ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Stellantis σταματά την ανάπτυξη κυψέλων καυσίμου υδρογόνου

 Σχολιάστε 
1.898 Επισκέψεις στο άρθρο (16/7/2025)
Η Stellantis σταματά την ανάπτυξη κυψέλων καυσίμου υδρογόνου
2 Φωτογραφίες »

Η Stellantis δεν βρίσκει κάποια προοπτική στο υδρογόνο.
Η απόφαση αυτή δε θα επηρεάσει τους εργαζόμενους στον τομέα του υδρογόνου.
Από το 2030 και μετά ίσως ασχοληθεί και πάλι με το υδρογόνο.
Άγνωστο το τι θα συμβεί με την εταιρεία Symbio.

autotriti team

Η Stellantis δεν βρίσκει κάποια προοπτική στο υδρογόνο

Στην απόφαση να διακόψει το πρόγραμμα ανάπτυξης τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου προχώρησε η Stellantis. Όπως ανακοίνωσε η ίδια η εταιρεία, πήρε τη συγκεκριμένη απόφαση κυρίως λόγω της περιορισμένης διαθεσιμότητας υποδομών ανεφοδιασμού με υδρογόνο και των υψηλών κεφαλαιακών απαιτήσεων.

Η απόφαση αυτή δε θα επηρεάσει τους εργαζόμενους στον τομέα του υδρογόνου

«Η αγορά υδρογόνου παραμένει ένα εξειδικευμένο τμήμα, χωρίς προοπτικές μεσοπρόθεσμης οικονομικής βιωσιμότητας», δήλωσε ο επικεφαλής της Stellantis Europe, Jean-Philippe Imparato, αναλύοντας μέσα σε μία πρόταση το βασικό λόγο που η εταιρεία πήρε αυτή την απόφαση. Αξίζει να σημειωθεί , πως αυτή η απόφαση δε θα επηρεάσει το προσωπικό της Stellantis που εργάζεται στο συγκεκριμένο τομέα, καθώς θα γίνουν επενδύσεις και έρευνα σε άλλους τομείς, όπου και θα απασχοληθεί.

Από το 2030 και μετά ίσως ασχοληθεί και πάλι με το υδρογόνο

Όπως εύκολα γίνεται κατανοητό το πλάνο της Stellantis γύρω από το υδρογόνο πάει πίσω, παρασύροντας και μία σειρά από μοντέλα που ετοίμαζε. Για παράδειγμα, η Stellantis δε θα λανσάρει τη νέα της γκάμα οχημάτων Pro One με υδρογόνο φέτος, ενώ σε δήλωσή της υπογράμμισε ότι δεν προβλέπει την υιοθέτηση ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων με υδρογόνο πριν από το τέλος της δεκαετίας.

Άγνωστο το τι θα συμβεί με την εταιρεία Symbio

Αυτό όμως που μένει να ξεκαθαρίσει είναι τι θα συμβεί με την κοινοπραξία Symbio, την οποία είχε ιδρύσει η Stellantis μαζί με τις Michelin και Forvia, για οχήματα υδρογόνου. Η Symbio απασχολεί περίπου 650 υπαλλήλους, κυρίως στη Γαλλία, και παρέχει λύσεις κινητικότητας υδρογόνου για βαν, λεωφορεία και φορτηγά. Σύμφωνα με τα Μέσα του εξωτερικού, επί του παρόντος δεν είναι σαφές τι θα συμβεί με το μερίδιο που κατέχει η Stellantis στην Symbio.

4green
MG