• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
3 φωτογραφίες »

Ο σκελετός της κεντρομήχανης Ford Mustang.

Λύθηκε το μυστήριο της κεντρομήχανης Mustang

1.666 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/4/2020

Το μυστήριο με τον σκελετό της κεντρομήχανης Ford Mustang, που ούτε και η ίδια η μάρκα γνώριζε περί τίνος ακριβώς πρόκειται, λύθηκε και όπως φαίνεται έχει άμεση σχέση με το μετέπειτα πρωτότυπο της Ford Mustang Mach II.

FORD: Puma Ecoboost Hybrid, με Fοrd Online Bonus


Πριν από λίγες ημέρες είχε γίνει γνωστή η ιστορία με τον σκελετό της κεντρομήχανης Ford Mustang, όπου και η ίδια η μάρκα αγνοούσε την ύπαρξή του, έχοντας μάλιστα ζητήσει όποιον γνώριζε κάτι να επικοινωνήσει μαζί της προκειμένου να τη βοηθήσει να φτάσει στη λύση του μυστηρίου. Σύμφωνα λοιπόν με τα μέσα του εξωτερικού η λύση βρέθηκε και ο σκελετός αυτός πρόκειται για ένα δοκιμαστικό μοντέλο που δημιουργήθηκε για την εξέλιξη του συστήματος κίνησης του πρωτότυπου της Ford Mustang Mach II του 1967.
 
Μάλιστα η λύση του μυστηρίου επιβεβαιώνεται και από τον Jim Farrell, έναν ειδικό του τμήματος σχεδιασμού της Ford ο οποίος θορυβήθηκε από την είδηση και άρχισε να ψάχνει τη λύση μαζί με τους συναδέλφους τους. Η έρευνα του Farrell κατέλεξε στο συμπέρασμα πως από τις αρχές της δεκαετίας του 1950, οι σχεδιαστές της Ford φωτογράφιζαν και κατηγοριοποιούσαν όλα τα πρότζεκτ που είχαν στα σχέδιά τους, έτσι φτάσαμε και στην 2α Μαΐου 1966 όπου φωτογραφήθηκε ο σκελετός της κεντρομήχανης Mustang.      
 
Όπως αναφέρουν τα μέσα του εξωτερικού το γεγονός πως ο σκελετός αυτός δεν προήλθε από το σχεδιαστικό τμήμα της Ford, αλλά από αυτό της μηχανικής, είναι ο βασικός λόγος που δεν έχει πολλές ομοιότητες με την τελική εικόνα της Ford Mustang Mach II που είδαμε αργότερα και συγκεκριμένα το 1967.
 
Η κεντρομήχανη Ford Mustang Mach II επρόκειτο να λάβει ένα κινητήρα V8 και να «καθίσει» στη γκάμα της εταιρείας πάνω από την τυπική Mustang, δυστυχώς όμως η Ford θα έμενε μακριά από την παραγωγής ενός σπορ κεντρομήχανου αυτοκινήτου έως το 2005 όταν έφτασε το GT.

Σχολιάστε

26 διαθέσιμα άρθρα για FORD  MUSTANG

Tags: FORD MUSTANG