
Έχει πιο ντιζαϊνάτο εσωτερικό με οθόνη αφής 12,9 ιντσών.
Το Plug-in υβριδικό RAV4 κάνει 100 χλμ. μόνο με ρεύμα (35-40 χλμ. περισσότερα από πριν).
Για πρώτη φορά το RAV4 PHEV βγαίνει και ως εμπροσθιοκίνητο.
Διαθέσιμο και σε φουλ υβριδική έκδοση με 183 ή 191 ίππους.
autotriti team
Παραμένει επιβλητικό και πλέον έγινε πιο μοντέρνο
Το Toyota RAV4 είναι το αυτοκίνητο που «ίδρυσε» την κατηγορία των SUV, όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το 1994 στην πρώτη του γενιά ακολουθώντας μια νέα φιλοσοφία που βασιζόταν σε τρία συγκεκριμένα χαρακτηριστικά: την ψηλή θέση οδήγησης, την περιπετειώδη εμφάνιση με πολλά προστατευτικά στο αμάξωμα και φυσικά την τετρακίνηση. Μετά από 2,5 εκατομμύρια πωλήσεις στην Ευρώπη και πάνω από 10 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, η Toyota προχώρησε στην παρουσίαση του RAV4 έκτης γενιάς. Ας δούμε τι καινούργιο φέρνει και σε ποιους τομείς ξεχωρίζει σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου, η οποία είναι άλλωστε το πρώτο πράγμα που αντιλαμβάνεται το μάτι. Το νέο RAV4, λοιπόν, συνεχίζει να ξεχωρίζει χάρη στις έντονες ακμές και τον boxy σχεδιασμό , όμως πλέον υιοθετεί κάποια νέα χαρακτηριστικά που το κάνουν να συμβαδίζει με τα υπόλοιπα μέλη της γκάμας της Toyota, όπως τα μπροστινά φωτιστικά σώματα σε σχήμα C που πρωτοείδαμε στο τελευταίας γενιάς Aygo X. Αρκετά διαφορετικό είναι το πίσω μέρος σε σχεδίαση, με τα φωτιστικά σώματα να δίνουν μια πιο μοντέρνα νότα και το όνομα του αυτοκινήτου είναι πλέον γραμμένο με μεγάλα γράμματα στο κέντρο της θύρας του πορτ-μπαγκάζ. Συνολικά, το νέο RAV4 μοιάζει το ίδιο επιβλητικό σε σχέση με το προηγούμενο, η φιλοσοφία του δεν έχει αλλάξει αλλά είναι πλέον σαφώς πιο μοντέρνο.
Έχει πιο ντιζαϊνάτο εσωτερικό με οθόνη αφής 12,9 ιντσών.
Σημαντικά αναβαθμισμένο είναι το εσωτερικό του νέου RAV4 και αυτό είναι κάτι που μπορείς να το αντιληφθείς με την πρώτη ματιά. Το ταμπλό έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, όπως και η κεντρική κονσόλα και ο χώρος ανάμεσα στα δύο καθίσματα. Πίσω από το πιο μοντέρνο και νέας σχεδίασης πολυλειτουργικό τιμόνι, υπάρχει πλήρως ψηφιακό cockpit 12,3 ιντσών (7 ή 12,3 ιντσών πριν), ενώ δίπλα στο άνω άκρο της κονσόλας υπάρχει μια μεγαλύτερη οθόνη 12,9 ιντσών (10,5 ιντσών στο προηγούμενο) που πλέον λειτουργεί με βάση το νέας γενιάς λογισμικό Arene της Toyota το οποίο, σύμφωνα με τη μάρκα, αφενός αποτελεί «το πρώτο βήμα της προς μια νέα εποχής συνδεσιμότητας οδηγού-αυτοκινήτου» και αφετέρου επιτρέπει τη χρήση των νεότερων συστημάτων ασφαλείας της του πακέτου συστημάτων Safety Sense 4.0.

Η ψηφιακή αναβάθμιση του μοντέλου εκφράζεται με την πρώτη ματιά μέσα από το ψηφιακό cockpit 12,3" και την οθόνη 12,9" στο κέντρο.
Το Plug-in υβριδικό RAV4 κάνει 100 χλμ. μόνο με ρεύμα (35-40 χλμ. περισσότερα από πριν)
Νέας γενιάς είναι το Plug-in υβριδικό σύνολο με το οποίο θα συνδυάζεται το καινούργιο RAV4, με την Toyota να κάνει γνωστό πως για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου, η Plug-in έκδοση θα διατίθεται τόσο με τετρακίνηση όσο και με κίνηση αποκλειστικά στους μπροστά τροχούς. Ας πάρουμε όπως τα πράγματα από την αρχή.
Το Plug-in υβριδικό RAV4 επωφελείται από νέα μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 22,7 kWh (+4,6 kWh από το απερχόμενο) που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κάνει μόνο με ρεύμα ακόμη και 100 χλμ. (60-65 χλμ. πριν) με τη βοήθεια της τεχνολογίας geo-fencing, η οποία συνδυάζει σε πραγματικό χρόνο δεδομένα για την κυκλοφορία και τις συνθήκες του δρόμου από το cloud του συστήματος πλοήγησης με πληροφορίες από την οδηγική ρουτίνα και το στιλ του χρήστη, ούτως ώστε να εναλλάσσει αυτόματα μεταξύ υβριδικής και ηλεκτρικής λειτουργίας για βελτιστοποίηση της αυτονομίας. Για τη φόρτιση της μπαταρίας, το RAV4 μπαίνει στο κλειστό club των Plug-in Hybrid SUV μοντέλων που δέχονται ταχυφόρτιση DC και υπόσχεται ότι φορτίζει από το 10%-80% σε 30 λεπτά. Επιπρόσθετα, ταχύτερη φόρτιση στο σπίτι ή σε AC φορτιστή υπόσχεται η Toyota χάρη στο νέο on-board φορτιστή 11 kW (σ.σ. πλήρης φόρτιση σε 3 ώρες).
Βελτιωμένη είναι επίσης η απόδοση του εμπρόσθιου κινητήρα, ο οποίος έχει ονομαστική ισχύ 204 ίππων, ήτοι 22 άλογα περισσότερα από πριν. Η συνδυαστική ισχύς του Plug-in Hybrid συνόλου ορίζεται στα 304 άλογα (306 πριν) με την ιαπωνική μάρκα να υπόσχεται επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,8 δλ, ενώ στην προσθιοκίνητη έκδοση, η ιπποδύναμη φτάνει τα 268 άλογα. Επιπρόσθετα, οι μηχανικοί της Toyota αναφέρουν πως, λόγω της τοποθέτησης της μπαταρίας κάτω από το πάτωμα, το RAV4 PHEV έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους και μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία. Αυτό επιτεύχθηκε με την ενσωμάτωση του μετατροπέα DC στη μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU), η οποία είναι μικρότερη σε μέγεθος και έχει ενσωματωθεί στο κιβώτιο ταχυτήτων.