7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το trendy μικρό crossover της Fiat φρεσκαρίστηκε στα σημεία, αλλά το κυριότερο απέκτησε νέους κινητήρες βενζίνης που του επιτρέπουν να εναρμονιστεί με τις πιο πρόσφατες ευρωπαϊκές προδιαγραφές ρύπων. Τι κινητήρες είναι αυτοί;
Fiat 500X
2.691.080 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Το Fiat 500X ανανέωσε τόσο την εμφάνισή του, όσο και τη γκάμα των κινητήρων με τους οποίους προσφέρεται πριν περίπου 2 χρόνια, ωστόσο εκτίθεται στο περίπτερο της μάρκας, προσφέροντας τον ρετρό χαρακτήρα του 500 σε... οικογενειακό μέγεθος.
Κατ` αρχάς, σε ό,τι αφορά το αισθητικό κομμάτι το Fiat 500X ενσωμάτωσε στοιχεία από το μικρότερο 500, με προεξάρχον στοιχείο τα νέα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και τα ανασχεδιασμένα πίσω, αλλά και τους φρεσκαρισμένους σχεδιαστικά προφυλακτήρες. Κατά τα άλλα οι γραμμές και καμπύλες του μικρού SUV είναι γνώριμες, ενώ και στο εσωτερικό οι αλλαγές, αν και περιορισμένες, είναι εμφανείς. Σημειώνουμε σε αυτό το σημείο πως το 500X είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Urban, City Cross και Cross με τις δύο τελευταίες να έχουν στη φαρέτρα τους προστατευτικές ποδιές που προσδίδουν έναν πιο περιπετειώδη χαρακτήρα. Επιπλέον, υπάρχει για πρώτη φορά και η επιλογή της έκδοσης Sport με έναν πιο σπορτίφ χαρακτήρα που ταιριάζει στο μεσογειακό ταμπερλαμέντο του ιταλικού Crossover.
Μπαίνοντας στην καμπίνα του 500Χ, με την πρώτη ματιά, παρατηρούμε το τριάκτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών πίσω από το οποίο εδρεύει ο ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων (σ.σ. τις ίδιες αλλαγές έχουμε δει αρχικά στο ανανεωμένο 500L), ενώ στα νέα καλούδια που εφοδιάζουν το ιταλικό crossover συμπεριλαμβάνεται και το σύστημα infotainment Uconnect με οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας 7 ιντσών, το οποίο υποστηρίζει τα Android Auto και Apple CarPlay. Από εκεί και πέρα πλήρης χαρακτηρίζεται ο τεχνολογικός εξοπλισμός ασφάλειας έχοντας μεταξύ άλλων στις επιλογές τα συστήματα αποφυγής ακούσιας αλλαγής λωρίδας, αυτόνομου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, προειδοποίησης τυφλού σημείου κ.α.
Στο πεδίο των κινητήρων, στο οποίο σημειώνονται και οι σημαντικότερες αλλαγές, βρίσκουμε τον τρικύλινδρο MultiAir III αλουμινένιο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου (σ.σ. ζυγίζει μόλις 93 κιλά) που προσφέρει 120 ίππους και 190 Nm ροπής, αποστέλλοντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων. Πάνω από αυτόν βρίσκεται ο νέος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1,3 λίτρων με 150 άλογα και 270 Nm ροπής που συνεργάζεται με το αυτόματο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 ταχυτήτων. Όσον αφορά στους πετρελαιοκινητήρες προσφέρονται δύο επιλογές της οικογένειας Multijet II χωρητικότητος 1.300 και 1.600 κ.εκ., οι οποίοι έχουν αναβαθμιστεί προκειμένου να συμβαδίζουν με τον νεότερο κανονισμό εκπομπών ρύπων Euro 6/D.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Κατ` αρχάς, σε ό,τι αφορά το αισθητικό κομμάτι το Fiat 500X ενσωμάτωσε στοιχεία από το μικρότερο 500, με προεξάρχον στοιχείο τα νέα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και τα ανασχεδιασμένα πίσω, αλλά και τους φρεσκαρισμένους σχεδιαστικά προφυλακτήρες. Κατά τα άλλα οι γραμμές και καμπύλες του μικρού SUV είναι γνώριμες, ενώ και στο εσωτερικό οι αλλαγές, αν και περιορισμένες, είναι εμφανείς. Σημειώνουμε σε αυτό το σημείο πως το 500X είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Urban, City Cross και Cross με τις δύο τελευταίες να έχουν στη φαρέτρα τους προστατευτικές ποδιές που προσδίδουν έναν πιο περιπετειώδη χαρακτήρα. Επιπλέον, υπάρχει για πρώτη φορά και η επιλογή της έκδοσης Sport με έναν πιο σπορτίφ χαρακτήρα που ταιριάζει στο μεσογειακό ταμπερλαμέντο του ιταλικού Crossover.
Μπαίνοντας στην καμπίνα του 500Χ, με την πρώτη ματιά, παρατηρούμε το τριάκτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών πίσω από το οποίο εδρεύει ο ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων (σ.σ. τις ίδιες αλλαγές έχουμε δει αρχικά στο ανανεωμένο 500L), ενώ στα νέα καλούδια που εφοδιάζουν το ιταλικό crossover συμπεριλαμβάνεται και το σύστημα infotainment Uconnect με οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας 7 ιντσών, το οποίο υποστηρίζει τα Android Auto και Apple CarPlay. Από εκεί και πέρα πλήρης χαρακτηρίζεται ο τεχνολογικός εξοπλισμός ασφάλειας έχοντας μεταξύ άλλων στις επιλογές τα συστήματα αποφυγής ακούσιας αλλαγής λωρίδας, αυτόνομου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, προειδοποίησης τυφλού σημείου κ.α.
Στο πεδίο των κινητήρων, στο οποίο σημειώνονται και οι σημαντικότερες αλλαγές, βρίσκουμε τον τρικύλινδρο MultiAir III αλουμινένιο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου (σ.σ. ζυγίζει μόλις 93 κιλά) που προσφέρει 120 ίππους και 190 Nm ροπής, αποστέλλοντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων. Πάνω από αυτόν βρίσκεται ο νέος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1,3 λίτρων με 150 άλογα και 270 Nm ροπής που συνεργάζεται με το αυτόματο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 ταχυτήτων. Όσον αφορά στους πετρελαιοκινητήρες προσφέρονται δύο επιλογές της οικογένειας Multijet II χωρητικότητος 1.300 και 1.600 κ.εκ., οι οποίοι έχουν αναβαθμιστεί προκειμένου να συμβαδίζουν με τον νεότερο κανονισμό εκπομπών ρύπων Euro 6/D.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!