.jpg)
Εκ διαμέτρου αντίθετα, τα χωρίζουν π.χ. 535 ίπποι, αλλά έχουν την φιλοσοφία που πρέπει.
Ιδανικό αυτοκίνητο για την πόλη το Inster γιατί είναι πρακτικό, προσιτό (κάτω από 20 χιλιάρικα), δεν καίει, και βγάζεις 500 χλμ. στην πόλη.
Ιδανικό fun to drive ηλεκτρικό το Ioniq 5 γιατί έχει απίστευτες επιδόσεις και είναι το πιο σπορ ηλεκτρικό της αγοράς. Μέχρι και η Porsche το είχε κατασκοπεύσει.
Εκ διαμέτρου αντίθετα, τα χωρίζουν π.χ. 535 ίπποι, αλλά έχουν την φιλοσοφία που πρέπει
Η ηλεκτρική γκάμα της Hyundai αποτελείται από μια πλούσια γκάμα μοντέλων, με το Inster που βρίσκεται στη βάση αυτής να έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με το Ioniq 5 N, το μοντέλο που βρίσκεται στο άλλο άκρο αυτή της γκάμας. Παρά τις δεδομένα μεγάλες τους διαφορές σε τιμή, απόδοση και χαρακτήρα, αυτό που τα «συνδέει» είναι η φιλοσοφία της Hyundai στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το ένα είναι ένα μικρό, προσιτό SUV πόλης. Το άλλο, ένα ηλεκτρικό “θηρίο” με 650 ίππους που βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Και τα δύο όμως δείχνουν με τα χαρακτηριστικά τους πως η Hyundai ξέρει πώς να φτιάχνει σωστά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από το είδος και το ρόλο που καλούνται να υπηρετήσουν.
Για να γίνει αυτό εφοδιάστηκαν με τεχνολογικά προηγμένα και αποδοτικά σύνολα που το καθένα στο είδος του και την κατηγορία του ξεχωρίζει γι’αυτό, έχουν μεγάλες μπαταρίες για να προσφέρουν επάρκεια αυτονομίας και άλλο ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημά τους είναι η γρήγορη φόρτιση που προσφέρουν, καλύπτοντας έτσι το βασικότερο και προαπαιτούμενο τρίπτυχο της ηλεκτροκίνησης γενικότερα.
Επίσης πέραν των ιδιαίτερων στοιχείων της «προσωπικότητας» του καθενός (σ.σ. αστικό μίνι το Inster και καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο το Ioniq 5 N) και τα δύο χαρακτηρίζονται από τους μεγάλους -αναλογικά με τις διαστάσεις και την κατηγορία που βρίσκονται- χώρους, αλλά και την πρακτικότητα της καμπίνα τους, είναι εξαιρετικά σε ποιότητα κατασκευής και έχουν πλούσιο εξοπλισμό σε συστήματα άνεσης αλλά και ασφάλειας.
Το Hyundai Inster έχει 97 ίππους στη βασική του έκδοση (σ.σ. και 115 ίππους στην ισχυρότερη έκδοσή του), ενώ το Ioniq 5 N ως η κορυφαία έκδοση στην γκάμα των ηλεκτρικών της Hyundai αποδίδει 650 ίππους.
Η χαοτική διαφορά στην απόδοση (535 ίπποι) δεν έχουν κανένα αντίκτυπο όσον αφορά στην απόδοση και την κατανάλωση σε συνθήκες πόλης, με το Inster στην έκδοση με την μεγάλη μπαταρία των 49 kWh (σ.σ. η μεγαλύτερη στην κατηγορία) να προσφέρει έως 518 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας εκεί, ενώ το Ioniq 5 N που εφοδιάζεται με μπαταρία 77 kWh, προσφέρει στις ίδιες συνθήκες έως και 589 χλμ. (WLTP). Άλλο ένα κοινό χαρακτηριστικό τους είναι η γρήγορη φόρτιση που προσφέρουν, με το Inster να προσφέρει δυνατότητα ισχύος έως 120 kW και να χρειάζεται 30 λεπτά για τη φόρτιση από το 10 έως το 80% της μπαταρίας του, ενώ το Ioniq 5 N που φορτίζει με ισχύ έως και 350 kW, θέλει για την αναπλήρωση του ίδιου ποσοστού ενέργειας μόλις 18 λεπτά. Τέλος και τα δύο υποστηρίζουν V2L (Vehicle-to-Load) τεχνολογία, δίνουν δηλαδή τη δυνατότητα να τα χρησιμοποιήσεις ως πηγή για τη φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών με ισχύ 3,6 kW.
