.jpg)
Δύο ηλεκτρικά μοτέρ, 650 άλογα και 0-100 σε 3,2 δλ.
Βασισμένο στο ανανεωμένο Ioniq 6 αλλά με χαρακτηριστικά που το ξεχωρίζουν.
Σπορ καμπίνα με οθόνες και βάση για GoPro κάμερα στην οροφή.
Με αναβαθμισμένα συστήματα και νέα γεωμετρία ανάρτησης σχέση με το Ioniq 5 N.
Το δεύτερο ηλεκτρικό υψηλών επιδόσεων της Hyundai.
autotriti team
Το δεύτερο ηλεκτρικό υψηλών επιδόσεων της Hyundai
Το περιμέναμε και πλέον είναι εδώ. Το νέο Hyundai Ioniq 6 N πραγματοποίησε το επίσημο ντεμπούτο του στο πλαίσιο του Goodwood Festival of Speed, αποτελώντας και επίσημα τη ναυαρχίδα του ανανεωμένου Ioniq 6 που είδαμε πριν από λίγους μήνες. Παράλληλα όμως είναι και το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της κορεατικής μάρκας που φέρει το λογότυπο «Ν», μετά από το Ioniq 5 N, από το οποίο δανείζεται αρκετά πράγματα.
Βασισμένο στο ανανεωμένο Ioniq 6 αλλά με χαρακτηριστικά που το ξεχωρίζουν
Εξωτερικά, το νέο Ioniq 6 N βασίζεται στο πρόσφατα ανανεωμένο Ioniq 6. Ως εκ τούτου, στο μπροστινό μέρος εξοπλίζεται με τα νέα φώτα, τα οποία απέκτησαν λεπτά LED σώματα για τα φώτα ημέρας και έχουν το μοτίβο Pixel, την ώρα που οι βασικοί προβολείς είναι ανεξάρτητα τοποθετημένοι στον προφυλακτήρα. Από κει και πέρα όμως το «καυτό» Ioniq 6 Ν λαμβάνει έναν επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, ο οποίος φιλοξενεί νέες μεγάλες εισαγωγές αέρα αλλά και ένα αεροδυναμικό σπλίτερ. Τα νέα μαύρης απόχρωσης μαρσπιέ δεσπόζουν στο πλάι και υπογραμμίζονται από μία κόκκινη ρίγα, η οποία ξεκινά από μπροστά και καταλήγει μέχρι πίσω. Στην ουρά του νέου ηλεκτρικού highlight είναι η αεροτομή, που έχει τη βάση της χαμηλά στο παρμπρίζ. Σε σχέση με το ανανεωμένο Ioniq 6, το Ν ξεχωρίζει ακόμα από τα πιο φαρδιά φτερά, αλλά και από το χρώμα Performance Blue Pearl, που προστέθηκε στην γκάμα του.
Σπορ καμπίνα με οθόνες και βάση για GoPro κάμερα στην οροφή
Στο εσωτερικό του νέου Hyundai Ioniq 6 N η σπορ ατμόσφαιρα είναι αυτή που κυριαρχεί. Νέα πεντάλ αλουμινίου, το ειδικό τιμόνι των μοντέλων Ν της Hyundai, αλλά και bucket καθίσματα είναι στάνταρ. Τα τελευταία διακοσμούνται με γαλάζια ραφή, που περνάει και στις ζώνες ασφαλείας. Στο εσωτερικό, υπάρχει επίσης μια βάση στήριξης για GoPro κάμερα ενσωματωμένη στην επένδυση οροφής, η οποία πιθανότατα απευθύνεται σε οδηγούς που θέλουν να καταγράφουν τους γύρους τους στις πίστες. Οι δύο οθόνες (ψηφιακός πίνακας οργάνων και αφής για το infotainment) είναι επίσης μέρος του εξοπλισμού.
Με αναβαθμισμένα συστήματα και νέα γεωμετρία ανάρτησης
Ενώ το Ioniq 6 N βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Ioniq 5 N, η Hyundai έχει εισαγάγει αρκετές αναβαθμίσεις. Μεταξύ άλλων η μάρκα κάνει λόγο για πλήρως ανασχεδιασμένη γεωμετρία ανάρτησης και νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Από κει και πέρα υπάρχουν ενημερωμένες εκδόσεις των συστημάτων N e-Shift και N Active Sound+ της Hyundai, τα οποία είναι πλέον διαθέσιμα σε όλα τα drive modes. Αυτές οι βελτιώσεις έχουν σχεδιαστεί για να αναπαράγουν την αίσθηση και τον ήχο ενός παραδοσιακού αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων, ενώ το ίδιο ισχύει και για τις προσομοιωμένες αλλαγές ταχυτήτων.
Το εικονικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη χρησιμοποιεί μια ρύθμιση κοντής σχέσης συνοδευόμενη για πρώτη φορά από το σύστημα «N Ambient Shift Light» που μέσω του ατμοσφαιρικού φωτισμού της καμπίνας δείχνει στον οδηγό πότε πρέπει να αλλάξει ταχύτητα. Η Hyundai λέει πως βελτιωμένο είναι και το N Drift Optimiser, που εισάγει ένα ευρύτερο φάσμα ρυθμίσεων για να βοηθήσει τους οδηγούς να βελτιώσουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με βάση το δικό τους επίπεδο δεξιοτήτων στο drift. Η Hyundai σημειώνει ότι αυτό το σύστημα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη χρήση στην πίστα.