ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η νέα Aston Martin DB12 S έφτασε με 700 άλογα!

1.039 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2025)
Η νέα Aston Martin DB12 S έφτασε με 700 άλογα!
9 Φωτογραφίες »

Η Aston Martin παρουσίασε μια πιο επιθετική και ισχυρή DB12.
Βελτιωμένος ο V8 κινητήρας για 700 άλογα.
Πιο σπορ ανάρτηση, βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης και νέα εξάτμιση.
Επιθετική σε εμφάνιση με ανθρακονημάτινα χαρακτηριστικά.
Διαθέσιμη και ως κουπέ και ως κάμπριο.

autotriti team

Η Aston Martin παρουσίασε μια πιο επιθετική και ισχυρή DB12

Επίσημη πρεμιέρα έκανε η νέα Aston Martin DB12 S. Το βρετανικό σπορ μοντέλο στη νέα έκδοση S, διαθέτει αναβαθμισμένο μοτέρ που προσθέτει 20 έξτρα άλογα, αλλά και άλλες αναβαθμίσεις προκειμένου να βελτιωθεί η οδηγική εμπειρία.

Βελτιωμένος ο V8 κινητήρας για 700 άλογα

Ξεκινώντας κάτω από το καπό, ο κινητήρας V8 4,0 λίτρων με διπλό τούρμπο έχει ρυθμιστεί για να προσφέρει 700 ίππους και 800 Nm ροπής. Όπως προαναφέραμε αυτό συνηγορεί σε αύξηση 20 ίππων σε σχέση με την τυπική DB12, η οποία συμβάλει και στη μείωση του χρόνου που απαιτείται για το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα, ο οποίος πλέον ορίζεται στα 3,4 δευτερόλεπτα. Την ίδια στιγμή η τελική ταχύτητα παραμένει αμετάβλητη στα 325 χλμ./ώρα.

Πιο σπορ ανάρτηση, βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης και νέα εξάτμιση

Η Aston Martin αναφέρει πως για τη βελτιωμένη απόδοση της DB12 S, μέρος της ευθύνης έχει και το βελτιστοποιημένο σύστημα Launch Control. Μειώνει τους χρόνους αλλαγής ταχυτήτων κατά περισσότερο από 50% σε σύγκριση με το κανονικό μοντέλο. Επιπλέον, οι μηχανικοί βελτίωσαν τη βαθμονόμηση του γκαζιού, ενώ το αυτοκίνητο διαθέτει αναθεωρημένη ανάρτηση με πιο σκληρή πίσω αντιστρεπτική ράβδο καθώς και νέα ρύθμιση στη γεωμετρία των γωνιών κάμπερ και κάστερ. Η βρετανική μάρκα αναθεώρησε επίσης το σύστημα διεύθυνσης και το ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό.

Επιθετική σε εμφάνιση με ανθρακονημάτινα χαρακτηριστικά

Εξωτερικά, οι αλλαγές δεν είναι εύκολα ορατές. Πρέπει όμως να σημειώσουμε πως η νέα Aston Martin DB12 S λαμβάνει νέο αεροδυναμικό σπλίτερ μπροστά και ένα αεριζόμενο καπό με μαύρες γυαλιστερές γρίλιες από ανθρακονήματα.

Στο πλάι έχουν τοποθετηθεί γυαλιστερές μαύρες πλαϊνές ποδιές και ζάντες 21 ιντσών, οι οποίες υποστηρίζονται από ένα ανθρακοκεραμικό σύστημα πέδησης με δίσκους 410 χιλιοστών μπροστά και 360 χιλιοστών πίσω. Το τελευταίο χαρακτηριστικό εξοικονομεί 27 κιλά από το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα παρέχουν καλύτερη απόδοση.

Στο πίσω, το πιο αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό είναι η αεροτομή και ο επιθετικός σε σχεδίαση προφυλακτήρας. Ο τελευταίος φιλοξενεί το σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι με τέσσερις απολήξεις. Όσοι επιθυμούν μπορούν να αποκτήσουν μια πιο δυνατή εξάτμιση τιτανίου, η οποία ταυτόχρονα... κόβει και 11,7 κιλά.  

Συνέχεια του άρθρου >>>