.jpg)
Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της ηλεκτρικής Porsche Cayenne.
Εξοικονόμησε 120 πραγματικά πρωτότυπα και το 20% του χρόνου ανάπτυξης.
Πραγματικές δοκιμές σε θερμοκρασίες από τους -35 έως τους 50 βαθμούς Κελσίου.
Θα ξεπερνάει τους 1.000 ίππους στην κορυφαία της έκδοση.
Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της ηλεκτρικής Porsche Cayenne
Τις δοκιμές εξέλιξης συνεχίζει η επερχόμενη ηλεκτρική Porsche Cayenne, βάζοντας σε αυτές ολοένα και περισσότερες καινοτομίες. Όπως αναφέρει σε ενημέρωσή της η γερμανική μάρκα, το εν λόγω μοντέλο εκτός από τις παραδοσιακές δοκιμές στον πραγματικό κόσμο, χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη πραγματοποίησε και εικονικές δοκιμές, οι οποίες μπόρεσαν να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα στη μάρκα.
Εξοικονόμησε 120 πραγματικά πρωτότυπα και το 20% του χρόνου ανάπτυξης
Η Porsche αναφέρει πως αντί να προχωρήσει από τη φάση σχεδιασμού στη φάση κατασκευής των δοκιμαστικών πρωτότυπων προ-παραγωγής, δημιούργησε εικονικά πρωτότυπα, τα οποία μπήκαν στο πρώτο στάδιο των δοκιμών. Ισχυρίζεται ότι το πρόγραμμα εικονικών δοκιμών εξάλειψε την ανάγκη κατασκευής περίπου 120 πραγματικών δοκιμαστικών οχημάτων, τα οποία δεν είναι μόνο ακριβά, αλλά και χρονοβόρα στην παραγωγή. Ως αποτέλεσμα, ο χρόνος ανάπτυξης του μοντέλου μειώθηκε κατά 20%.
Οι εικονικές δοκιμές περιελάμβαναν όλα όσα κάνουν και τα πραγματικά δοκιμαστικά πρωτότυπα. Γύρους στην πίστα του Nurburgring, καθημερινές συνθήκες κυκλοφορίας όπως και δοκιμές σε ακραίες καιρικές συνθήκες. Μάλιστα, πολλές απ' αυτές τις προσομοιώσεις δεν απαιτούσαν την παρουσία ανθρώπου, καθώς εκτελέστηκαν από υπολογιστές.
Πραγματικές δοκιμές σε θερμοκρασίες από τους -35 έως τους 50 βαθμούς Κελσίου
Φυσικά, δεν έλειψαν και οι πραγματικές δοκιμές. Η Porsche άφησε στην άκρη τους υπολογιστές και την τεχνητή νοημοσύνη και οδήγησε έναν στόλο δοκιμαστικών μοντέλων του ηλεκτρικό SUV σε ακραίες καιρικές συνθήκες. Αυτές περιελάμβαναν θερμοκρασίες από 50 βαθμούς Κελσίου έως και -35 βαθμούς Κελσίου. Κάθε αυτοκίνητο που δοκιμάστηκε κάλυψε πάνω από 150.000 χιλιόμετρα.
Θα ξεπερνάει τους 1.000 ίππους στην κορυφαία της έκδοση
Ενώ περιμένουμε να μάθουμε περισσότερα στοιχεία για την ηλεκτρική Porsche Cayenne, θυμίζουμε πως πρόσφατα αποκαλύφθηκε πως θα μπορεί να φορτίζει ασύρματα. Σχετικά με το ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για βασική έκδοση με περίπου 400 ίππους, μία ενδιάμεση έκδοση S κοντά στους 600 ίππους, και κορυφαίες εκδόσεις Turbo που θα ξεπερνούν τους 1.000 ίππους. Η τελευταία θα μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λίγο πάνω από δύο δευτερόλεπτα. Η αυτονομία θα κυμαίνεται μεταξύ 560 και 640 χιλιομέτρων, ανάλογα με την έκδοση.