• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
12 φωτογραφίες »

Ηλεκτρικά κουκλιά πόλης: Fiat 500e Vs Honda e

22.344 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/4/2021

Τα ηλεκτρικά Fiat 500 e και Honda e θα παλέψουν στον τελικό για το πιο όμορφο μοντέλο που θα «περπατήσει» στις πασαρέλες της πόλης. Ποιο θα κατακτήσει τον τίτλο του next top model;


Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής της Ηonda ήρθε με σκοπό να χτυπήσει κατευθείαν στο συναίσθημα για να γίνει το απόλυτο fashion icon αυτοκίνητο πόλης. Τίτλο που κατέχει εδώ και πολλά χρόνια το Fiat 500, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα της αυτοκίνησης και πιθανότατα το πιο σημαντικό της ιταλικής φίρμας. Παράλληλα με την ηλεκτρική έκδοση 500e απέκτησε ακόμα ένα «παράσημο», του πρώτου ηλεκτρικού της ιταλικής φίρμας. Δεν είναι τυχαίο που οι δύο αυτοί κατασκευαστές επέλεξαν αυτή την κατηγορία για να λανσάρουν ηλεκτρικά μοντέλα, καθώς επί του παρόντος η πόλη αποτελεί το κύριο πεδίο δράσης των ηλεκτρικών, με τους δυο ανταγωνιστές να προσφέρουν ευέλικτες, «καθαρές» αλλά και οικονομικές μετακινήσεις.

Ως προς την κατανάλωση φυσικά, καθώς ως ηλεκτρικά έχουν αυξημένο κόστος συγκριτικά με τα συμβατικά μίνι. Συγκεκριμένα το Fiat 500e είναι διαθέσιμο από 19.970 ευρώ με τη μικρή μπαταρία και απόδοση 95 ίπων και από 23.375 ευρώ σε αυτή τη δοκιμής μας, με 118 ίππους. Λίγο πιο αλμυρό το Honda e με αρχική τιμή από 30.186 ευρώ με τους 136 ίππους και από 34.274 ευρώ στην ισχυρότερη έκδοση των 150 ίππων.

Εμφάνιση: Φάτε μάτια ψάρια
Τα δύο μοντέλα εκφράζουν τη γοητεία τους μέσω της ρετρομοντέρνας αισθητικής που προσδίδει έναν παιχνιδιάρικό και ξεχωριστό σχεδιαστικό χαρακτήρα. Μια προσέγγιση που ταιριάζει γάντι με τις μικρές διαστάσεις τους. 

Το τρίθυρο αμάξωμα των 3.631 χλστ. του 500e χαρακτηρίζεται από το καμπύλο σχήμα του και το έντονα εκφραστικό μπροστά μέρος, με το λογότυπο «500» που δεσπόζει στη μάσκα αντί του εμβλήματος της Fiat και τα LED φώτα, που θυμίζουν σπιρτόζικα μάτια.

Το ίδιο τρικ με τα φώτα θα συναντήσουμε και στο Honda e, το οποίο μάλιστα μεταφέρεται αυτούσιο και στο πίσω μέρος. Το πεντάθυρο και μακρύτερο αμάξωμά του (3.894 χλστ.) έχει πιο μίνιμαλ αισθητική, με καθαρές γραμμές και στάνταρ γυάλινη πανοραμική οροφή. Highlight του βέβαια αποτελούν οι -στάνταρ- κάμερες αντί συμβατικών εξωτερικών καθρεπτών.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)