Ιδανικό αυτοκίνητο για την πόλη το Inster γιατί είναι πρακτικό, προσιτό (κάτω από 20 χιλιάρικα), δεν καίει, και βγάζεις 500 χλμ. στην πόλη
Το Hyundai Inster είναι το μίνι ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης που κάνει διαφορά στην κατηγορία. Με τιμές που ξεκινούν από τις 19.390 ευρώ (με επιδότηση και έκπτωση), το Inster αποδεικνύεται ένα Value for money ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ξεχωρίζει για την όμορφη και παιχνιδιάρικη σχεδίασή του, το πολύ καλό ποιοτικά εσωτερικό του το οποίο προσφέρει πλούσιο εξοπλισμό και high-tech διάκοσμο, τους χώρους του και την πρακτικότητα που τους συνοδεύει στις πιο πλούσιες εκδόσεις του (με σύστημα αναδίπλωσης όλων των καθισμάτων), αλλά και για το ηλεκτρικό του υπόβαθρο. Συνολικά μιλάμε για ένα από τα πιο ευχάριστα στην οδήγηση αυτοκίνητο της αγοράς, και ιδιαίτερα σε συνθήκες πόλης ανταποκρινόμενο με άνεση στον αστικό του χαρακτήρα. Επιπλέον το Inster έχει αποδειχθεί και μέσα από το Test Center του AutoΤρίτη ως το πιο οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο της κατηγορίας του στην πόλη, με 11,5 kWh/100 χλμ..
.jpg)
Ηyundai Inster και Hyundai Ioniq 5 N: Τα δύο άκρα με την ίδια φιλοσοφία | autotriti.gr
Ιδανικό fun to drive ηλεκτρικό το Ioniq 5 γιατί έχει απίστευτες επιδόσεις και είναι το πιο σπορ ηλεκτρικό της αγοράς. Μέχρι και η Porsche το είχε κατασκοπεύσει
Το Ioniq 5 N με τη σειρά του κάνει επίδειξη δύναμης και αποτελεσματικότητας όχι μόνο απέναντι στα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του αλλά και απέναντι στα αντίστοιχα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το Ioniq 5 N είναι η απόδειξη πως «τα ηλεκτρικά έχουν ψυχή» αφού με 650 ίππους, τετρακίνηση, Launch Control, Drift Mode αλλά και καινοτομίες όπως ο τεχνητός ήχος κινητήρα και κιβωτίου, αποτελεί ένα γνήσιο GTi με ηλεκτρική καρδιά. Το πλαίσιο, τα φρένα και το στήσιμο της ανάρτησης τα έχει επιμεληθεί το τμήμα «Ν» της Hyundai και το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι εντυπωσιακό. Την ίδια στιγμή το Ioniq 5 N μπορεί με ευκολία να αποτελέσει το μοναδικό αυτοκίνητο μιας οικογένειας προσφέροντας πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, μεγάλους χώρους και πρακτικότητα, ενώ είναι και αρκούντως άνετο στην «Comfort» επιλογή της ανάρτησης, ενώ εκτός από τις εντυπωσιακές του επιδόσεις (0-100 χλμ. σε μόλις 3,7 δλ. και τελική 260 χλμ./ώρα) εξίσου γρήγορο είναι και στη φόρτισή του.