• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Bentley λανσάρει μία ακόμα V8 έκδοση στην Bentayga, αυτή τη φορά βενζίνης, που διαθέτει ένα 4λιτρο μοτέρ με δύο turbo που αποδίδει 550 ίππους ισχύος και 770 Nm ροπής και προέρχεται από τις Porsche Panamera και Cayenne Turbo.

Με αυτό τον κινητήρα η νέα Bentayga χρειάζεται 4,5 δλ. για το 0-100, ενώ έχει τελική ταχύτητα 290 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται και στους δύο άξονες μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της ZF.

Οπτικά, η νέα Bentayga V8 δείχνει σχεδόν ίδια με τις εκδόσεις W12 και TDI. Παίρνει το σύστημα τετραπλών απολήξεων, ενώ προαιρετικά για πρώτη φορά μπορεί να αποκτηθεί και με carbon κεραμικά φρένα.

Πρόκειται για τα μεγαλύτερα φρένα που έχουν τοποθετηθεί σε μία Bentley, ενώ τα μπροστινά είναι συνολικά τα μεγαλύτερα φρένα που υπάρχουν σε μοντέλο παραγωγής.

Περνώντας στο εσωτερικό της Bentayga V8, βλέπεις πως αυτό διαφέρει χάρη στο διάκοσμο από γυαλιστερά ανθρακονήματα. Ντεμπούτο κάνει και το ξύλινο τιμόνι το οποίο προσφέρεται σε επτά καπλαμάδες και μασίφ ξύλινη βάση.

Για πρώτη φορά υπάρχουν και οι δερμάτινες επενδύσεις Cricket Ball, ενώ υπάρχει η επιλογή για 15 αποχρώσεις καμπίνας και πέντε δίχρωμα θέματα.

Νέα Bentley Bentayga V8

Διαβάστηκε από 2149 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/1/2018
 

Xάρη στις Porsche Panamera και Cayenne Turbo, η Bentley Bentayga αποκτά μια νέα V8 έκδοση 550 ίππων, η οποία διαθέτει μπροστά τα μεγαλύτερα φρένα που υπάρχουν σε μοντέλο παραγωγής. Ας δούμε τα χαρακτηριστικά της νέας εκδοχής του βρετανικού SUV…

Η Bentley λάνσαρε το Σεπτέμβριο του 2015 το πρώτο της SUV, την Bentayga, με έναν πανίσχυρο W12 κινητήρα. Έναν περίπου χρόνο αργότερα, το αυτοκίνητο δανείστηκε το 4λιτρο V8 TDI σύνολο του Audi SQ7, αποκτώντας έτσι και diesel έκδοση. Κάπως έτσι φτάνουμε στο παρόν, όπου η βρετανική εταιρεία λανσάρει μία ακόμα V8 έκδοση, αυτή τη φορά βενζίνης, που διαθέτει ένα 4λιτρο μοτέρ με δύο turbo.
 
Το εν λόγω σύνολο αποδίδει 550 ίππους ισχύος και 770 Nm ροπής, ενώ προέρχεται από τις Porsche Panamera και Cayenne Turbo. Με αυτό τον κινητήρα η νέα Bentayga χρειάζεται 4,5 δλ. για το 0-100, ενώ έχει τελική ταχύτητα 290 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται και στους δύο άξονες μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της ZF, το οποίο στέλνει κανονικά το 60% της ροπής στον πίσω άξονα. Όχι πως έχει κάποια ιδιαίτερα σημασία, αλλά η κατανάλωση ανέρχεται σε 11,4 λτ./100 χλμ., η αυτονομία στα 746 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 260 γρ./χλμ.
 
Οπτικά, η νέα Bentayga V8 δείχνει σχεδόν ίδια με τις εκδόσεις W12 και TDI. Παίρνει το σύστημα τετραπλών απολήξεων, ενώ προαιρετικά για πρώτη φορά μπορεί να αποκτηθεί και με carbon κεραμικά φρένα. Πρόκειται για τα μεγαλύτερα φρένα που έχουν τοποθετηθεί σε μία Bentley, ενώ τα μπροστινά είναι συνολικά τα μεγαλύτερα φρένα που υπάρχουν σε μοντέλο παραγωγής. Τα κανονικά φρένα έχουν κόκκινες δαγκάνες, ενώ νέα είναι η σχεδίαση των πεντάκτινων τροχών των 22 ιντσών.
   
Περνώντας στο εσωτερικό της Bentayga V8, βλέπεις πως αυτό διαφέρει χάρη στο διάκοσμο από γυαλιστερά ανθρακονήματα. Ντεμπούτο κάνει και το ξύλινο τιμόνι το οποίο προσφέρεται σε επτά καπλαμάδες και μασίφ ξύλινη βάση. Για πρώτη φορά υπάρχουν και οι δερμάτινες επενδύσεις Cricket Ball, ενώ υπάρχει η επιλογή για 15 αποχρώσεις καμπίνας και πέντε δίχρωμα θέματα.
 
Με επιπλέον χρέωση προσφέρεται το Bentley Dynamic Ride, μια τεχνολογία ενεργής αποφυγής της ανατροπής, η οποία χρησιμοποιεί ένα κύκλωμα 48V και συνεργάζεται με την στάνταρ αερανάρτηση, προσφέροντας 4 λειτουργίες. Επιπλέον χλιδάτη επιλογή αποτελεί το ηχυσύστημα της Naim που διαθέτει 18 ηχεία και «super-tweeters», ενώ έχει ισχύ 1.950 watt.
 
Η νέα Bentayga V8 θα αρχίσει να παραδίδεται στους ιδιοκτήτες της από τα τέλη Μαρτίου. Στο Ην. Βασίλειο, οι τιμές ξεκινούν από τις 136.200 λίρες (153.653 ευρώ), καθιστώντας τη νέα έκδοση ακριβότερη κατά μόλις 400 λίρες (451 ευρώ) από την diesel εκδοχή. Υπενθυμίζουμε, κλείνοντας, πως σειρά στη γκάμα της Bentayga έχει η plug-in hybrid έκδοση, η οποία θα κάνει ντεμπούτο το Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης. Αναμένεται να χρησιμοποιήσει την υβριδική τεχνολογία της Porsche Panamera E-Hybrid.

Tags: BENTLEY, Bentayga, V8

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Αποκλειστικό: Νέο Audi eQ3

Πέθανε η «κούρσα» ή πέθανε μόνο η φθηνή «κούρσα»;

Η κίνηση στους δρόμους

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Αυτόματο vs Μηχανικό κιβώτιο

Diesel ή βενζίνη;

Η «καρδιά» του αυτοκινήτου σου

Δοκιμή: Dacia Duster με 150 PS

Αποκλειστικό: Νέο Volvo V40

To εσωτερικό της Porsche Taycan

Κινέζικο το νέο γρηγορότερο προσθιοκίνητο στο Ring

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »