Η τεχνολογία 4xe της Jeep στην πρωτοπορία των εφαρμογών Geofencing

2.554 Επισκέψεις στο άρθρο (13/7/2021)

Το Plug-in υβριδικό σύστημα της Jeep αποτέλεσαν το κλειδί για ένα πρόγραμμα που θέλει να εντάξει την εξηλεκτρισμένη αυτοκίνηση στις ζώνες περιορισμένης κίνησης.

Tο «Turin Geofencing Lab», ένα πειραματικό πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχουν η FCA Italy S.p.A., θυγατρική του Ομίλου Stellantis, η Πόλη του Τορίνο και ο πάροχος εφαρμογών τεχνολογίας 5T S.r.l., μπήκε στην τελική φάση δοκιμών. Το πρόγραμμα που ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2020, έχει σαν στόχο να εντάξει την εξηλεκτρισμένη αυτοκίνηση στις ζώνες περιορισμένης κίνησης (ZTL) με ένα τρόπο πρακτικό για τους ανθρώπους και φιλικό προς το περιβάλλον.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »


Για αυτό το σκοπό, το τμήμα e-Mobility της Stellantis, διέθεσε δύο Plug-in Hybrid Jeep Renegade 4xe, εφοδιασμένα με μια σειρά αισθητήρων που επιτρέπουν στο σύστημα να περνά αυτόματα, από την υβριδική, στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, μόλις το αυτοκίνητο περνά στις ζώνες ZTL, οι οποίες βρίσκονται στο κέντρο της πόλης. Η πειραματική περίοδος έχει χωριστεί σε δύο φάσεις. Στην πρώτη, αφού τοποθετήθηκαν όλοι οι απαραίτητοι αισθητήρες, τα Renegade 4xe δοκιμάστηκαν από τους μηχανικούς της Stellantis σε πλήθος διαφορετικών σεναρίων χρήσης. Στη συνέχεια, το Δεκέμβριο του 2020, τα οχήματα παραδόθηκαν στο Δήμο του Τορίνο, ώστε να συνεχιστούν οι δοκιμές.

Πριν λίγες ημέρες, με την ολοκλήρωση των δοκιμών, τα πρώτα αποτελέσματα που προέκυψαν ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για την αποτελεσματικότητα του προγράμματος. Μέσα σε 6 μήνες, τα 2 Renegade 4xe πέρασαν σε αμιγώς ηλεκτρική φάση λειτουργίας σε ποσοστό άνω του 70% με την είσοδο τους στις ζώνες ZTL του Τορίνο, με αποτέλεσμα σημαντική μείωση των εκπομπών ρύπων, αλλά και του θορύβου.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>
ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda