Όταν τα πλαϊνά, οριζόντια αυλάκια του ελαστικού δεν μπορούν να αποβάλουν πλέον επαρκείς ποσότητες νερού , φτάνει η στιγμή της υδρολίσθησης.

Σε μια τέτοια περίπτωση αναπτύσσεται ένα σφηνοειδές φιλμ νερού ανάμεσα στο λάστιχο και στην άσφαλτο...

Σε μια τέτοια περίπτωση αναπτύσσεται ένα σφηνοειδές φιλμ νερού ανάμεσα στο λάστιχο και στην άσφαλτο και ο τροχός ανεβαίνει πάνω σε αυτό και το όχημα αρχίζει να πλέει .

Η άποψή μας

28.468 Επισκέψεις στο άρθρο (15/10/2019)

Σε βρεγμένες συνθήκες, τα καινούρια ελαστικά είναι εκείνα που παρέχουν τα υψηλότερα περιθώρια ασφάλειας. Για να προστατεύσουμε και τα χρήματά μας, μπορούμε να τα κρατάμε σε χρήση έως το πέλμα να φτάσει τα 3 χλστ.. Τότε είναι που πρέπει να πάρουμε ένα καινούριο σετ. Το δε νόμιμο περιθώριο των 1,6 χλστ. είναι επικίνδυνο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

SPRING CHECK MERCEDES
test center