Η 8η γενιά της Porsche 911 Carrera S και 4S έρχεται έχοντας τοποθετημένο στο πίσω μέρος ένα εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0 λίτρων.

Tο νέο μοντέλο είναι κατά 30 άλογα πιο ισχυρό από το προηγούμενο.

Σύμφωνα με την Porsche, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου PDK 8 σχέσεων, η πισωκίνητη Carrera S είναι σε θέση να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτά.

Το εσωτερικό είναι εμπνευσμένο από τις 911της δεκαετίας του 1970.

Νέα Porsche 911 (+vid)

3.420 Επισκέψεις στο άρθρο (28/11/2018)

Επιτέλους έφτασε η ώρα και η Porsche αποκάλυψε επίσημα τη νέα 911, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος `Αντζελες όντας ισχυρότερη, τεχνολογικά εξελιγμένη και αλλαγμένη αισθητικά.

Ξεκινώντας αμέσως από αυτό που ενδιαφέρει τον περισσότερο κόσμο, η 8η γενιά της Porsche 911 Carrera S και 4S έρχεται έχοντας τοποθετημένο στο πίσω μέρος ένα εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0 λίτρων ο οποίος προσφέρει στο μοντέλο 450 ίππους. Αυτό σημαίνει πως το νέο μοντέλο είναι κατά 30 άλογα πιο ισχυρό από το προηγούμενο, ενώ άγνωστη παραμένει ακόμα η ροπή, καθώς η γερμανική φίρμα δεν έχει προχωρήσει σε αποκαλύψεις.
 
Στο πεδίο των επιδόσεων, σύμφωνα με την Porsche, μέσω του αυτόματου κιβωτίου PDK 8 σχέσεων, η πισωκίνητη Carrera S είναι σε θέση να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τετρακίνητη Carrera 4S για την ίδια «αποστολή» χρειάζεται 3,6 δευτερόλεπτα. Οι χρόνοι των δύο μοντέλων είναι κατά 0,4 δευτερόλεπτα γρηγορότεροι από την απερχόμενη 911, ενώ με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono ο χρόνος μπορεί να μειωθεί ακόμα κατά 0,2 δευτερόλεπτα. Σε ό,τι αφορά τις μέγιστες ταχύτητες αυτές ορίζονται στα 308 χλμ / ώρα (911 Carrera S) και 306 χλμ / ώρα για την 4S.
 
Περνώντας στο κομμάτι του ντιζάιν, ο εξωτερικός σχεδιασμός κινείται σε γνώριμα μονοπάτια, ωστόσο οι άνθρωποι της μάρκας έχουν ενδωματώσει φαρδύτερα φτερά που φιλοξενούν τους τροχούς 20 και 21 ιντσών στο εμπρόσθιο και οπίσθιο μέρος αντίστοιχα. Από εκεί και πέρα συναντούμε νέα φώτα και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα στον πρόβολο, ενώ εκτεταμένες αλλαγές έχουν γίνει στο πίσω μέρος με τα νέα λεπτεπίλεπτα φωτιστικά σώματα που ενώνονται μέσω μια φωτιζόμενης μπάρας και διέπουν στην ουσία όλο το πλάτος του αμαξώματος.  Έπειτα, χαμηλότερα στο πίσω μέρος συναντούμε τις δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης που βρίσκονται τοποθετημένες πιο κοντά στο κέντρο και πλαισιώνουν τον χώρο που φιλοξενεί την πινακίδα. Σημειώνουμε πως, το πίσω μέρος έχει πλέον το ίδιο πλάτος σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου, ενώ το μπροστά είναι κατά 45 χιλιοστά πιο φαρδύ σε σχέση με την απερχόμενη γενιά.
 
Το εσωτερικό είναι εμπνευσμένο από τις 911 της δεκαετίας του 1970 κάτι που αποδεικνύει ξεκάθαρα το αναλογικό στροφόμετρο, το οποίο ωστόσο πλαισιώνεται από δύο ψηφιακά πάνελ, και όλα αυτά εδρεύουν πίσω από το σπορ τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι της μάρκας. Έπειτα, στην καμπίνα κυριαρχεί μία οθόνη 10,9 ιντσών που δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό και φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, ενώ λίγο πιο κάτω βρίσκονται πέντε μπουτόν για άμεση πρόσβαση σε σημαντικές λειτουργίες του οχήματος. Παράλληλα, σημειώνουμε πως διαθέσιμο για τον οδηγό είναι και το σύστημα Porsche Connect Plus με εξελιξμένες δυνατότητες διασυνδεσιμότητας.
 

Τέλος, η μάρκα κάνει λόγο πως η νέα 911 επωφελείται από μια νέα λειτουργία «Wet mode» η οποία ανιχνεύει αν υπάρχει νερό στο οδόστρωμα και σε τι ποσότητα, προετοιμάζει ανάλογα τα συστήματα ελέγχου και προειδοποιεί τον οδηγό. Πέραν αυτού, στη διάθεση του οδηγού υπάρχουν και άλλα συστήματα υποβοήθησης όπως το Night Vision Assist, το οποίο διατίθεται προαιρετικά για την 911 για πρώτη φορά, που συνδέεται με μια θερμική κάμερα προκειμένου να αναγνωρίζονται εγκαίρως άνθρωποι και άλλα αυτοκίνητα στο δρόμο.
 
Η νέες 911 Carrera S και Carrera 4S ξεκινούν στην αμερικανική αγορά από 113.200 και 120.600 δολάρια (περίπου 100.000 και 106.000 ευρώ) και πρόκειται να φτάσουν στις αντιπροσωπείες το καλοκαίρι του 2019, ενώ όσον αφορά στα εδάφη της Γηραιάς Ηπείρου αναμένεται να κάνουν το ντεμπούτο τους στις αρχές του 2019.
 

ELASTIKA 2024
vw