" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε τον 1,6 CDTI στο αμάξωμα του Zafira Tourer με την επίσημη μέση κατανάλωση να είναι 4,1 λτ./100 χλμ.

O 1,6 CDTI μοιάζει ως η πιο σωστή επιλογή στην γκάμα του Zafira Tourer, αφού εξασφαλίζει καλές επιδόσεις και είναι φειδωλός στην κατανάλωση καυσίμου.

Στο δρόμο το Zafira Tourer είναι άνετο και σβέλτο δεδομένου του οικογενειακού του χαρακτήρα. Πατάει καλά στον αυτοκινητόδρομο και είναι ήσυχο, ενώ υπό πίεση οι κλίσεις του αμαξώματος δεν τρομάζουν οδηγό και επιβάτες.

Στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, το πλάτος είναι αρκετό για να χωρέσουν 2 παιδικά καθίσματα και ένας ενήλικας. Μας αρέσει που όταν πέφτει το μεσαίο κάθισμα, οι άκρες του ανασηκώνονται δημιουργώντας έτσι ένα φαρδύ υποβραχιόνιο.

Η χαρά του οικογενειάρχη στο εσωτερικό του Zafira Tourer, αφού τα καθίσματα έχουν πολλαπλές ρυθμίσεις καλύπτοντας έτσι κάθε χωροταξική του ανάγκη.

Δοκιμή: Opel Zafira Tourer 1,6 λτ. CDTi ecoFLEX 135PS

Διαβάστηκε από 23959 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/10/2013

Η έκδοση με τον 1,6 CDTi κινητήρα κάτω από το καπό μοιάζει ως η πιο σωστή στην γκάμα του Zafira Tourer, αφού στα οικογενειακά προσόντα του μοντέλου προστίθεται η οικονομία καυσίμου.

 
Στόχος της Opel είναι μέχρι το τέλος του 2016 να έχει ανανεώσει ριζικά το 80% της γκάμας των κινητήρων της. Την αρχή λοιπόν κάνουν οι 1,6 SIDI Turbo και 1,6 CDTI απόδοσης 170 και 135 ίππων αντίστοιχα, εκπρόσωποι μιας νέας γενιάς βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων της γερμανικής εταιρείας, οι οποίοι κατά τα αυστηρά δεδομένα της εποχής ακολουθούν  τη φιλοσοφία του downsizing.

Που σημαίνει πως, από λίγα κυβικά,  προσφέρουν υψηλά επίπεδα ισχύος και ροπής με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2, ενώ επιπλέον διαθέτουν πολιτισμένη λειτουργία με χαμηλά επίπεδα θορύβων και κραδασμών. 
Στην προκειμένη περίπτωση δοκιμάζουμε τον 1,6 CDTI στο αμάξωμα του Zafira Tourer και κρίνοντας από την ένδειξη του trip computer με το πέρας της δοκιμής, μένουμε καθόλα ευχαριστημένοι, αφού τα 6,8 λτ./100 χλμ. για ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει σχεδόν δύο τόνους είναι -και με δεδομένο ότι δεν προσπαθήσαμε ιδιαίτερα- εξαιρετική. Ακόμα και όταν η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 4,1 λτ./100 χλμ.