ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο Renault Clio: Αποκλειστικά υβριδικό, παρουσιάζεται στο Μόναχο

 Σχολιάστε 
5.044 Επισκέψεις στο άρθρο (28/7/2025)
Το νέο Renault Clio θα είναι αποκλειστικά υβριδικό, χωρίς ηλεκτρικές εκδόσεις | autotriti.gr

Το νέο Renault Clio θα είναι αποκλειστικά υβριδικό, χωρίς ηλεκτρικές εκδόσεις | autotriti.gr

Πρεμιέρα στην Έκθεση του Μονάχου το Σεπτέμβριο.
Τέλος οι κινητήρες βενζίνης, LPG και diesel - Αποκλειστικά υβριδικό.
Στον «πάγο» η σκέψη για αμιγώς ηλεκτρικό Clio, η Renault θέλει να παραμείνει «προσιτή μάρκα».
Σχεδίαση που θα «παντρεύει» νέα και παρελθοντικά χαρακτηριστικά.

autotriti team

Πρεμιέρα στην Έκθεση του Μονάχου το Σεπτέμβριο

Πολύ κοντά στα επίσημα αποκαλυπτήριά του βρίσκεται το νέο Renault Clio. Τα στελέχη της μάρκας τόνισαν πως το πολύ προσεχές διάστημα θα δούμε το 6ης γενιάς γαλλικό supermini μοντέλο, με την Έκθεση του Μονάχου (9-14 Σεπτεμβρίου) να είναι ένας χώρος στον οποίο θα μπορούσε να γίνει αυτή η «πρεμιέρα».
 
Δεν πρέπει να ξεχνάμε, άλλωστε, πως η Renault παρουσιάζει σημαντικά μοντέλα της σε κάθε ευρωπαϊκή έκθεση αυτοκινήτου, από την πανδημία και έπειτα. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε τα Renault 5, 4, Twingo, Turbo 3E, Scenic και Megane E-Tech.

Τέλος οι κινητήρες βενζίνης, LPG και diesel - Αποκλειστικά υβριδικό

Πολύ ενδιαφέρον έχει η γκάμα κινητήρων στην οποία αναμένεται να διατίθεται το νέο Renault Clio. Παρότι το προηγούμενο διάστημα οι πληροφορίες έλεγαν πως θα το δούμε και σε ηλεκτρικές εκδόσεις, τα τελευταία δεδομένα θέλουν να λανσάρεται αποκλειστικά υβριδικό. Δηλαδή, δεν θα υπάρχουν πλέον εκδόσεις βενζίνης, LPG και diesel, παρά θα δούμε μία αναβάθμιση της υπάρχουσα full hybrid τεχνολογίας E-Tech, όπως αναφέρει σε σχετικό ρεπορτάζ η ιστοσελίδα autocar.
 
Θυμίζουμε ότι το τρέχον Renault Clio E-Tech αποδίδει συνδυαστικά 145 ίππους, αποτελούμενο από έναν 4κύλινδρο 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης (94 PS) και δύο ηλεκτρικά μοτέρ στα 49 και τα 24 άλογα. Σε κάθε περίπτωση, η όποια αλλαγή στο νέο Renault Clio αναμένεται να δομηθεί σε μία διαφορετική πλατφόρμα, κατά πάσα πιθανότητα σε μία αναβαθμισμένη version της CMF-B που χρησιμοποιείται τώρα, με στόχο αφενός να βελτιωθούν οι τεχνικές προδιαγραφές, αφετέρου να κρατηθούν χαμηλά τα κόστη κατασκευής/παραγωγής.

Στον «πάγο» η σκέψη για αμιγώς ηλεκτρικό Clio, η Renault θέλει να παραμείνει «προσιτή μάρκα»

Η απόφαση της Renault για «stop» στις σκέψεις δημιουργίας αμιγώς ηλεκτρικού Clio έχει να κάνει με την ευρύτερη φιλοσοφία της. Το λανσάρισμα πολλών νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει θέσει σε υψηλό εύρος τιμής τα μοντέλα της Renault, η οποία θέλει να διατηρήσει το χαρακτήρα της «προσιτής μάρκας». Με το τοπίο σχετικά με την απαγόρευση των θερμικών μοντέλων να παραμένει θολό, η Renault δεν θα κάνει στροφή 100% στα ηλεκτρικά, παρά θα διατηρήσει στην γκάμα της και full hybrid τεχνολογίες, κάνοντας μία πιο ομαλή μετάβαση.

Σχεδίαση που θα «παντρεύει» νέα και παρελθοντικά χαρακτηριστικά

Για τη σχεδίαση του νέου Renault Clio, έχουν κυκλοφορήσει αρκετές καμουφλαρισμένες φωτογραφίες από τις οποίες μπορούμε να αντλήσουμε ορισμένες πληροφορίες. Βλέπουμε, πάντως, πως το Clio μεταβαίνοντας από 5η γενιά στην 6η, αναμένεται να αποκτήσει νέα σχεδιαστικά στοιχεία. Στόχος της μάρκας είναι να ταιριάζει με τη σχεδίαση που έχει ήδη παρατηρηθεί σε μοντέλα όπως τα Rafale, Espace και Austral.
 
Ως εκ τούτου, το γαλλικό μοντέλο φαίνεται να έχει αναδιαμορφωμένη μάσκα, με μικρότερη γρίλια και διαγώνια LED φώτα ημέρας, όπως φαίνεται και στα ανεξάρτητα σχέδια, που βλέπετε στην γκαλερί. Το καπό έχει αποκτήσει πιο ευθύγραμμη υπόσταση, ενώ το έμβλημα της μάρκας είναι τοποθετημένο χαμηλότερα στη μάσκα. Όλα δείχνουν πως το νέο Clio θα διατηρήσει τις ενσωματωμένες χειρολαβές στο πάνω πλαίσιο των θυρών, ενώ βέβαιη πρέπει να θεωρείται η παρουσία ανασχεδιασμένων ζαντών. Στο πίσω μέρος η Renault αναδιαμόρφωσε τα LED φώτα, αφού αυτά φαίνεται, να είναι πλέον τετραγωνισμένα και τοποθετημένα οριζόντια.

4green
KGM