Το ανανεωμένο Renault Kadjar δέχτηκε μια εμφανισιακή και εξοπλιστική αναβάθμιση. Έχει όμως πλέον και κάτι κοινό με τις Mercedes GLA και GLB, τα premium C-SUV της πολυτελούς φίρμας. Tι είναι αυτό;
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το ανανεωμένο Renault Kadjar δέχτηκε μια εμφανισιακή και εξοπλιστική αναβάθμιση. Έχει όμως πλέον και κάτι κοινό με τις Mercedes GLA και GLB, τα premium C-SUV της πολυτελούς φίρμας. Tι είναι αυτό;

Renault Kadjar

2.663.985 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)

Η Renault προχώρησε σε ένα εκτεταμένο λίφτινγκ για το Kadjar, το «αδελφό» μοντέλο του Nissan Qashqai, φρεσκάροντας την εμφάνιση, βελτιώνοντας το εσωτερικό, ενώ έκανε και ένα μικρό fine-tuning στην ανάρτηση για να ολοκληρώσει τη θετική εικόνα. Το σημαντικότερο ίσως όλων βέβαια, είναι πως εξέλιξε νέους κινητήρες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Το Κadjar είναι καλαίσθητο σχεδιαστικά, με τον αυξημένο του όγκο (μήκος 4.449 χλστ.) και την απόσταση των 200 χλστ. του αμαξώματος από το έδαφος να του προσδίδουν την απαραίτητη για την κατηγορία επιβλητικότητα. Στην ανανεωμένη του εκδοχή η μεγάλη μάσκα με το μεγάλο σήμα της Renault στο εμπρός μέρος, κατεβαίνει ακόμα χαμηλότερα μέχρι τον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, που ενσωματώνει τα μεγαλύτερα πλαίσια των προβολέων ομίχλης. Στο πάνω μέρος της, η μάσκα ενώνει τα νέα LED φωτιστικά, τα οποία φυσικά και φέρουν τη C-Shaped υπογραφή, ενώ οι ενθέσεις χρωμίου αναδεικνύουν ένα πιο σικ προφίλ. Πηγαίνοντας προς τα πίσω, στο πλάι οι τονισμένοι θόλοι παραμένουν χαρακτηριστικό στοιχείο της σχεδίασης, ενώ πιο πίσω οι αλλαγές επικεντρώνονται στα LED φανάρια, όπως και στον προφυλακτήρα και το κάτω μέρος του. Θετική προσθήκη, η οριζόντια γραμμή στην πίσω πόρτα η οποία τονίζει το φάρδος του αμαξώματος και κερδίζει το μάτι. Οι αλλαγές στο εξωτερικό ολοκληρώνονται με τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τα μεταλλικά χαρακτηριστικά αλλά και τις νέες ζάντες 17, 18 και 19 ιντσών.


 
Όπως και με την εξωτερική εμφάνιση, έτσι και στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι τέτοιες που έχουν αλλάξει την εικόνα της καμπίνας. Η μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με πριν είναι η νέα οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, η οποία ενσωματώνει πάνω της κουμπιά αφής και δείχνει πιο high-tech, ενώ ακριβώς πιο κάτω τα νέα χειριστήρια για τον κλιματισμό και βολεύουν, και είναι πιο ποιοτικά. Θα τολμούσαμε να πούμε πως αναβαθμίζουν αρκετά την απτή αίσθηση ποιότητας. Από εκεί και πέρα μικρές πινελιές σε επιμέρους λεπτομέρειες (βλ. πλαστικά στους αεραγωγούς) έρχονται να συμπληρώσουν τη θετική εικόνα. Τέλος, αναφορικά με την ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή τους, οι διαφορές είναι ελάχιστες σε σχέση με πριν, όμως ικανές να καταφέρουν να κάνουν το μοντέλο να δείχνει πιο ραφιναρισμένο.


Χωροταξικά, οι επιβάτες θα καθίσουν άνετα και τα 472 λίτρα του χώρου αποσκευών αρκούν και με το παραπάνω, ωστόσο μικρές βελτιώσεις στα σημεία κάνουν την διαβίωση στην καμπίνα ευκολότερη, όπως για παράδειγμα τα ανασχεδιασμένα καθίσματα τα οποία πλέον διαθέτουν και ρύθμιση για την επιμήκυνση της βάσης.

Καλές οι αλλαγές στη σχεδίαση, ευπρόσδεκτο και το νέο εσωτερικό, ωστόσο θα λέγαμε πως η πιο σημαντική βελτίωση του Kadjar βρίσκεται κάτω από το καπό, εκεί που το «παρών» δίνει ο κινητήρας 1,3 λίτρων της Renault που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Daimler και είναι εφοδιασμένος με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης. Η νέα μονάδα TCe θα είναι διαθέσιμη με 140 ίππους (240 Nm ροπής) και 160 ίππους (260 Nm ροπής) και θα μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη. 

Από εκεί και πέρα στη γκάμα των πετρελαιοκινητήρων το ανανεωμένο γαλλικό SUV προσφέρεται με δύο επιλογές και συγκεκριμένα με τον 1,5 λίτρων Blue dCi που προσφέρει 115 ίππους και 260 Nm ροπής και μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο, αλλά και τον 1,7 λίτρων Blue dCi που παράγει 150 ίππους και 340 Nm ροπής, με τη συγκεκριμένη επιλογή να είναι η μοναδική που συνδυάζεται με τετρακίνηση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δειτε και τα 98 μοντέλα της Εκθεσης

NEO TRAFIC
moto