• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Και όμως! Το ζέσταμα του κινητήρα στους σύγχρονους κινητήρες δεν ενδείκνυται! 30 δευτερόλεπτα είναι αρκετά…

Περίμενε να ζεσταθεί! Μύθος ή πραγματικότητα;

Διαβάστηκε από 94059 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/11/2017

Γνωρίζετε ότι το 90% της φθοράς ενός κινητήρα γίνεται στα πρώτα λεπτά της λειτουργίας του λόγω της χαμηλής θερμοκρασίας; Δείτε τώρα, τι συμβαίνει στα πρώτα λεπτά και σε ποιες ενέργειες θα πρέπει να προβείτε ώστε να τον προστατέψετε! Πρέπει να περιμένω να ζεσταθεί ή μήπως όχι;

 
Πόσες φορές έχετε διαπιστώσει μία πιο θορυβώδη λειτουργία του κινητήρα σας τις πρώτες πρωινές ώρες και γενικότερα όταν η θερμοκρασία του περιβάλλοντος είναι σχετικά χαμηλή; Πόσες φορές παρατηρήσατε, ότι για μερικά δευτερόλεπτα οι στροφές του κινητήρα στο ρελαντί είναι υψηλότερες από το φυσιολογικό; Σίγουρα αρκετές και κάτι τέτοιο δεν πρέπει να σας ανησυχήσει, μιας και είναι μία προγραμματισμένη διαδικασία που έχει συγκεκριμένους σκοπούς. Στο συγκεκριμένο τεχνικό κείμενο θα αναλύσουμε τι σημαίνει «κρύα εκκίνηση», για ποιον λόγο πραγματοποιείται και τι θα πρέπει να γνωρίζουμε για να αυξήσουμε σε πολύ μεγάλο βαθμό τη «ζωή» του κινητήρα μας.
 
Αρχικά, θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε, ότι το φαινόμενο της κρύας εκκίνησης, ή cold start cycle, όπως συχνά αναφέρεται είναι μία λειτουργία που γίνεται με εντολή της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου (ECU) και πραγματοποιείται σε κάθε εκκίνηση, μετά από πολύωρη αδράνεια του κινητήρα, ενώ ακόμα πιο έντονη γίνεται τους χειμερινούς μήνες. Ας δούμε σε πρώτη φάση τι συμβαίνει σε αυτά τα πρώτα λεπτά λειτουργίας!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