Πάνω από 1.200 άτομα συμμετείχαν στην πρώτη έρευνα σε πέντε Ευρωπαϊκές χώρες.

Σε δύο μόλις εβδομάδες μετά την εμπειρία του «WheelSwap», το 60% είχε αλλάξει τη συμπεριφορά του στις καθημερινές διαδρομές.

Καμπάνια «Share The Road» από τη Ford

1.859 Επισκέψεις στο άρθρο (25/5/2018)

Το «Share The Road» προάγει την αρμονική συνύπαρξη μεταξύ των χρηστών των δρόμων και υπογραμμίζει την θέση της εταιρίας ότι η χρήση ποδηλάτου με ασφάλεια,  κυρίως σε σύντομες διαδρομές, είναι προς όφελος όλων.

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν ποδήλατο στις καθημερινές μετακινήσεις τους, και τα απρόοπτα συμβάντα μεταξύ οδηγών και δικυκλιστών αποτελούν συνηθισμένο θέαμα στις Ευρωπαϊκές πόλεις. Και ενώ οι υπάρχουσες υποδομές στους δρόμους δεν καταφέρνουν να επισημάνουν επαρκώς την χρήση των λωρίδων κυκλοφορίας ανά είδος οχήματος, η Ford λανσάρει μία νέα καμπάνια που αποσκοπεί στη βελτίωση της ασφάλειας και στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και της συμφόρησης.

Για το σκοπό αυτό, η Ford δημιούργησε μία επαναστατική εμπειρία εικονικής πραγματικότητας. Με το «WheelSwap», οδηγοί και ποδηλάτες να διαπιστώνουν πως η εγωιστική οδήγηση μπορεί να είναι τουλάχιστον τρομακτική – και πιθανόν μοιραία – για τους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων. Πρώτες έρευνες δείχνουν ότι μετά από αυτή την εμπειρία, σχεδόν όλοι οι συμμετέχοντες δήλωσαν ότι θα αλλάξουν τη συμπεριφορά τους στο δρόμο.
 
Το «WheelSwap», επιτρέπει στους οδηγούς να μπαίνουν στη θέση των αναβατών και συγκεκριμένα να νιώθουν πόσο τρομακτικό μπορεί να είναι όταν περνούν ξυστά από δίπλα τους, στρίβουν χωρίς φλας και ανοίγουν τις πόρτες χωρίς έλεγχο. Μία ακόμα έκδοση βάζει τους ποδηλάτες στη θέση των οδηγών και αντιλαμβάνονται πώς νιώθουν, όταν οι ίδιοι παραβιάζουν κόκκινα φανάρια, μπαίνουν σε μονόδρομους από αντίθετη κατεύθυνση και αλλάζουν πορεία ξαφνικά.
 

Πάνω από 1.200 άτομα συμμετείχαν στην πρώτη έρευνα σε πέντε Ευρωπαϊκές χώρες, με το 70% των όσων είχαν την εμπειρία του «WheelSwap» να δείχνει μεγαλύτερη κατανόηση απέναντι στους άλλους οδηγούς ή ποδηλάτες, μετά την παρακολούθηση του βίντεο, συγκριτικά με εκείνους που δεν το παρακολούθησαν. Επιπλέον, το 91% σκόπευε να αλλάξει συνήθειες στο δρόμο. Και δύο μόλις εβδομάδες μετά την εμπειρία του «WheelSwap», το 60% είχε αλλάξει τη συμπεριφορά του στις καθημερινές διαδρομές.
 

Toyota
moto