Kia EV8: Το ηλεκτρικό αντι-Stinger με 612 άλογα & 750 χλμ. αυτονομία
3 Φωτογραφίες »

Kia EV8: Το ηλεκτρικό αντι-Stinger με 612 άλογα & 750 χλμ. αυτονομία

3.028 Επισκέψεις στο άρθρο (13/2/2024)

- Εξελίσσεται με την κωδική ονομασία GT1, αλλά θα λέγεται EV8.
- Θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα ΙΜΑ της Hyundai.
- Έως 612 άλογα και αυτονομία 700-800 χλμ.
- Θα υπάρχουν και άλλες εκδόσεις.

Θα είναι ο αντικαταστάτης του Stinger

Η γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της Kia αναμένεται να επεκταθεί τα επόμενα χρόνια με την έλευση του EV8. Το νέο αυτοκίνητο θα πρόκειται επί της ουσίας για τον αντικαταστάτη του Stinger και θα διαθέτει έως και 612 άλογα, αλλά και αυτονομία που θα αγγίζει το φάσμα των 800 χιλιομέτρων.

Εξελίσσεται με την κωδική ονομασία GT1, αλλά θα λέγεται EV8

Επί του παρόντος δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για το επερχόμενο EV8, αλλά σύμφωνα με έγγραφο της Kia που φέρεται να διέρρευσε σε κορεατικά Μέσα, θα είναι το πρώτο από τα ηλεκτρικά μοντέλα νέας γενιάς που ετοιμάζει. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως αυτή τη στιγμή το EV8 (δεν έχει επιβεβαιωθεί το όνομα από τη μάρκα), εξελίσσεται υπό την κωδική ονομασία GT1. Όταν θα κάνει την εμφάνισή του, θα αποτελεί ένα ηλεκτρικό υψηλών επιδόσεων για να αντισταθμίσει την απουσία του Stinger, η παραγωγή του οποίου σταμάτησε στο τέλος του 2022, ύστερα από την έλευση της ειδικής έκδοσης Tribute Edition.

Θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα ΙΜΑ της Hyundai

Το σπορ σεντάν θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική νέας γενιάς ηλεκτρικών αυτοκινήτων του Ομίλου Hyundai. Μάλιστα, ο κορεατικός Όμιλος στα μέσα του 2023 έκανε προεπισκόπηση της πλατφόρμας με το όνομα Integrated Modular Platform (IMA), που θα αντικαταστήσει την τρέχουσα Electric-Global Modular Platform (E-GMP) και θα χρησιμοποιηθεί σε 13 νέα μοντέλα των Hyundai, Kia και Genesis μέχρι το 2030. Το πρώτο αυτοκίνητο που θα βασιστεί στην ΙΜΑ πλατφόρμα θα είναι το Genesis GV90 που θα δούμε το 2025.

Έως 612 άλογα και αυτονομία 700-800 χλμ.

Το επερχόμενο EV8 θα εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, που θα αποδίδουν συνδυαστικά 612 άλογα. Ως εκ τούτου, το EV8 θα είναι πιο ισχυρό από το EV6 GT των 585 ίππων, που αρχικά είχε χαρακτηριστεί ως το αντι-Stinger, μετά το «κόψιμο» του τελευταίου. Στην γκάμα του EV8 θα υπάρχουν και άλλες, λιγότερο ισχυρές εκδόσεις, 218 και 435 ίππων. Τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ θα τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 113,2 kWh. Σύμφωνα με το έγγραφο της Kia που διέρρευσε, αυτή η ρύθμιση αναμένεται να επιτρέψει στο GT1/EV8 να επιτύχει αυτονομία μεταξύ 700-800 χιλιομέτρων.

Συνέχεια του άρθρου >>>
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center