Electric Intelligence) και πριν λίγα 24ώρα την EQC, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο αυτής. Ωστόσο, παρόλο που δόθηκε μεγάλη σημασία στην πρεμιέρα από τους ανθρώπους της Mercedes-Benz έγινε και μια γκάφα την οποία προσπάθησαν να καλύψουν μέσα στις επόμενες ώρες.
 

Αυτή τους η γκάφα αφορά στις τιμές αυτονομίας του αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV η οποία ορίζεται στα 450 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο μετρήσεων NEDC (New European Driving Cycle). Ο υπολογισμός είναι σωστός για την Ευρώπη (σ.σ. αν και ξεπερασμένος αφού από 1η Σεπτεμβρίου ισχύει ο νέος κανονισμός WLTP και θα έπρεπε να ανακοινωθούν οι τιμές κατά αυτά τα πρότυπα), ωστόσο για τα εδάφη της Αμερικής ανακοινώθηκε αυτονομία της τάξεως των 200 μιλίων, ήτοι περί τα 320 χλμ.. Φυσικά, οι υπολογισμοί από ήπειρο σε ήπειρο διαφέρουν, αφού στις Η.Π.Α. ισχύουν οι μετρήσεις της υπηρεσίας προστασίας περιβάλλοντος EPA (Environmental Protection Agency) με διαφορετικά πρότυπα, κάτι που κάνει τέτοιου είδους διαφορές να είναι συχνό φαινόμενο.

Που είναι ο «δράκος» στην ιστορία όμως; Οι άνθρωποι της γερμανικής premium φίρμας είχαν δεύτερες σκέψεις για τη θεωρητική αυτονομία που ανακοίνωσαν στις Ηνωμένες Πολιτείες και, κακά τα ψέμματα, τα 450 χλμ. είναι πιο... εύηχο νούμερο από τα 200 μίλια ή λίγο πάνω από τα 320 χλμ.. Οπότε, το τμήμα της Mercedes-Benz στην Αμερική έστειλε εκ νέου δελτίο τύπου στο οποίο αναφέρεται πως οι συνάδελφοί τους από τη Στουτγκάρδη, όπου βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία της μάρκας, θεωρούν πως ο υπολογισμός για την αυτονομία είναι λανθασμένος, ζητώντας τους παράλληλα να χρησιμοποιήσουν τις κατά NEDC μετρήσεις με τα 450 χλμ. αυτονομίας.

AUTOFIT PASXA
4green