Το Toyota Research Institute θα παρουσιάσει την άλλη εβδομάδα στην έκθεση ηλεκτρονικών CES του Λας Βέγκας, το νέας γενιάς πρωτότυπο όχημα έρευνας και εξέλιξης της αυτόνομη οδήγησης, το οποίο ονομάζεται απλά «Platform 3.0».

Το αυτόνομο όχημα εξέλιξης στηρίζεται σε ένα προηγούμενης γενιάς Lexus LS 600hL. Το πρωτότυπο Platform 3.0 διαθέτει αισθητήρες LIDAR μακράς εμβέλειας με αντιληπτική ικανότητα 200 μέτρων.

Τέσσερεις υψηλής ευκρίνειας σαρωτές καλύπτουν την περίμετρο του οχήματος, καθιστώντας το ως ένα από τα πιο «οξυδερκή» αυτόνομα οχήματα που δοκιμάζονται σήμερα στο δρόμο.

Επιπλέον, μικρότερης εμβέλειας αισθητήρες LIDAR έχουν τοποθετηθεί χαμηλά στις 4 άκρες του πρωτότυπου οχήματος. Αυτοί αναλαμβάνουν να ανιχνεύσουν μικρότερα αντικείμενα ή ακόμα και παιδιά.

Οι μηχανικοί του R&D της Toyota δούλεψαν με την ομάδα του CALTY Design Research, δημιουργώντας ένα νέο πάνελ οροφής, το οποίο έχει προστασία τόσο απέναντι στη βροχή όσο και στη θερμοκρασία.

Η Toyota θα ξεκινήσει να κατασκευάζει τα Platform 3.0 δοκιμαστικά οχήματα την προσεχή άνοιξη στο κέντρο Prototype Development Center, που βρίσκεται στο αρχηγείο της στη Β. Αμερική, στο Μίσιγκαν των Η.Π.Α.

Η «αυτόνομη» Toyota (+vid)

4.004 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2018)

Η Toyota παίρνει ένα προηγούμενης γενιάς Lexus LS 600hL και δημιουργεί το Platform 3.0, ένα προηγμένο τεχνολογικά, δοκιμαστικό όχημα εξέλιξης της αυτόνομης οδήγησης.

Το Toyota Research Institute θα παρουσιάσει την άλλη εβδομάδα στην έκθεση ηλεκτρονικών CES του Λας Βέγκας, το νέας γενιάς πρωτότυπο όχημα έρευνας και εξέλιξης της αυτόνομη οδήγησης, το οποίο ονομάζεται απλά «Platform 3.0».
 
Το αυτόνομο όχημα εξέλιξης στηρίζεται σε ένα προηγούμενης γενιάς Lexus LS 600hL. Το πρωτότυπο Platform 3.0 διαθέτει αισθητήρες LIDAR μακράς εμβέλειας με αντιληπτική ικανότητα 200 μέτρων. Τέσσερεις υψηλής ευκρίνειας σαρωτές καλύπτουν την περίμετρο του οχήματος, καθιστώντας το ως ένα από τα πιο «οξυδερκή» αυτόνομα οχήματα που δοκιμάζονται σήμερα στο δρόμο.
   
Επιπλέον, μικρότερης εμβέλειας αισθητήρες LIDAR έχουν τοποθετηθεί χαμηλά στις 4 άκρες του πρωτότυπου οχήματος. Αυτοί αναλαμβάνουν να ανιχνεύσουν μικρότερα αντικείμενα ή ακόμα και παιδιά. Οι μηχανικοί του R&D της Toyota δούλεψαν με την ομάδα του CALTY Design Research, προκειμένου οι αισθητήρες και οι κάμερες να γίνουν όσο πιο μικροί και κρυμμένοι γινόταν σε αυτό το στάδιο.
 
Οι δύο ομάδες δημιούργησαν από κοινού ένα νέο πάνελ οροφής, το οποίο έχει προστασία τόσο απέναντι στη βροχή όσο και στη θερμοκρασία. Βρίσκεται όμορφα περιτυλιγμένο και καταλαμβάνει μόνο το χώρο της ηλιοροφής. Η Toyota θα ξεκινήσει να κατασκευάζει τα Platform 3.0 δοκιμαστικά οχήματα την προσεχή άνοιξη στο κέντρο Prototype Development Center, που βρίσκεται στο αρχηγείο της στη Β. Αμερική, στο Μίσιγκαν των Η.Π.Α.
 

peugeot
NISSAN