• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Την έκθεση του Σικάγο επέλεξε η Nissan για να μας αποκαλύψει το πρωτότυπο 370Z NISMO Roadster. Από τις εκεί αντιδράσεις του κοινού, θα κριθεί εν μέρει αν θα παραχθεί ή όχι.

Κάτω από το καπό υπάρχει ένα V6 σύνολο 3,7 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 355 ίππων και ροπή 373 Nm.

Highlights αποτελούν τα τροποποιημένα όργανα, το ηχοσύστημα της Bose και το σύστημα infotainment με 7άρα οθόνη.

Το πρωτότυπο 370Z NISMO Roadster εξοπλίζεται με μπάρα θόλων, φρένα επιδόσεων, πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, σπορ ανάρτηση και μεγαλύτερες αντιστρεπτικές δοκούς.

Το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, έχει τεχνολογία Downshift Rev Matching που κρατάει ψηλά τις στροφές κατά το κατέβασμα της ταχύτητας, ενώ προσφέρεται και χειροκίνητη λειτουργία.

Το concept έχει ακόμα φώτα ημέρας LED, κόκκινες «πινελιές» και τροχούς 19 ιντσών με ελαστικά Bridgestone Potenza S001.

Αισθητικά ξεχωρίζει μέσω του πιο «επιθετικού» εμπρόσθιου προφυλακτήρα, των ανασχεδιασμένων πλευρικών μαρσπιέ και της πίσω ανθρακονημάτινης αεροτομής.

Η σπορ διάθεση συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου ξεχωρίζουν τα δίχρωμα μπάκετ της Recaro, οι κόκκινες ραφές και το επενδυμένο με Alcantara τιμόνι.

Και NISMO και Roadster

4.403 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/2/2015

Στο Σικάγο παρουσιάζεται το πρωτότυπο 370Z NISMO Roadster των 355 ίππων και από τις αντιδράσεις του κοινού, η Nissan θα αποφασίσει αν θα προχωρήσει ή όχι στην παραγωγή του.

 
Την έκθεση του Σικάγο επέλεξε η Nissan για να μας αποκαλύψει το πρωτότυπο 370Z NISMO Roadster. Αισθητικά ξεχωρίζει μέσω του πιο «επιθετικού» εμπρόσθιου προφυλακτήρα, των ανασχεδιασμένων πλευρικών μαρσπιέ και της πίσω ανθρακονημάτινης αεροτομής. Το concept έχει ακόμα φώτα ημέρας LED, κόκκινες «πινελιές» και τροχούς 19 ιντσών με ελαστικά Bridgestone Potenza S001.

Η σπορ διάθεση συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου ξεχωρίζουν τα δίχρωμα μπάκετ της Recaro, οι κόκκινες ραφές και το επενδυμένο με Alcantara τιμόνι. Επιπλέον highlights αποτελούν τα τροποποιημένα όργανα, το ηχοσύστημα της Bose και το σύστημα infotainment με 7άρα οθόνη.

Κάτω από το καπό υπάρχει ένα V6 σύνολο 3,7 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 355 ίππων και ροπή 373 Nm. Συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, το οποίο έχει τεχνολογία Downshift Rev Matching που κρατάει ψηλά τις στροφές κατά το κατέβασμα της ταχύτητας, ενώ προσφέρεται και χειροκίνητη λειτουργία.

Το πρωτότυπο 370Z NISMO Roadster εξοπλίζεται ακόμα με μπάρα θόλων, φρένα επιδόσεων, πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, σπορ ανάρτηση και μεγαλύτερες αντιστρεπτικές δοκούς. Με βάση τις αντιδράσεις του κοινού, τέλος, η Nissan θα αποφασίσει αν θα προχωρήσει ή όχι στην παραγωγή του εν λόγω μοντέλου.