Κάψανε λιγότερο από diesel
3 φωτογραφίες »

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Honda έχει όλα τα φόντα για να χαρακτηριστεί ως ένα cult μοντέλο της σύγχρονης εποχής. Έχει ρετρό εμφάνιση, μίνιμαλ διαστάσεις (μήκος 3,9 μ.) και πάει σαν καρτ στο δρόμο, όπως ανακαλύψαμε στην οδηγική εμπειρία που είχαμε. Προσφέρεται σε δύο εκδόσεις 136 και 154 PS και είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία.

Honda e

2.599.210 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)

Η ηλεκτροκίνηση είναι ολοένα και πιο κοντά μας και από την έκθεση του autotriti.gr δεν θα μπορούσαν να λείψουν τα ηλεκτρικά μοντέλα. Tο νέο Honda e είναι μία από τις αφίξεις της κατηγορίας,  οποία συμπίπτει μάλιστα με την εφαρμογή του νέου περιβαλλοντικού νόμου, που προβλέπει επιδότηση ύψους έως 6.000 ευρώ, για την αγορά αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος (BEV).
 
Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την βασική και την Advance, οι τιμές του πολυαναμενόμενου Honda e, διαμορφώνονται στα 30.186 ευρώ με επιδότηση για τη βασική έκδοση και στα 34.274 ευρώ, επίσης με επιδότηση για την έκδοση Advance.



Τα δύο σύνολα διαθέτουν ροπή ορίζεται 315 Nm, με τη μπαταρία να έχει χωρητικότητα 35,5 kWh και να προσφέρει αυτονομία έως 222 χλμ. σύμφωνα με το νεότερο πρότυπο μετρήσεων WLTP.

Όσον αφορά στη φόρτιση, η Honda υπόσχεται πλήρη φόρτιση, από τη στιγμή που ανάβει η λυχνία χαμηλής φόρτισης, σε 30-31 λεπτά της ώρας, μιλώντας πάντα για σημείο φόρτισης με ταχυφορτιστή CCS2 50 ή 100 kW. Από εκεί και έπειτα, σε φορτιστή 7,4 kW Type 2 ο χρόνος φόρτισης κυμαίνεται περίπου στις 4 ώρες ενώ σε απλή οικιακή πρίζα πλησιάζει τις 19 ώρες.



Στο ντιζάιν, οι καθαρές γραμμές ενισχύονται από το σύστημα Side Camera Mirror που αντικαθιστά τους συμβατικούς καθρέφτες με κάμερες, παρέχοντας ζωντανές εικόνες σε δύο οθόνες των 6ιντσών που βρίσκονται μέσα στο όχημα. Το μοντέλο διακρίνεται επίσης από από pop out χειρολαβές πόρτας. Η θύρα φόρτισης του αυτοκινήτου ενσωματώνεται κεντρικά στο καπό για εύκολη χρήση και από τις δύο πλευρές του αυτοκινήτου. Όπως ήδη γνωρίζουμε τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα τόσο στο μπροστά όσο και στο πίσω μέρος είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την σχεδιαστική λογική, ενώ για να ολοκληρώσουμε με το εξωτερικό οι μεγάλες καμπύλες των φτερών δίνουν τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί φαρδιά ελαστικά.   
 
Στην καμπίνα το ψηφιακό ταμπλό είναι αυτό που κυριαρχεί. Το μεγαλύτερο μέρος αυτού καταλαμβάνεται από δύο οθόνες αφής LCD 12,3 ιντσών που λειτουργούν ως οι κύριες οθόνες ψυχαγωγίας, παρουσιάζοντας μια σειρά εφαρμογών και συνδεδεμένες υπηρεσίες ψυχαγωγίας.

Δείτε παρακάτω τον πίνακα με τις τιμές του νέου Honda e στην Ελλάδα, πριν και μετά την κρατική επιδότηση:
Έκδοση Λιανική Τιμή Προ Φόρων
(ευρώ)
Ανώτατη Λιανική Τιμή
(ευρώ)
Κρατική Επιδότηση Τελική Τιμή με επιδότηση (ευρώ)
Honda e 29.024 35.990 20% - 5.804 ευρώ 30.186
Honda e Advance 31.444 38.990 15% - 4.716 ευρώ 34.274



Πατήστε πάνω στην εικόνα και διαβάστε ακόμη
Οδηγούμε το νέο Honda e

ΠροηγούμενοΕπόμενο μοντέλο

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δειτε και τα 98 μοντέλα της Εκθεσης

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Τα πάντα για επαγγελματικό όχημα
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel