Δείτε την αποκλειστική ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα, αλλά και αποκλειστικές πληροφορίες για το επερχόμενο Audi A3.

Σχεδιαστικά το πρόσωπο θα ακολουθήσει τα πρότυπα της επόμενης Σειράς 3: ο εμπρός πρόβολος θα είναι πιο μακρύς ενώ δε θα υπάρχει πια το τρίθυρο μοντέλο.

Συγκρατημένη θα είναι η σχεδίαση της νέας γενιάς του Audi A3, έχοντας ωστόσο καίριες διαφοροποιήσεις σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

Η πίσω κίνηση στη Σειρά 1 θα αποτελέσει παρελθόν με τους λόγους για τους οποίους θα συμβεί αυτή η αλλαγή να αναλύονται παρακάτω.

Αποκλειστικό: Νέα Audi A3 & BMW Σειρά 1

19.553 Επισκέψεις στο άρθρο (13/4/2018)

Νέοι εκπρόσωποι της Audi και της BMW ετοιμάζονται να μπουν στο παιχνίδι των πολυτελών μικρομεσαίων. Νέα infotainment και νέα βοηθήματα θα δίνουν τον τόνο.

Μπορεί να είναι πολυτελή και premium αλλά αυτό δε σημαίνει ότι οι υψηλές, μαζικές πωλήσεις δεν είναι ο στόχος. Ο λόγος γίνεται για τα ανώτερης κατηγορίας μικρομεσαία όπως το Audi A3 και τη BMW Σειρά 1 τα οποία μπορεί να έχουν αρχοντική καταγωγή αλλά το πεδίο στο οποίο δραστηριοποιούνται δεν αφήνει περιθώρια για ευγένειες και καλούς τρόπους ανάμεσα στους μονομάχους.

Όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει (από το περασμένο τεύχος), την αρχή θα κάνει η Mercedes A-Class η οποία θα αλλάξει μέσα στο 2018. Αργότερα, το 2019 θα κάνουν την εμφάνισή τους οι δύο βασικοί της αντίπαλοι από Μόναχο και Ίνγκολσταντ αντίστοιχα και με αυτούς θα ασχοληθούμε εδώ. Η μεν Audi θα βασιστεί πάνω στην πλατφόρμα MQB, με το A3 να είναι μία από τις 43 εκδοχές μοντέλου εντός του ομίλου, το οποίο θα πατά πάνω στο δάπεδο αυτό. Η δε BMW θα στηριχτεί στην προσθιοκίνητη πλατφόρμα η οποία θα φέρει πια και το κλασσικό μικρομεσαίο κάτω από την ίδια «ομπρέλα» μαζί με τα πολυχρηστικά της Σειρά 2 καθώς και όλη τη Mini. 

Audi A3: Μικρομεσαίο με επίσημο ένδυμα 
«Aντίο» στην τρίθυρη έκδοση θα πει όμως και το Audi A3. Με την αλλαγή της γενιάς, το κυνήγι της Mercedes CLA και των κουπέ εκδόσεων της BMW Σειράς 2 θα ανατεθεί σε ένα πεντάθυρο κουπέ αμάξωμα. Συνολικά το επόμενο Α3 θα φέρει φαρδιά πλατιά τη σχεδιαστική υπογραφή του Μαρκ Λίχτε, ο οποίος προσαρμόζει σταδιακά στην Αudi ένα καινούριο «look»: μοντέρνο, επίκαιρο και φυσικά cool. Στο εσωτερικό θα υπάρξουν επίσης μεγάλες αλλαγές και, όσο κι αν φαίνεται περίεργο, τις κατευθύνσεις εδώ θα τις δίνουν τα πιο μεγάλα μοντέλα της γκάμας, το A8 και το Α6. Ταυτόχρονα, η Audi θέλει να εξελίξει μια σειρά από τεχνητά υλικά με τα οποία θα κοντράρει τις σημερινές ξύλινες και δερμάτινες επενδύσεις οι οποίες εμφανίζουν πολλές δυσκολίες σε θέματα αντοχής, επεξεργασίας και προμήθειας.  

Νέο στοιχείο θα αποτελούν οι mild hybrid εκδόσεις (με έως 15 ίππους και 55 Nm ροπής επιπλέον) οι οποίες θα πλαισιώνουν την Plug-in υβριδική τεχνολογία η οποία θα συνεχίσει κανονικά. Η παλέτα των θερμικών κινητήρων θα ξεκινά όπως και σήμερα με τον τρικύλινδρο 1.000άρη των 115 ίππων και θα φτάνει έως τους 330 ίππους για λογαριασμό του S3. Στο πιο πάνω σκαλί, το RS 3, φαίνεται ότι θα αποχαιρετήσει τον πεντακύλινδρο των 2,5 λίτρων λαμβάνοντας στη θέση του έναν δίλιτρο με δύο τούρμπο αλλά και μια ηλεκτρική μονάδα. Αυτά είναι υπό συζήτηση ακόμη βέβαια. 

BMW Σειρά 1: Σπορ ακόμα και προσθιοκίνητη
Οι αποχωρισμοί σίγουρα δεν είναι ευχάριστοι, είναι όμως κάτι που πρέπει να γίνει. Η πίσω κίνηση στη Σειρά 1 θα αποτελέσει παρελθόν και υπάρχουν καλοί λόγοι για να γίνει αυτό. ΚατΆαρχάς το οικονομικό όφελος είναι πολύ μεγάλο. Ανά αυτοκίνητο η BMW θα γλυτώνει 750 ευρώ, θα παρέχει καλύτερους χώρους και θα στρώνει το δρόμο για «πράσινες» καινοτομίες όπως ο ηλεκτρικός πίσω άξονας. Το δάπεδο θα προέλθει συγκεκριμένα από τη Σειρά 2 Active Tourer ωστόσο όλη η ρύθμιση για το πιο χαμηλό μοντέλο θα είναι συνολικά πιο «αιχμηρή». Την ώρα που η βάση της γκάμας θα έχει τον τρικύλινδρο κινητήρα, η κορυφή θα διαθέτει μια 140i M Performance έκδοση με 340 ίππους. Στόχος εδώ είναι φυσικά το S3 από πλευράς Audi αλλά και η μελλοντική AMG A 35 (διότι η Α 45 θα είναι σημαντικά ισχυρότερη). 

Στο εσωτερικό θα κυριαρχεί η λογική με το χειριστήριο iDrive στην έβδομη γενιά του πια. Αυτό στην προκειμένη περίπτωση σημαίνει ότι θα υπάρχουν νέες μεγαλύτερες οθόνες στο εσωτερικό, στο πλαίσιο μιας πιο γρήγορης και σχεδόν ενστικτώδους επικοινωνίας με το σύστημα του αυτοκινήτου. Σε ό,τι αφορά τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας η επαφή με το σημερινό αυτοκίνητο θα είναι ελάχιστη. Αρκεί μόνο να πούμε ότι τα περισσότερα από τα εν λόγω καλούδια θα κάνουν πρεμιέρα το 2018 με τη νέα Σειρά 3 και ένα χρόνο μετά θα τα δούμε και στον «Aσσο». 

Hyundai
vw