ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Kia: «Πυρά» στον CEO της Mercedes λόγω ACEA και απαγόρευσης βενζίνης/diesel

1.630 Επισκέψεις στο άρθρο (28/8/2025)
Kia: «Πυρά» στον CEO της Mercedes λόγω ACEA και απαγόρευσης βενζίνης/diesel

H Kia είναι ΟΚ με την απαγόρευση κινητήρων εσωτερικής καύσης στην ΕΕ το 2035.
«Έχουμε το σχέδιο για να ανταπεξέλθουμε», είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Kia Europe.
Άνοιξε κόντρα με την ACEA η Kia στοχεύοντας τον CEO της Mercedes, που είναι ο επικεφαλής: «Αυτός δεν έλεγε ότι η μάρκα του θα πουλάει μόνο ηλεκτρικά στην Ευρώπη το 2030».
«Αν σταματήσουμε να λανσάρουμε ηλεκτρικά θα μας κοστίσει μία περιουσία».

autotriti team

«Έχουμε το σχέδιο για να ανταπεξέλθουμε», είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Kia Europe

Δεν είναι λίγες οι μάρκες που συχνά πυκνά ζητούν από την ΕΕ να τροποποιήσει τους στόχους που έχει θέσει για τις εκπομπές ρύπων, τους οποίους και χαρακτηρίζουν ιδιαίτερα σκληρούς, με αποκορύφωμα την απαγόρευση κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2035. Όπως φαίνεται, την άποψη αυτή δεν τη συμμερίζεται η Kia, η οποία δηλώνει πανέτοιμη να ανταπεξέλθει!

«Έχουμε ένα σχέδιο για να επιτύχουμε στο 100% τη συμμόρφωσή μας το 2035», δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ο Διευθύνων Σύμβουλος της Kia Europe, Marc Hedrich, όπως ανέφερε το Automotive News, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία ξεκίνησε την κατασκευή του ηλεκτρικού μοντέλου EV4 στο εργοστάσιό της στη Σλοβακία.

Πάει κόντρα στην ACEA η Kia, ενώ η Hyundai είναι μέλος

Η στάση της κορεατικής μάρκας έρχεται σε πλήρη αντίθεση με όσα δήλωσαν χθες η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) και ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Προμηθευτών Αυτοκινήτων (CLEPA) σε κοινή επιστολή που απευθύνεται απευθείας στην επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ursula von der Leyen.

Στην επιστολή τους, οι δύο οργανισμοί ανέφεραν ότι υπό τις τρέχουσες συνθήκες, με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από την Κίνα και τους αυξανόμενους δασμούς από τις Ηνωμένες Πολιτείες, «δεν είναι πλέον εφικτό» να επιτευχθούν οι αυστηρότεροι κανόνες για τις εκπομπές ρύπων. Η ACEA και η CLEPA ζητούν από την ΕΕ να μετριάσει τα σκληρά μέτρα της και να επιτρέψει τη συνέχιση της κατασκευής περισσότερων τύπων οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των plug-in υβριδικών χωρίς ελάχιστες ονομαστικές τιμές ηλεκτρικής αυτονομίας, των αυτοκινήτων με κινητήρες καύσης υψηλής απόδοσης και των οχημάτων που κινούνται με υδρογόνο.

Παράλληλα, η ACEA, με επικεφαλής τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Mercedes-Benz, Ola Kallenius, και η CLEPA, με επικεφαλής το αφεντικό της Schaeffler, Matthias Zink, δήλωσαν ότι η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία παραμένει προσηλωμένη στον στόχο μηδενικών εκπομπών το 2050.

«Πυρά» του επικεφαλής της Kia σε αυτόν της Mercedes

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Kia Europe δεν άφησε ασχολίαστη τη νέα επιστολή και... στοχεύοντας στον Ola Kallenius ανέφερε: «Αυτός είναι ο ίδιος άνθρωπος που, πριν από λίγα χρόνια, υποσχέθηκε ότι η εταιρεία του θα πουλούσε μόνο ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη έως το 2030». Αξίζει να σημειωθεί πως η Kia δεν είναι μέλος της ACEA, ενώ η αδελφή εταιρεία της, η Hyundai, είναι μέλος της Ένωσης από το 2012.

«Αν σταματήσουμε να λανσάρουμε ηλεκτρικά θα μας κοστίσει μία περιουσία»

Σε κάθε περίπτωση, όλα δείχνουν πως η Kia έχει χαράξει διαφορετική πορεία, σε σχέση με την πλειοψηφία των μαρκών που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη, συνεχίζοντας να ποντάρει στα ηλεκτρικά. Άλλωστε, ο Hedrich παραδέχτηκε πως «Έχουμε μια χιονοστιβάδα ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έρχεται και αν ξαφνικά πρέπει να σταματήσουμε να λανσάρουμε ηλεκτρικά οχήματα, θα μας κοστίσει μια περιουσία».

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
fiat doblo