Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

116.137 Επισκέψεις στο άρθρο

Τι στη «σπάει» στο αυτοκίνητό σου; Τι σε «φτιάχνει»; Πόσο ευχαριστημένος είσαι; Δείτε τα φετινά αποτελέσματα της μεγάλης έρευνας Autocheck.

Η μεγάλη έρευνα ικανοποίησης Autocheck του AutoΤρίτη «τρέχει» με ακόμη περισσότερες συμμετοχές και ακόμη πιο ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Το πόσο ευχαριστημένος ή πόσο δυσαρεστημένος είσαι από το αυτοκίνητό σου είναι πολύ σημαντική πληροφορία, αφού από αυτή η κάθε μάρκα μπορεί να βελτιώσει την εικόνα της, αλλά και τα προϊόντα της!

Εκτός από τους παράγοντες που ευχαριστούν τους πελάτες, ενδιαφέρον έχει να δούμε και το τι τους δυσαρεστεί, ώστε να γίνουν οι κατάλληλες κινήσεις βελτίωσης.

Εκτός από τους παράγοντες που ευχαριστούν τους πελάτες, ενδιαφέρον έχει να δούμε και το τι τους δυσαρεστεί, ώστε να γίνουν οι κατάλληλες κινήσεις βελτίωσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό για μια εταιρεία από τις αξιολογήσεις που κάνουν οι ίδιοι της οι πελάτες, που έχουν καθημερινή «τριβή» με τα αυτοκίνητά της, τόσο σε ότι αφορά στη χρήση, όσο και στη συντήρησή τους. Είτε είναι θετικές, είτε αρνητικές, οι απαντήσεις σε μια έρευνα ικανοποίησης δίνουν το κατάλληλο στίγμα για βελτιώσεις.

Για αυτό και εμείς στο AutoΤρίτη είμαστε περήφανοι για τα αποτελέσματα της Μεγάλης Έρευνας Ικανοποίησης Κατόχου που πραγματοποιήσαμε καταφέρνοντας να αναλύσουμε τις απαντήσεις περισσοτέρων από 3.800 κατόχων αυτοκινήτων, νούμερο το οποίο είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Να σημειώσουμε εδώ πως σε κάθε περίπτωση έχει γίνει διασταύρωση των στοιχείων και όσοι απάντησαν είναι όντως κάτοχοι των οχημάτων που δηλώνουν.

Στις επόμενες σελίδες, λοιπόν, δημοσιεύουμε τα αποτελέσματα της μεγάλης αυτής έρευνας, όπου αναλύουμε τα αποτελέσματα για την κάθε μάρκα ξεχωριστά. Τα αποτελέσματα είναι άκρως εντυπωσιακά. 

21 τομείς αξιολόγησης - 4 βασικοί άξονες
Οι 21 τομείς στους οποίους απάντησαν οι περισσότεροι από 3.800 συμμετέχοντες της έρευνας που διεξήγαμε, κατηγοριοποιούνται σε τέσσερις βασικούς άξονες. Όπως, λοιπόν, φαίνεται από το σύνολο των απαντήσεων, πιο σημαντικός άξονας είναι αυτός που έχει να κάνει με το φαίνεσθαι και περιλαμβάνει του τομείς εξωτερική μορφή και στιλ, σχεδίαση εσωτερικού, γόητρο κατασκευαστή και συνολική εντύπωση ποιότητας. Έπειτα, ακολουθούν οι τομείς που έχουν να κάνουν με το «είναι» και στη συνέχεια ακολουθούν αυτοί που έχουν να κάνουν με την οδική συμπεριφορά (φρένα, κινητήρας, κράτημα) και τέλος ό,τι έχει να κάνει με τον παράγοντα «χρήμα».

Πόσο ευχαριστημένοι είναι οι καταναλωτές (ανεξάρτητα από την μάρκα) από το αυτοκίνητό τους;
Ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί τομείς για τους καταναλωτές, σύμφωνα με την έρευνα ικανοποίησης πελατών που διεξήγαμε; Πρόκειται για μία ερώτηση που είναι πάρα πολύ σημαντική, αφού οι απαντήσεις των κατόχων αποκαλύπτουν στους κατασκευαστές, αλλά και στις ελληνικές αντιπροσωπείες, τα σημεία που μπορούν να βελτιωθούν.

Ανεξάρτητα, πάντως από την μάρκα, στην πρώτη τριάδα της λίστας ικανοποίησης έρχονται η ευκολία χειρισμών από τους διακόπτες, η εξωτερική μορφή και το στιλ, και η θέρμανση-αερισμός. Από εκεί και πέρα, σημαντικά είναι τα φρένα και το κράτημα, παράγοντες που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια και ακολουθεί η ορατότητα και η σχεδίαση για το εσωτερικό. 

Στο αντίθετο άκρο τώρα, δηλαδή σε ό,τι αφορά το τι δυσαρεστεί τους κατόχους, οι δύο πιο σημαντικοί τομείς είναι η κατανάλωση και η μεταπωλητική αξία. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

MERCEDES NEW RANGE
citroen