H Honda μας παρουσιάζει το νέο Civic Si των 205 ίππων, τόσο στη Sedan όσο και στην Coupe έκδοσή του.

Για την κίνησή του είναι υπεύθυνο το 1.500άρι turbo σύνολο, που αποδίδει 205 άλογα και 260 Nm ροπής και το οποίο συνεργάζεται με ένα κοντό μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.

Εξωτερικά, το νέο Honda Civic Si αποκτά μια μαύρη εμπρόσθια όψη και μεγαλύτερες πλευρικές εισαγωγές αέρα.

Οι τροχοί των 10 ακτινών είναι στις 18 ίντσες, ενώ στο κέντρο του πίσω προφυλακτήρα έχει τοποθετηθεί μια πολυγωνική απόληξη της εξάτμισης.

Πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός με διζωνικό εξοπλισμό, θερμαινόμενα καθίσματα, σύστημα infotainment με 7άρα οθόνη, ενώ το ηχοσύστημα έχει 10 ηχεία και ισχύ 450 watt.

Στο εσωτερικό υπάρχουν αποκλειστικά σπορ καθίσματα με κόκκινες ραφές, οι οποίες συνεχίζουν και στα πάνελ των θυρών, στο τιμόνι και στον επιλογέα με την αλουμινένια λαβή.

Νέο Honda Civic Si (+vid)

15.320 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/4/2017

H Honda κλείνει το κενό ανάμεσα στα «κανονικά» Civic και στο Type R, παρουσιάζοντας το νέο Civic Si των 205 ίππων. Με σπορ στήσιμο και πιο «μάχιμη» εμφάνιση, έρχεται σε Sedan και Coupe εκδοχή για να διεκδικήσει το δικό του κοινό. Ας το γνωρίσουμε…

 
Λίγο πριν η έκθεση της Ν. Υόρκης ανοίξει τις πύλες της, η Honda μας παρουσιάζει το νέο Civic Si των 205 ίππων, τόσο στη Sedan όσο και στην Coupe έκδοσή του. Πρόκειται για το πρώτο υπερτροφοδοτούμενο Si μοντέλο και φυσικά θα τοποθετηθεί ακριβώς κάτω από το επερχόμενο Type R.
 
Για την κίνησή του είναι υπεύθυνο το 1.500άρι turbo σύνολο, που αποδίδει 205 άλογα και 260 Nm ροπής και το οποίο συνεργάζεται με ένα κοντό μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Επιπλέον, το νέο Civic Si είναι ελαφρύτερο από το προκάτοχο μοντέλο, ενώ διαθέτει και πιο άκαμπτο σασί, το οποίο φυσικά είναι αναβαθμισμένο σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του μοντέλου.
 
Έχουν τοποθετηθεί προσαρμοζόμενο σύστημα διεύθυνσης, σπορ ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ισχυρότερα φρένα και ελαστικά διάστασης 235/40 R18. Η σπορ ανάρτηση διαθέτει πιο σκληρά ελατήρια και περισσότερο άκαμπτες αντιστρεπτικές δοκούς, ενώ τα επάνω μπράτσα έρχονται απευθείας από το Type R. Υπάρχουν δύο οδηγικά στιλ για να διαλέξει κανείς, τα Normal και Sport, με το 2ο να ρυθμίζει την ανάρτηση, την απόκριση του γκαζιού και την αμεσότητα του τιμονιού, για μια περισσότερο συμμετοχική οδήγηση.
   
Εξωτερικά, το νέο Honda Civic Si αποκτά μια μαύρη εμπρόσθια όψη και μεγαλύτερες πλευρικές εισαγωγές αέρα. Οι τροχοί των 10 ακτινών είναι στις 18 ίντσες, ενώ στο κέντρο του πίσω προφυλακτήρα έχει τοποθετηθεί μια πολυγωνική απόληξη της εξάτμισης. Το Si Sedan έχει πιο λεπτή αεροτομή με ενσωματωμένο το φως των φρένων τεχνολογίας LED. Το Si Coupe, πάλι, διατηρεί τη χαρακτηριστική μπάρα φώτων που καταλαμβάνει όλο το πλάτος του οχήματος, ενώ βάζει στο μείγμα και ένα υπερυψωμένο σπόιλερ.
 
