
Αποδίδει 286 άλογα και βγάζει πάνω από 600 χλμ. στην πόλη.
Είναι πολύ ήσυχο στο ταξίδι (65,1 db στα 120 χλμ.).
Νέα πιο δυναμική εμφάνιση στο μπροστινό μέρος.
Διατηρεί την ευρύχωρη καμπίνα (χωράνε 5 επιβάτες έως 1,9 μ.).
autotriti team
Ανανέωση με πιο δυναμική εμφάνιση
Το Skoda Enyaq περνάει στο επόμενο στάδιο της εμπορική του πορείας, καθώς η τσέχικη μάρκα προχώρησε στην ανανέωση του. Μία ανανέωση που εντοπίζεται στο κομμάτι της σχεδίασης, όσο και στα κινητήρια σύνολά του.
Κάνοντας την αρχή από το εξωτερικό μέρος, το συνολικό αποτέλεσμα διατηρεί τον αεροδυναμικό χαρακτήρα του προ-ανανέωσης μοντέλου (0,245 Cd). Ταυτόχρονα, όμως, ενισχύει το δυναμισμό του, χάρη στη νέα σχεδιαστική γλώσσα Modern Solid την οποία είδαμε και στη δοκιμή του Elroq. Σαφώς το στοιχείο που ξεχωρίζει είναι η πιο λεπτή φωτιζόμενη μάσκα και το νέο ζευγάρι διαιρούμενων προβολέων με τεχνολογία LED Matrix. Επίσης, νέο είναι το λογότυπο «SKODA» που αντικαθιστά το σήμα. Οι αλλαγές στο πίσω μέρος περιορίζονται σε ελαφρώς ανανεωμένα φώτα, που διαθέτουν πλέον μια διακεκομμένη υπογραφή φωτισμού.
Αποδίδει 286 άλογα και βγάζει πάνω από 600 χλμ. στην πόλη
Το ανανεωμένo Enyaq απέκτησε και ένα νέο ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα με 286 ίππους και ροπή 545 Nm, ο οποίος παίρνει ρεύμα από μια μπαταρία 77 kWh ωφέλιμης χωρητικότητας. Σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center, το απόθεμα ενέργειας της μπαταρίας μπορεί να χαρίσει αυτονομία άνω των 600 χλμ. μέσα στην πόλη και 395 στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα. Επιπλέον στο ταξίδι, το Enyaq αποδεικνύεται ένα από τα πιο ήσυχα μοντέλα με 65,1 db καταγεγραμμένο εξωτερικό θόρυβο.

Το στοιχείο που ξεχωρίζει στο ανανεωμένο Enyaq είναι η πιο λεπτή φωτιζόμενη μάσκα και το νέο ζευγάρι διαιρούμενων προβολέων με τεχνολογία LED Matrix.
Διατηρεί την ευρύχωρη καμπίνα (χωράνε 5 επιβάτες έως 1,9 μ.)
Μεγάλο ατού του Enyaq είναι η ευρυχωρία του µε την καµπίνα να µπορεί να φιλοξενήσει 5 ενήλικους με ύψος μέχρι και 1,9 μ.. Εντυπωσιακός είναι και ο χώρος αποσκευών, µε το Enyaq να εκμεταλλεύεται το µεγάλο του µήκος, προσφέροντας 585 λίτρα χωρητικότητας. Αν και θα θέλαµε το πίσω κάθισµα να είναι συρόµενο, το σχήµα του χώρου αποσκευών είναι κανονικό και πλήρως εκμεταλλεύσιμο.
Από 45.200 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό, αλλά πιο ακριβό από τον ανταγωνισμό
Το ανανεωμένο Skoda Enyaq από τη βάση του προσφέρεται με καλό εξοπλισμό. Ανάμεσα στα στάνταρ χαρακτηριστικά που μπορεί κάποιος να βρει είναι ο αυτόματος κλιματισμός 3 ζωνών, το σύστημα infotainment με οθόνη 13 ιντσών, το δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, το σύστημα Keyless, η τεχνολογία adaptive cruise control, η κάμερα οπισθοπορείας, οι 19άρες ζάντες, αλλά και τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα. Πάντως, θα θέλαμε ένα μεγαλύτερο ψηφιακό πίνακα οργάνων από εκείνο των 5,3 ιντσών.
Το κόστος του ανανεωμένου Enyaq 85 είναι στα 45.200 ευρώ, κάπως «αλμυρό» θα το χαρακτηρίζαμε από τη στιγμή που υπάρχουν ανταγωνιστικά μοντέλα όπως το Toyota bZ4Χ (από 40.990 ευρώ) και το Ford Capri (από 40.200 ευρώ), το οποίο μάλιστα έχει και τον ίδιο συνδυασμό, μπαταρίας-ηλεκτροκινητήρα.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή του Skoda Enyaq με την μεγάλη μπαταρία και τα 286 άλογα.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-χώροι: Λιτό, ποιοτικό και πρακτικό |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Αρκετά γρήγορο και με καλή αυτονομία |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ευέλικτο και με ποιοτική κύλιση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |