Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέα Bentley Continental GT Supersports: Η πιο οδηγοκεντρική Bentley όλων των εποχών

1.710 Επισκέψεις στο άρθρο (14/11/2025)
Νέα Bentley Continental GT Supersports: Η πιο οδηγοκεντρική Bentley όλων των εποχών
6 Φωτογραφίες »

Το όνομα Supersports έχει ιστορία 100 ετών για την Bentley.
O 4.0 V8 twin-turbo δεν έχει καμία υβριδική υποβοήθηση.
Βγάλανε τα πίσω καθίσματα για να γίνει η μεγαλύτερη μείωση βάρους στην ιστορία της Bentley.
Η εταιρεία δηλώνει ότι πρόκειται για το πιο «ζωντανό» μοντέλο που έχει εξελίξει.

autotriti team

Το όνομα Supersports έχει ιστορία 100 ετών για την Bentley.

Η Bentley Continental GT Supersports επιστρέφει 100 χρόνια μετά το πρώτο Bentley Super Sports, αυτή τη φορά ως το πιο «καθαρόαιμο» και οδηγοκεντρικό μοντέλο που έχει δημιουργήσει ποτέ η βρετανική μάρκα. Με αυστηρά περιορισμένη παραγωγή 500 αριθμημένων αυτοκινήτων, πισωκίνητη διάταξη και συνολικό βάρος κάτω από δύο τόνους, το νέο Supersports αλλάζει τους κανόνες για το πώς αντιλαμβανόμαστε ένα Bentley υψηλών επιδόσεων.

O 4.0 V8 twin-turbo δεν έχει καμία υβριδική υποβοήθηση

Στην καρδιά του βρίσκεται ο νέος 4.0 V8 twin-turbo, χωρίς ίχνος υβριδικής υποβοήθησης, ο οποίος αποδίδει 666 PS και 800 Nm ροπής. Η συνεργασία του με το οκτατάχυτο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο της ZF, το οποίο έχει επαναρυθμιστεί με πιο άμεσες και κοφτές αλλαγές, προσφέρει μοναδική απόκριση. Το παραδοσιακό grand tourer μεταμορφώνεται σε ένα αυτοκίνητο καθαρά για τον οδηγό, με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 310 km/h, ενώ το τιτανίου σύστημα εξάτμισης Akrapovic δίνει τον πιο αυθεντικό και γεμάτο ήχο V8 που έχει φορεθεί ποτέ σε Bentley.
 


Το παραδοσιακό grand tourer μεταμορφώνεται σε ένα αυτοκίνητο καθαρά για τον οδηγό, με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 310 km/h.
6 Φωτογραφίες »

Το παραδοσιακό grand tourer μεταμορφώνεται σε ένα αυτοκίνητο καθαρά για τον οδηγό, με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 310 km/h.

Βγάλανε τα πίσω καθίσματα για να γίνει η μεγαλύτερη μείωση βάρους στην ιστορία της Bentley

Η μείωση του βάρους είναι η μεγαλύτερη που έχει εφαρμοστεί ποτέ σε Bentley παραγωγής τα τελευταία 85 χρόνια. Η οροφή είναι πλέον κατασκευασμένη από ανθρακονήματα (carbon) ώστε να μειωθεί το βάρος και να χαμηλώσει το κέντρο βάρους, ενώ το πίσω κάθισμα έχει αφαιρεθεί και αντικατασταθεί από μια carbon κατασκευή ειδικά για το Supersports. Η καμπίνα, πλέον αυστηρά διθέσια, διαθέτει νέα σπορ καθίσματα τοποθετημένα χαμηλότερα για πιο άμεση αίσθηση και πιο αγωνιστική θέση οδήγησης
 

Η εταιρεία δηλώνει ότι πρόκειται για το πιο «ζωντανό» μοντέλο που έχει εξελίξει

Η αεροδυναμική είναι η πιο επιθετική που έχει εμφανιστεί ποτέ σε Continental GT, με έναν εμπρός carbon splitter, dive planes, carbon side sills, διαχύτη και σταθερή πίσω αεροτομή, τα οποία αυξάνουν την κάθετη δύναμη κατά περισσότερα από 300 κιλά σε σχέση με το GT Speed. Οι νέες 22άρες σφυρήλατες ζάντες Manthey Racing και τα προαιρετικά semi-slick Pirelli Trofeo RS συμπληρώνουν ένα πακέτο που μπορεί να αποδώσει έως και 1,3 g πλευρικής επιτάχυνσης, καθιστώντας το Supersports το πιο ευέλικτο και ικανό Bentley που έχει κυλίσει ποτέ σε δημόσιο δρόμο.
 
Το μεγάλο νέο όμως είναι ότι το Continental GT γίνεται για πρώτη φορά πισωκίνητο, εκτός των αγωνιστικών GT3. Με ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αυξημένο πίσω μετατρόχιο, πίσω δυναμική διεύθυνση και νέα χαρτογράφηση για ESC, traction control και ανάρτηση, η Bentley δηλώνει ότι πρόκειται για το πιο ζωντανό, άμεσο και ελεγχόμενο Bentley που έχει εξελίξει ποτέ. Οι λειτουργίες ESC φτάνουν μέχρι πλήρη απενεργοποίηση, επιτρέποντας στον οδηγό να εκμεταλλευτεί πλήρως το δυναμικό του πίσω άξονα.

Mercedes
Autotriti.gr