• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Την ονομασία Honda e θα λάβει το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της ιαπωνικής φίρμας.

Βλέπετε το Honda e prototype.

Tα στρογγυλά φωτιστικά σώματα τόσο στο μπροστά όσο και στο πίσω μέρος είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την σχεδιαστική λογική.

H μάρκα ανέφερε πως η ισχύς που θα παράγει το ηλεκτρικό μοτέρ θα πηγαίνει στους πίσω τροχούς.

Και το όνομα αυτού Honda e

2.380 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/5/2019

Την ονομασία Honda e θα λάβει το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της ιαπωνικής φίρμας, η οποία προετοιμάζεται για να δώσει και ένα υβριδικό σύστημα κίνησης στο νέο Jazz.

Σχεδόν πριν από δύο χρόνια στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Honda παρουσίασε το πρωτότυπο ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης που πήρε την ονομασία Urban EV. Φέτος στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η εταιρεία παρουσίασε ένα ενημερωμένο μοντέλο προπαραγωγής, που ονομάστηκε e Prototype, αναφέροντας πως θα είχε λίγες διαφορές με το κανονικό αυτοκίνητο.
 
Φτάνουμε λοιπόν στο σήμερα, όπου η Honda έδωσε στη δημοσιότητα μία teaser εικόνα του μοντέλου παραγωγής, η οποία έχει σκοπό να μας γνωστοποιήσει την επίσημη ονομασία του αυτοκινήτου που θα είναι Honda e. Από κει και πέρα η εικόνα δεν γίνεται περισσότερο αποκαλυπτική, ωστόσο η αλήθεια είναι πως το μοντέλο παραγωγής δεν αναμένεται να έχει πολλές αλλαγές από το «e Prototype».
 


Όπως ήδη γνωρίζουμε τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα τόσο στο μπροστά όσο και στο πίσω μέρος είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την σχεδιαστική λογική, ενώ για να ολοκληρώσουμε με το εξωτερικό οι μεγάλες καμπύλες των φτερών δίνουν τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί φαρδιά ελαστικά.   
Σε ότι αφορά τον κινητήρα η μάρκα ανέφερε πως η ισχύς που θα παράγει το ηλεκτρικό μοτέρ θα πηγαίνει στους πίσω τροχούς, με την αυτονομία του μοντέλου να ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα. Τέλος σε κατάσταση γρήγορης φόρτισης το 80% της μπαταρίας θα γεμίζει σε 30 λεπτά.
 
Τέλος αφήνοντας το Honda e, να πούμε πως η μάρκα αποκάλυψε ότι η νέα γενιά του Jazz που θα δούμε στο Tokyo Motor Show, αναπτύσσεται προκειμένου να φιλοξενήσει το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης (i-MMD) που προέρχεται από το ηλεκτροκίνητο CR-V.

Tags: HONDA