Το «ακριβό» service που τελικά συμφέρει; Δες πώς η Mercedes αλλάζει την έννοια του κόστους ιδιοκτησίας

Μύθος ή αλήθεια πως το επίσημο service Mercedes κοστίζει λιγότερο μακροπρόθεσμα;
Πώς η αξία μεταπώλησης κάνει τη διαφορά στα 5 χρόνια;
Ποια είναι τα κρυφά κόστη της «φθηνής» συντήρησης εκτός δικτύου;
Γιατί οι υπεύθυνοι εταιρικού στόλου και οι μυημένοι επιλέγουν πάντα επίσημο συνεργείο;
auto.accessories Team
Το επίσημο δίκτυο Mercedes μειώνει το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας
Η Mercedes διαχρονικά έχει συνδέσει το όνομά της με την τεχνολογική υπεροχή την ποιότητα και την αξιοπιστία. Γι’ αυτό λοιπόν η κατοχή ενός μοντέλου Mercedes δεν περιορίζεται απλά στην αγορά, στην ουσία τότε αρχίζει, καθώς η Mercedes έχει μια ολιστική προσέγγιση, που αφορά την εμπειρία κατοχής, μέσα από τις υπηρεσίες After Sales, η οποία συνδέει την premium φροντίδα με αριθμητικά οφέλη.
Στόχος της δεν είναι μόνο η διατήρηση της απόδοσης, αλλά και η μεγιστοποίηση της αξίας του οχήματος καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του. Η συνέπεια αυτής της προσέγγισης είναι μετρήσιμη: μειωμένα λειτουργικά έξοδα, αυξημένη διαθεσιμότητα οχημάτων και βελτιωμένο κόστος κύκλου ζωής.
Γιατί συμφέρει η συντήρηση στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο
Μέσα σε αυτήν την εμπειρία ιδιοκτησίας τα στοιχεία δείχνουν πως η συντήρηση εντός του επίσημου δικτύου δεν είναι μόνο θέμα ποιότητας ή ασφάλειας, αλλά η πιο συμφέρουσα οικονομική επιλογή για κάθε οδηγό ή επιχείρηση. Γιατί το έξτρα κόστος σε σχέση με ένα μη εξουσιοδοτημένο επισκευαστή είναι επένδυση που μελλοντικά αποφέρει κέρδη λόγω της αποφυγής βλαβών, της διατήρησης των υψηλών στάνταρ απόδοσης και ασφάλειας, αλλά κυρίως, λόγω της ενίσχυσης της μεταπωλητικής αξίας.
Το πλήρες ιστορικό service εξασφαλίζει χρηματικό κέρδος, με αποδείξεις
Θα σταθούμε στο τελευταίο, στη μεταπωλητική αξία και τις αμφιβολίες που μπορεί να εγείρει σε κάποιους. Και σωστά, γιατί ο κάτοχος πρέπει να «το ψάχνει» και όχι να αρκείται σε ρεκλάμες. Η συντήρηση λοιπόν, σε επίσημο συνεργείο συνοδεύεται πάντα από καταγεγραμμένο και πιστοποιημένο ιστορικό service.
Αυτή η λεπτομέρεια αποδεικνύεται κρίσιμη κατά τη μεταπώληση, καθώς τα οχήματα με πλήρες, επαληθεύσιμο ιστορικό έχουν κατά μέσο όρο 10-12% υψηλότερη μεταπωλητική αξία. Σε αρκετές περιπτώσεις ακόμα και πάνω από 20%, όπως είχαμε δει σε παλαιότερη έρευνα.
Ας το δούμε και με αριθμούς. Η Mercedes είναι η πρώτη μάρκα που καθιέρωσε τα συμβόλαια συντήρησης Service Pass, μέσω του οποίου ο κάτοχος αγοράζει τις επόμενες 2 έως 4 τακτικές συντηρήσεις. Ξέρετε ποιο είναι το κόστος; Για μία A-Class 1.200 ευρώ στην 4ετία. Για 2 μικρά και δύο μεγάλα service πόσο θα πληρώνατε σε ένα μη εξουσιοδοτημένο; Αλλά ακόμα και να μην το υπολογίσουμε καν αυτό, αν είστε αγοραστής τι θε επιλέγατε, μια A-Class 4ετίας χωρίς βιβλίο συντήρησης ή την ίδια Α-Class 1.200 ευρώ ακριβότερη με πλήρες ιστορικό service;
Τα κρυφά κόστη της «φθηνής» συντήρησης εκτός δικτύου
Η σωστή συντήρηση και τα γνησιά ανταλλακτικά εκτός από υψηλότερη μεταπωλητική αξία, σε βάθος χρόνου εξασφαλίζουν και συνολικά μειωμένα κόστη συντήρησης. Ο λόγος είναι ότι οι εργασίες εκτελούνται ακριβώς σύμφωνα με τις προδιαγραφές του εργοστασίου, προλαμβάνοντας αστοχίες που οδηγούν σε δαπανηρές επισκευές αργότερα, μέσω του προληπτικού ελέγχου. Το εξουσιοδοτημένο δίκτυο διαθέτει πιστοποιημένα διαγνωστικά μηχανήματα, με over the air ενημερώσεις και updates, τα οποία είναι σχεδιασμένα να συνεργάζονται με τα εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα, τους αισθητήρες και τις μονάδες ελέγχου των μοντέλων της Mercedes. Έτσι καθίσταται δυνατή ο εντοπισμός πρώιμων ενδείξεων φθοράς που διαφορετικά θα οδηγούσαν σε κοστοβόρες βλάβες, όπως καταστροφή κινητήρα ή ηλεκτρονικών. Μια παράμετρος που, ειδικά για στόλους οχημάτων, έχει άμεσο οικονομικό αντίκτυπο, καθώς εκτός του κόστους επισκευής, ο χρόνος που το όχημα είναι «απενεργοποιημένο» είναι επίσης «χρήμα».