Για να ανοίξουν οι πόρτες του πρέπει να μιμηθούν το άνοιγμα των φτερών του γλάρου.

Το LF-30 εκτείνεται σε μήκος 5.090 χιλιοστών, πλάτος 1.995 χιλιοστών και ύψος 1.600 χιλιοστών.

Η συνολική ισχύς του φτάνει τους 544 ίππους και τα 700 Nm ροπής.

Η Lexus αναφέρει ότι το LF-30 μπορεί να καλύψει έως και 500 χιλιόμετρα (WLTP) με μία φόρτιση.

Η περιοχή της γυάλινης οροφής πάνω από τα πίσω καθίσματα έχει τη δυνατότητα να προβάλει διάφορες πληροφορίες όπως πλοήγηση και βίντεο.

LF-30: Ο hi-tech «γλάρος» της Lexus

2.425 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2019)

Η Lexus συμμετέχει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο και μέσω αυτού πήρε την απόφαση να δείξει στο κοινό τα μελλοντικά της ηλεκτρικά πλάνα παρουσιάζοντας το πρωτότυπο LF-30.


Πολλά είναι τα νέα μοντέλα που έχουν κάνει την εμφάνισή τους, ωστόσο θα μπορούσαμε να πούμε πως το πρωτότυπο της Lexus είναι ίσως το πιο εντυπωσιακό που έχουμε δει μέχρι αυτή τη στιγμή. Αυτό υπόκειται στο γεγονός πως για να ανοίξουν οι πόρτες του πρέπει να μιμηθούν το άνοιγμα των φτερών του γλάρου, αλλά και λόγω της τεράστιας γυάλινης οροφής που διαθέτει και εκτίνεται από εμπρός μέχρι πίσω.
 
Αν και με την πρώτη ματιά το αυτοκίνητο δε φαίνεται μεγάλο οι διαστάσεις του λένε κάτι το διαφορετικό. Το LF-30 εκτείνεται σε μήκος 5.090 χιλιοστών, πλάτος 1.995 χιλιοστών και ύψος 1.600 χιλιοστών, ενώ το μεταξόνιό του έχει έκταση 3.200 χιλιοστά. Το βάρος μετράται στα 2.400 κιλά, ωστόσο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μεγάλος αριθμός καθώς κουβαλά τέσσερις ηλεκτροκινητήρες - έναν για κάθε τροχό. Μέσω αυτής της ρύθμισης το πρωτότυπο έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί ως εμπροσθιοκίνητο, πισωκίνητο και τετρακίνητο.
 
Η συνολική ισχύς του φτάνει τους 544 ίππους και τα 700 Nm ροπής, ενώ μπορεί να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα. Να σημειώσουμε πως οι προαναφερόμενοι ηλεκτροκινητήρες παίρνουν δύναμη από μία μεγάλη μπαταρία 110 kWh τοποθετημένη στο πάτωμα για να βελτιώσει το κέντρο βάρους και συνεπώς το χειρισμό.
 
Έχοντας το βλέμμα στο μέλλον και συγκεκριμένα το 2030, η Lexus αναφέρει ότι το LF-30 μπορεί να καλύψει έως και 500 χιλιόμετρα (WLTP) με μία φόρτιση. Μόλις χρειαστεί να επαναφορτιστεί μπορεί να το κάνει στα 150 kW και χωρίς τη χρήση καλωδίου, καθώς διαθέτει ασύρματο σύστημα φόρτισης!
 
Το εσωτερικό είναι και αυτό φουτουριστικό με το τιμόνι να θυμίζει πηδάλιο αεροπλάνου, ενώ το κάθισμα συνοδηγού έχει σχεδιαστεί για να μιμείται ένα κάθισμα πρώτης κατηγορίας σε ένα αεροπλάνο. Τέλος να σημειωθεί πως η περιοχή της γυάλινης οροφής πάνω από τα πίσω καθίσματα έχει τη δυνατότητα να προβάλει διάφορες πληροφορίες όπως πλοήγηση και βίντεο.    

SPRING SEAT
OPEL