Nέα μοτέρ στην γκάμα του Opel Insignia

2.955 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)

Με ένα μοτέρ βενζίνης 170 ίππων και 350 Nm ροπής και ένα πετρελαίου 174 αλόγων και 380 Nm επεκτείνεται η γκάμα του Opel Insignia.


Η Opel προσθέτει ένα νέο βενζινοκινητήρα στη γκάμα των διαθέσιμων κινητήριων συνόλων της για το νέο Insignia Grand Sport και το Insignia Sports Tourer (station wagon). Η νέα μονάδα αποδίδει 170 άλογα και 350 Nm ροπή στις 1.500 σ.α.λ και συνδυάζεται με ένα 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με ομαλές αλλαγές σχέσεων. Με αυτό το συνδυασμό, η ναυαρχίδα της Opel επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 228 χλμ./ώρα. Το νέο Opel Insignia 2.0 Turbo ήδη διατίθεται σε έκδοση Elegance με τιμή εκκίνησης τις 38.919€ στη Γερμανία.

Νέος επίσης είναι και ο συνδυασμός ενός δίλιτρου κινητήρα diesel με οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση (AWD) μ την ισχύ να φτάνει τα 174 άλογα και ροπή 380 Nm. Το high-tech σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring (κατανομή ροπής) μεταφέρει τη βέλτιστη ισχύ στο δρόμο σε όλες τις συνθήκες. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 223 χλμ./ώρα και το Insignia χρειάζεται μόνο 8,9 δευτ. για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα. Το Insignia 2.0D με AWD διατίθεται από 41.531€.

«Το νέο Insignia κατασκευάζεται στο εργοστάσιό μας στο Rüsselsheim από το Σεπτέμβριο» δήλωσε ο Andreas Marx, Επικεφαλής της Opel Γερμανίας. «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τη ναυαρχίδα μας με τη δυναμική και ταυτόχρονα κομψή σχεδίαση. Με τις δύο νέες προσθήκες στη γκάμα των κινητήρων μας, κάθε πελάτης μπορεί να επιλέξει το ιδανικό Insignia σύμφωνα με τις προσωπικές ανάγκες του».

Η Opel προσφέρει το νέο Insignia στη σπορ έκδοση GSi, σε Grand Sport και σε Sports Tourer με νέους, αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel που όλοι πληρούν το αυστηρό πρότυπο Euro 6d. Συγκριτικά, σύμφωνα με την Opel, με τον προκάτοχό του, η κατανάλωση κατά το πρότυπο NEDC είναι μέχρι 18% χαμηλότερη, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι περίπου 99g/km. 

Toyota
moto