Όσο τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν, καθώς και η χρησιμοποίηση πετρελαίου κακής ποιότητας επιφέρουν μεγάλες φθορές σε σημαντικά εξαρτήματα των πετρελαιοκινητήρων, όπως τα μπεκ και η τρόμπα πετρελαίου. Μια καινούργια τρόμπα στοιχίζει ακόμα και πάνω από 2.000 ευρώ
Μπεκ και αντλία πετρελαίου…. αντλούν πολλά ευρώ όταν χαλάσουν – από 500 ευρώ/μπεκ
Όσο τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν, καθώς και η χρησιμοποίηση πετρελαίου κακής ποιότητας επιφέρουν μεγάλες φθορές σε σημαντικά εξαρτήματα των πετρελαιοκινητήρων, όπως τα μπεκ και η τρόμπα πετρελαίου. Τα μπεκ κατά την διαδικασία του service θα αφαιρεθούν από το όχημα και θα τοποθετηθούν σε ειδική συσκευή διάγνωσης και καθαρισμού. Η διάγνωση θα κρίνει αν είναι ικανοποιητική η ωμική αντίσταση, η παροχή και η βεντάλια ψεκασμού τους. Παράλληλα ο καθαρισμός γίνεται με χρήση υπερήχων και χημικών καθαριστικών ουσιών, έτσι ώστε να αποβάλουν τα ξένα σώματα. Στο τέλος ξαναμπαίνουν στον εξομοιωτή για να τσεκαριστεί πάλι η ογκομετρική απόδοση και η στεγανότητα τους. Συνήθως καλό είναι να γίνεται στεγανοποίηση των μπεκ ανά 100.000 χλμ. προληπτικά. Η αλλαγή των μπεκ είναι δαπανηρή μιας και το ένα ως καινούργιο μπορεί να κοστίζει 500-800 ευρώ!
Το DPF παρακρατεί τα σωματίδια, αλλά ενδεχομένως να σκορπίσει… ευρώ – κόστος 1.000 ευρώ
Τα πολλά χιλιόμετρα από τη χρήση, αλλά και το κακής ποιότητας καύσιμο, επιβαρύνει σημαντικά και καταστρέφει το φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων DPF. Επίσης, αν κάποιο ποσοστό καυσίμου περνάει στα λάδια του κινητήρα κατά την αναγέννηση του DPF επιβαρύνεται σημαντικά η λίπανση του κινητήρα-τουρμπίνας με άμεσες συνέπειες στον κύκλο ζωής των εξαρτημάτων. Το κόστος για την αγορά και την τοποθέτηση ενός νέου φίλτρου DPF μπορεί να ξεπεράσει τα 1.000 ευρώ.