Οι νεότερες πληροφορίες για το καινούργιο Nissan GT-R κάνουν λόγο για ένα πολύ πρωτοποριακό -σε σχεδιασμό- μοντέλο (εικόνα το Concept 2020 Vision Gran Turismo).

Οι φήμες θέλουν το νέο GT-R να «υιοθετεί» τις σχεδιαστικές γραμμές του εικονιζόμενου Concept 2020 Vision Gran Turismo, που δημιουργήθηκε για τις «ανάγκες» του videogame Gran Turismo 6.

Το νέο GT-R θα φέρει τον γνώριμο από το υπάρχον μοντέλο twin-turbo V6 κινητήρα 3,8 λτ. και 650 αλόγων που θα συνδυάζεται όμως με έναν ηλεκτροκινητήρα 134 ίππων.

To νέο Nissan GT-R θα κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση του Τόκιο την άνοιξη του 2015 σε μορφή concept, προκειμένου να ακολουθήσει το μοντέλο παραγωγής, το οποίο προβλέπεται να λανσαριστεί το 2017.

Με 795 ίππους το νέο Nissan GT-R και μοναδικό στιλ

6.725 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/9/2014

Η Nissan θέλει η νέα γενιά του GT-R να έχει ξεχωριστό στιλ, όπως το Concept 2020 Vision Gran Turismo και μοναδικές επιδόσεις που θα προέρχονται από ένα υβριδικό σύνολο απόδοσης έως 795 ίππους.

 
Οι νεότερες πληροφορίες για το καινούργιο Nissan GT-R κάνουν λόγο για ένα πολύ πρωτοποριακό -σε σχεδιασμό- μοντέλο, καθώς οι Ιάπωνες θέλουν το νέο σπορ αυτοκίνητό τους να ξεχωρίζει στην κατηγορία και να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις του.

Μάλιστα, οι φήμες θέλουν το νέο GT-R να «υιοθετεί» τις σχεδιαστικές γραμμές του Concept 2020 Vision Gran Turismo, που δημιουργήθηκε για τις «ανάγκες» του videogame Gran Turismo 6 και είχε παρουσιαστεί στο Goodwood (Φεστιβάλ Ταχύτητας) τον Ιούνιο που μας πέρασε.

Σχετικά τώρα με το «θηρίο» που θα κρύβει στα… σκέλια του το νέο ιαπωνικό σπορ μοντέλο, οι πηγές μας επισημαίνουν ότι θα είναι ένα υβριδικό μηχανικό σύνολο συνδυαστικής απόδοσης 784 ίππων. Αναλυτικότερα, το νέο GT-R θα φέρει τον γνώριμο από το υπάρχον μοντέλο twin-turbo V6 κινητήρα 3,8 λτ. που θα ενισχυθεί σε απόδοση (660 ίππους περίπου, έναντι 558 ως τώρα) και θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 135 ίππων, ώστε να επιτευχθεί η συνολική ισχύς των 795 ίππων και 1.000 Nm ροπής.

Επιπλέον, το νέο Nissan GT-R θα κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση του Τόκιο την άνοιξη του 2015 σε μορφή concept, προκειμένου να ακολουθήσει το μοντέλο παραγωγής, το οποίο προβλέπεται να λανσαριστεί το 2017.