Οι δυναμικές καμπύλες και γραμμές που υιοθετεί η Renault για το μοντέλα της, φέρνουν την εξωτερική μορφή και το στιλ πρώτα στην ευχαρίστηση των πελατών της.
Renault: Στριφτερή και άνετη
116.018 Επισκέψεις στο άρθρο
Με ποσοστό ικανοποίησης 93% για κράτημα και άνεση, η Renault θα μπορούσε να είναι ο απόλυτος εκφραστής της λεγόμενης γαλλικής σχόλης. Από εκεί και πέρα το 95% ικανοποίησης από την εξωτερική σχεδίαση δείχνει πως έχει πιάσει τόπο η σχετική επένδυση της φίρμας, ενώ ίδιο ποσοστό εμφανίζει και στην ευκολία χειρισμών των διακοπτών. Αντίθετα με την εξωτερική μορφή, που βρίσκεται πρώτη, στη μέση βρίσκεται η προτίμηση για τη σχεδίαση του εσωτερικού (88%), ενώ αρκετά χαμηλό είναι το 36% για την μεταπωλητική αξία. Όλες όμως οι άλλες αξιολογήσεις ικανοποίησης είναι άνω του 66% και αυτό μόνο θετικό μπορεί να θεωρηθεί.
ωραια δουλειά , μακαρι να συνεχιστεί για να δουμε την αληθινη αξια , κι όχι μονο, των αυτοκινητων. Βεβαια η κριση ειναι για τους κατασκευαστες συνολικά και όχι για συγκεκριμενα μοντέλα, χωρίς να γινεται διάκριση στην παλαιότητα. Καλό θα ήταν να παρουσιασθούν αποτελέσματα και ανάλογα με την παλαιότητα τουλάχιστον. Επίσης στους χρωματισμούς δεν συμφωνώ, μάλλον παραπλανούν αρχικά τουλάχιστον. π.χ βλέπω το 36 και το 84 % κιτρινα, όμοια, ενώ το πρωτο επρεπε να ειναι κόκκινο. Βγαινουν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα και αναθεωρούμε απόψεις.
ωραια δουλειά , μακαρι να συνεχιστεί για να δουμε την αληθινη αξια , κι όχι μονο, των αυτοκινητων. Βεβαια η κριση ειναι για τους κατασκευαστες συνολικά και όχι για συγκεκριμενα μοντέλα, χωρίς να γινεται διάκριση στην παλαιότητα. Καλό θα ήταν να παρουσιασθούν αποτελέσματα και ανάλογα με την παλαιότητα τουλάχιστον. Επίσης στους χρωματισμούς δεν συμφωνώ, μάλλον παραπλανούν αρχικά τουλάχιστον. π.χ βλέπω το 36 και το 84 % κιτρινα, όμοια, ενώ το πρωτο επρεπε να ειναι κόκκινο. Βγαινουν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα και αναθεωρούμε απόψεις.