Καμουφλαρισμένο Alpine A290 δοκιμαζόταν στον αρκτικό κύκλο
3 Φωτογραφίες »

Καμουφλαρισμένο Alpine A290 δοκιμαζόταν στον αρκτικό κύκλο

3.590 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2024)

- Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Alpine θα παρουσιαστεί τον Ιούνιο του 2024
- Έρχεται με τετράγωνα φώτα πορείας LED
- Με τιμόνι εμπνευσμένο από εκείνο των αγωνιστικών της F1
- Προσθοκίνητο και με λειτουργία «torque vectoring»

Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Alpine θα παρουσιαστεί τον Ιούνιο του 2024

Καμουφλαρισμένο A290, το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Alpine, πιάστηκε να δοκιμάζεται στον αρκτικό κύκλο, σε θερμοκρασίες έως και -30 βαθμούς Κελσίου. Το νέο hot hatch, βρίσκεται στα τελευταία στάδια παραγωγής και αναμένεται να παρουσιαστεί επισήμως τον Ιούνιο του 2024. Οι πληροφορίες που έχουμε έως τώρα είναι λιγοστές, αλλά ξέρουμε ότι το μοντέλο θα είναι αδελφάκι του ηλεκτρικού Renault R5 hatchback. Θα έχει βέβαια αρκετές διαφορές με το R5: Νέες μπροστινές αναρτήσεις, περισσότερη ιπποδύναμη και μεγαλύτερες διαστάσεις, μεταξύ άλλων.

Έρχεται με τετράγωνα φώτα πορείας LED

Παρά το καμουφλάζ είναι δυνατόν να διακρίνει κανείς την σιλουέτα και κάποια από τα χαρακτηριστικά που θα φέρει το τελικό μοντέλο. Το A290 θα έχει ένα σχετικά κοντό μεταξόνιο, 2,5 μέτρα, με τροχούς 19 ιντσών. Οι ζάντες θα έρχονται με μια χαρακτηριστική σχεδίαση με τετράγωνες ακτίνες, παρόμοιες με αυτές που είχε και το A290–ß concept του 2023 και στο οποίο βασίστηκε το νέο μοντέλο. Πρωτοφανή είναι τα τετράγωνα φώτα πορείας του επερχόμενου μοντέλου με LED λωρίδες σε διάταξη που παραπέμπει στο γράμμα «Χ» και οι οποίοι κάνουν το αυτοκίνητο αναγνωρίσιμο από μακριά.


Το τιμόνι του νέο  Alpine A290.
3 Φωτογραφίες »

Το τιμόνι του νέο Alpine A290.

Με τιμόνι εμπνευσμένο από εκείνο των αγωνιστικών της F1

Στο εσωτερικό τα ευδιάκριτα σημεία είναι ακόμα λιγότερα, αφού η εταιρία έχει καλύψει το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό με μαύρο ύφασμα. Το τιμόνι, ωστόσο, φαίνεται ολόκληρο και θα έρχεται με λεπτομέρειες εμπνευσμένες από τα τιμόνια των αγωνιστικών της F1: Ένα κουμπί «ΟV» (Overtake) που σαν το πατάει ο οδηγός θα προσφέρει στο αυτοκίνητο μια «ένεση» ισχύος από τον κινητήρα, έναν διακόπτη ρύθμισης της ποσότητας ενέργειας που θα αντλεί η μπαταρία κατά το φρενάρισμα και ο οποίος μοιάζει με τον μοχλό που χρησιμοποιεί το σύστημα KERS στα τιμόνια της F1.

Προσθοκίνητο και με λειτουργία «torque vectoring»

Όπως και το Renault R5, η βασική έκδοση του A290 θα έρχεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα του αυτοκινήτου. Από την δοκιμή του στον αρκτικό κύκλο ξέρουμε επίσης πως το νέο Alpine θα έρχεται με λειτουργία torque vectoring στο φρενάρισμα που βοηθάει το αυτοκίνητο να κινείται απάνω στον πάγο.   

test center
SEAT