Στο εσωτερικό υπάρχουν αποκλειστικά σπορ καθίσματα με κόκκινες ραφές, οι οποίες συνεχίζουν και στα πάνελ των θυρών, στο τιμόνι και στον επιλογέα με την αλουμινένια λαβή. Πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός με διζωνικό εξοπλισμό, θερμαινόμενα καθίσματα, σύστημα infotainment με 7άρα οθόνη, ενώ το ηχοσύστημα έχει 10 ηχεία και ισχύ 450 watt. Οι πωλήσεις του νέου Honda Civic Si θα εκκινήσουν στις ΗΠΑ τον επόμενο μήνα.
 

 
  • Πειραιωτης

    Κριμα που το κουπε με τα 205 αλογακια δεν θα ερθει ευρωπη να συμπληρωσει την γκαμα του civic γιατι δειχνει φοβερο και καλοσχεδιασμενο. Προσεχουν κατα παραδοση τους αμερικανους σαν τα ματια τους οι γιαπωνεζοι και τους προσφερουν τα παντα γιατι εκει σαρωνουν στην αγορα τους!

      65
  • 日本 旗

    Θα φωναξω κι εγω αλλα απο ενθουσιασμο: ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ - ΜΟΝΑΔΙΚΟ - ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ - ΦΟΥΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ - ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ - ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! Αυτοκινητο που θα εκανε [και ηδη κανει απ' οτι βλεπω κατι μακακες (ειδος μαϊμουδων) γερμανοφιλους] να στριγγλιζουν απο κομπλεξισμο επειδη ειναι ετη φωτος μπροστα οι Ιαπωνες απο τα γατακια τα γερμανακια και να βγαζουν αφρους απο το στομα επειδη εχουν συνηθισει τα ματια τους στη συντηρητικουρα και ο εγκεφαλος τους εχει γινει μαρμελαδα απο την πολλη γερμανικη προπαγανδα και δεν μπορει να ατνιληφθει οτι καποιες εταιρειες ερχονται απο το μελλον και καποιες εχουν μεινει στο μεσαιωνα και οπως πανε με χιλια με την οπισθεν θα φτασουν στη λιθινη εποχη!! χαχαχα Η 10η γενια του Civic ειναι η καλυτερη και πιο η ολοκληρωμενη απο ολες τις προηγουμενες σε ΟΛΟΥΣ τους τομεις! Θα το επαιρνα χωρις δευτερη σκεψη! Ειχατε να λετε για σαλονια, πορτες, ηχομονωση και οδικη συμπεριφορα. Τωρα που οι Ιαπωνες τα εχουν ολα αυτα ΣΥΝ τη σχεδιαση και την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ που εσεις ποτε δεν ειχατε και ουτε προκειται να εχετε στον αιωνα των αιωνων, σας ΤΣΟΥΖΕΙ!!! Υ.Γ.: Πρεπει καποιος να ειναι πολυ ψυχακιας για να συνεχισει μετα απο τοση κοροιδια μεσα στα μουτρα και τοσα σκανδαλα να θελει να αγορασει γερμανικο δηθεν premium σαραβαλο! ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜηλοξυδο για τις γερμανικες αγελαδες που κανει καλο στην υγεια και διαλυει και τη μαρμελαδα στον ανυπαρκτο εγκεφαλο τους! χαχαχα

      35
  • L_IROC

    ΚΟΥΚΛΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΤΙΜΟ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ, ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ, ΠΙΟ ΚΟΥΑΣΙΜΟΔΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΤΟΚΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ NSX, Η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ, ΕΙΝΑΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ Η ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΤΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ ΜΕ ΤΟ HYUNDAI TOY 1990, ΞΑΝΑ ΜΠΡΑΒΟ, ΗΛΙΘΙΟΙ Ε ΗΛΙΘΙΟΙ ΜΕ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, ΚΡΙΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ, ΜΥΑΛΟ ΜΗΔΕΝ ΣΤΟ 2017, ΑΠΑΤΟ ΘΑ ΠΑΕΙ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ, ΓΙΔΙΑ Ε ΓΙΔΙΑ, ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ. (Υ.Γ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΓΕΛΟΙΟ ΚΟΥΒΑ, Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ, ΣΤΟΥΣ JAPAN DESIGNERS)