• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
4 φωτογραφίες »

Επίσημο ντεμπούτο για την Ford Mustang Mach-E

2.844 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/12/2020

FORD: Puma Ecoboost Hybrid, με Fοrd Online Bonus

Το autotriti.gr βρέθηκε στην επίσημη διαδικτυακή παρουσίαση της νέας αμιγώς ηλεκτρικής Ford Mustang Mach-E που, εκτός από το όνομα, έχει υιοθετήσει και πολλές από τις «χάρες» του θρυλικού pony car.


Η Ford διοργάνωσε μια διαδικτυακή εκδήλωση για την επίσημη παρουσίαση της γκάμας της Mustang Mach-E, του πρώτου ηλεκτροκίνητου SUV της Ford, στην οποία συμμετείχε το autotriti.gr. Στα πλαίσια αυτή της εκδήλωσης αποκαλύφθηκαν αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Crossover της Ford που φέρει περήφανα πάνω του τα εμβλήματα της Mustang και συνδυάζει φυσικά τις επιδόσεις και το στυλ με την ηλεκτρική ενέργεια και τις μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι κεντρικά τοποθετημένη ανάμεσα στους άξονες και κάτω από το δάπεδο, πετυχαίνοντας χαμηλό κέντρο βάρους που υποστηρίζει τον σπορ χαρακτήρα και τη δυναμική συμπεριφορά που βρίσκουμε στην Mustang τόσο στην έκδοση με τη βασική μπαταρία των 68 ωφέλιμων kWh με τις 288 κυψέλες (standard-range), όσο και στη μεγαλύτερη με τις 376 κυψέλες και την ωφέλιμη αποθηκευτική ικανότητα των 88 kWh (extended-range).

Η ισχύς της μπαταρίας μεταφέρεται σε ένα νέο, ελαιόψυκτο ηλεκτροκινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) στον πίσω άξονα, καθώς και σε ένα πρόσθετο στις τετρακίνητες εκδόσεις που βρίσκεται τοποθετημένος στον εμπρόσθιο άξονα. Ας δούμε όμως αναλυτικότερα τις εκδόσεις: 
  • Η πισωκίνητη Mustang Mach-E αποδίδει ισχύ 269 ίππων στην έκδοση με τη μικρή μπαταρία (standard-range), 294 ίππους σε εκείνη με τη μεγαλύτερη (extended-range) και ροπή 430 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα από 6,1 μέχρι 6,2 δευτερόλεπτα
  • Η τετρακίνητη Mustang Mach-E αποδίδει ισχύ 269 ίππων με την standard-range μπαταρία, 351 ίππους με την μπαταρία extended-range και ροπή 580 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα από 5,1 μέχρι 5,6 δευτερόλεπτα
  • Η Mustang Mach-E First Edition με τετρακίνηση και extended-range μπαταρία στο βασικό εξοπλισμό της, αποδίδει 351 ίππους, ροπή 580 Nm και επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα
  • Η «καταιγιστική» Mustang Mach-E GT με τετρακίνηση και extended-range μπαταρία στο βασικό εξοπλισμό της, αποδίδει 487 ίππους με «θηριώδη» ροπή 860 Nm (!) και επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα.
Τα αποδοτικά συστήματα κίνησης προσφέρουν αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 610 χλμ. (πρωτόκολλο WLTP) για την Mustang Mach-E με πίσω κίνηση, και μέχρι 540 χλμ. για την τετρακίνητη Mustang Mach-E και την έκδοση First Edition.

Η επαναφόρτιση της μπαταρίας γίνεται γρήγορα και απλά. Η Ford προσφέρει στους αγοραστές της νέας Mustang Mach-E έναν προαιρετικό επιτοίχιο φορτιστή Ford Connected Wallbox για ταχύτερη, πιο έξυπνη και πιο άνετη οικιακή φόρτιση. Διαθέσιμος σε εκδόσεις ισχύος 7,4 kW και 11 kW, ο φορτιστής μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία της Mustang Mach-E από το 10 μέχρι το 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 6 ώρες.

Η συμβατότητα για ταχεία φόρτιση συνεχούς ρεύματος (DC) προσφέρεται στάνταρ. Όταν φορτίζεται με ισχύ έως 150 kW σε έναν φορτιστή της κοινοπραξίας IONITY, η πισωκίνητη Mustang Mach-E με extended-range μπαταρία ανακτά κατά μέσο όρο αυτονομία 119 χλμ. με περίπου 10 λεπτά φόρτισης. Η τετρακίνητη Mustang Mach-E με extended-range μπαταρία και τα μοντέλα First Edition θα μπορούν να προσθέσουν κατά μέσο όρο αυτονομία 107 km με φόρτιση περίπου 10 λεπτών.

Η νέα, αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E – το πρώτο μοντέλο παραγωγής το οποίο η Ford δημιούργησε εξ αρχής ως ηλεκτροκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων – αναμένεται στην Ευρώπη από τις αρχές του 2021.