
Το νέο πρωτότυπο Corolla θα μπορούσε να έχει σήματα της McLaren.
Ηλεκτρική, αυτοφορτιζόμενη και υβριδική πρίζας αλλά και θερμική η 13η γενιά.
Η αντίδραση του κοινού θα καθορίσει το σχήμα του μοντέλου παραγωγής.
Καμία άλλη μάρκα δεν μπορεί να κάνει mainstream τα supercar.
Το νέο πρωτότυπο Corolla θα μπορούσε να έχει σήματα της McLaren
Χωρίς κανέναν φραγμό η Toyota έδειξε στο Τόκιο ένα supercar που θα μπορούσε να σταθεί απέναντι σε οποιοδήποτε μοντέλο από μάρκες της κατηγορίας. Η έκπληξη φυσικά έχει να κάνει στο όνομα του μοντέλου, που ενώ θα περίμενε κανείς να λέει κάτι σε Supra, λέει απλά Corolla. Στο παρελθόν έχουμε δει και από άλλους κατασκευαστές τολμηρά πονήματα σε πρωτότυπα «κανονικών» μοντέλων, ποτέ όμως πριν δεν είδαμε ένα αυτοκίνητο ξεκάθαρα σούπερσπορ σε σχήμα να λανσάρεται ως το πιο δημοφιλές μικρομεσαίο οικογενειακό στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Ηλεκτρική, αυτοφορτιζόμενη και υβριδική πρίζας αλλά και θερμική η 13η γενιά
Εκτός όμως από το σχήμα, η νέα γενιά του μοντέλου έχει ακόμη μία έκπληξη. Τέσσερα διαφορετικά κινητήρια σύνολα που καλύπτουν όλο το φάσμα της αυτοκίνησης σήμερα. Ένα θερμικό βενζίνης στη μία άκρη, ένα πλήρως ηλεκτρικό στην άλλη και στη μέση δύο υβριδικά. Το παραδοσιακό «ορθόδοξο» αυτοφορτιζόμενο υβριδικό όπως το ξέρει και το φτιάχνει η Toyota από το 2000 και το πρώτο Prius, και το πλέον απαραίτητο Plug-in, αφού το ζητάει το μάρκετινγκ ως το ενδιάμεσο βήμα πριν τον πλήρη εξηλεκτρισμό. Επιπλέον, περιμένουμε και κυψέλες καυσίμων με υδρογόνο.
Η αντίδραση του κοινού θα καθορίσει το σχήμα του μοντέλου παραγωγής
Η Toyota δεν είναι τυχαίο που κάνει ένα τόσο μεγάλο άνοιγμα. Πριν το Corolla η αλλαγή έγινε στο Prius. Για όποιον δεν το πρόσεξε, το Prius που πωλείται σήμερα δεν έχει καμία σχέση με το λίγο αλλόκοτο, κάπως περίεργο και μάλλον εκκεντρικό Prius των προηγούμενων γενιών. Το Prius σήμερα θα μπορούσε να είναι ένα τετράπορτος ανταγωνιστής του Scirocco, όπως το ξέραμε. Ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να είναι σπορ κουπέ, αλλά είναι οικογενειακό. Στο Corolla το άνοιγμα είναι μεγαλύτερο, και η Toyota περιμένει ο κόσμος να αποφασίσει με την αντίδρασή του αν θα έχει τη δυνατότητα να αγοράσει ένα supersport αυτοκίνητο για οικογενειακό.
Καμία άλλη μάρκα δεν μπορεί να κάνει mainstream τα supercar
H Toyota δεν τρελάθηκε. Ξέρει ακριβώς τι κάνει, και γνωρίζει πως σήμερα ο κόσμος εύκολα ξεχνάει τα βασικά στο αυτοκίνητο και πάει σε ό,τι του γυαλίσει. Για την πιο mainstream κατηγορία, αυτή των μικρομεσαίων, και την κατηγορία που είναι η επόμενη μετά τα μικρά και τα μεσαία που μπορεί να εξαφανιστεί, η απάντηση στα SUV και τα ηλεκτρικά είναι θαρραλέα. Ο εκδημοκρατισμός των supercar. Ποιος δεν θέλει ένα υπεραυτοκίνητο με τους χώρους, την πρακτικότητα και την τιμή ενός Corolla; Μπορεί το πρωτότυπο σε αυτή του τη μορφή να μην φτάσει στην παραγωγή, όμως τώρα ξέρουμε πως η 13η γενιά Corolla δεν θα είναι απλά ένα ακόμη μικρομεσαίο. Και αυτό από μόνο του, πάλι αρκεί.
Εσύ τι λες; Θα αγόραζες ένα μικρομεσαίο οικογενειακό που δείχνει από κάθε γωνία σαν supercar; Είναι το τόλμημα της Toyota «τρελό» ή μήπως ακριβώς αυτό που περιμένει η κατηγορία για να ξαναγίνει best seller; Τι λες;
