Το μοντέλο δεν θα έχει παραδοσιακούς καθρέπτες.

Οι πληροφορίες που έχουν φτάσει μέχρι στιγμής για το ηλεκτρικό SUV της φίρμας κάνουν λόγο πως θα εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ.

Το εμπορικό του λανσάρισμα θα ξεκινήσει στις αρχές του 2019.

Το μοντέλο δεν θα έχει παραδοσιακούς καθρέπτες.

Η καμπίνα του Audi Ε-Τron!

3.041 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2018)

Τις πρώτες φωτογραφίες από τον πολυτελέστατο και υπερσύγχρονο εσωτερικό διάκοσμο του μοντέλου αποκάλυψε η Audi. Δείτε τις φωτογραφίες!

Είναι γεγονός πως η Audi δεν έχει σταματήσει, από τον Σεπτέμβριο του 2015 που παρουσίασε το e-Tron Concept, να δημοσιεύει σκόρπιες πληροφορίες σχετικά με το μοντέλο που θα μπει στην γραμμή παραγωγής, αν και ακόμα δεν έχει γίνει η επίσημη παρουσίαση του.

Αυτή την φορά, η γερμανική εταιρεία έβγαλε στο φως τις πρώτες επίσημες εικόνες από τον εσωτερικό διάκοσμο του μοντέλου. Όπως είχαμε δει και στο παρελθόν, το μοντέλο δεν θα έχει παραδοσιακούς καθρέπτες αλλά κάμερες που θα συνοδεύονται με δύο μικρές οθόνες που εδρεύουν ψηλά, στην εσωτερική πλευρά των θυρών. Το μέγεθος τους θα είναι 7 ίντσες και θα προσφέρουν στον οδηγό την δυνατότητα για zoom in ή zoom out ενώ θα υπάρχουν προεγκατεστημένα τρία διαφορετικά προγράμματα για να διαλέξει ο οδηγός ανάλογα με το αν θέλει να παρκάρει, να στρίψει ή να οδηγήσει σε αυτοκινητόδρομο.
 
Ο αριθμός των οθονών λοιπόν φτάνει τις πέντε, μιας και εκτός από τις δύο μικρές για τους καθρέπτες, δίνουν το παρών άλλες τρεις, μια για το σύστημα infotainment, μια για τον έλεγχο του κλιματισμού και μια για τον πίνακα οργάνων.

Οι πληροφορίες που έχουν φτάσει μέχρι στιγμής για το ηλεκτρικό SUV της φίρμας κάνουν λόγο πως θα εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής απόδοσης 355 ίππων με τα 0-100 να γίνονται σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 200 χλμ./ώρα. Με αυτόματη μετάδοση και το mode Sport επιλεγμένο, η απόδοση του συνόλου μπορεί να φτάσει προσωρινά μέχρι και τα 402 άλογα.

Η ηλεκτρική αυτονομία υπολογίζεται στα 400 χλμ. η οποία θα επιτυγχάνεται χάρη σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 95 kWh που θα είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του οχήματος και θα μπορεί να επαναφορτίζεται σε μόλις 30 λεπτά από σταθμούς φόρτισης υψηλής ισχύος. Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως αυτοί που θα φορτίσουν τη μπαταρία μέσω μιας τριφασικής εξόδου 400 βολτ με ισχύ μέχρι 11 κιλοβάτ θα περιμένουν περίπου οκτώμισι ώρες.

Τέλος, αν και το μοντέλο λεγόταν πως θα κάνει ντεμπούτο στις 30 Αυγούστου, η σύλληψη του CEO Rupert Stadler ανάγκασε την μάρκα να αναβάλει την παρουσίαση του. Το εμπορικό του λανσάρισμα πάντως φαίνεται πως δεν θα επηρεαστεί και θα ξεκινήσει στις αρχές του 2019.

test center
4green