Την οδήγηση του Nissan GT-R τη «ζεις» ακόμα και όταν βγεις από το μπάκετ της Recaro.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Την οδήγηση του Nissan GT-R τη «ζεις» ακόμα και όταν βγεις από το μπάκετ της Recaro.

3,2,1… Goooooooooo!

116.329 Επισκέψεις στο άρθρο (6/1/2023)

Μετά τους απαραίτητους γύρους προθέρμανσης (ειδικά για την Aprilia) βρίσκομαι στην γραμμή της εκκίνησης έχοντας επιλέξει φυσικά την R λειτουργία (υπάρχει ακόμα η Normal και η Comfort) σε ανάρτηση (Damptronic της Bilstein), μετάδοση, ηλεκτρονικά και κινητήρα. Φαντάζομαι αντίστοιχα το ίδιο έχει κάνει και ο ¶ρης στην RSV4 1100 Factory (Sport, Track και Race εκεί), που στέκει αριστερά μου. Το 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του GT-R βρίσκεται στο πίσω μέρος σε διάταξη transaxle είναι μαζί με το σοφιστικέ 4Χ4 σύστημα μετάδοσης ATTESA E-TS σε κατάσταση launch control. Το πράσινο φως ανάβει και… καμπούμ!

Σπορ αναλογικά όργανα στο κοντράν, αλλά στην παρακείμενη οθόνη του συστήματος infotainment υπάρχουν δεκάδες άλλα ψηφιακά με στοιχεία τηλεμετρίας.

Σπορ αναλογικά όργανα στο κοντράν, αλλά στην παρακείμενη οθόνη του συστήματος infotainment υπάρχουν δεκάδες άλλα ψηφιακά με στοιχεία τηλεμετρίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


H «κλοτσιά» στην εκκίνηση είναι συγκλονιστική. Κυρίως όμως είναι αποτελεσματική και το (κακά τα ψέματα) βαρύ GT-R πετάγεται μπροστά την ώρα, που ο ¶ρης προσπαθεί να διακόψει την επικοινωνία της μπροστινής ρόδας της Aprilia με τον… Θεό. Η δύναμη είναι τόσο ωμή που δυσκολεύομαι να διατηρήσω το πόδι στο γκάζι και πριν το σκεφτώ καν φτάνω στο συνδυασμό στροφών Κ1-Κ2. Δυνατά φρένα και ω, τι ευτυχία, στρίβω πρώτος. Στην έξοδο βυθίζω το γκάζι και προσεύχομαι να έρθει η έκρηξη ισχύος, που ακολουθεί την υστέρηση απόκρισης εκεί χαμηλά. Ο Godzilla δεν μου χαλάει το χατήρι και αφενός δαγκώνω τη γλώσσα μου, αφετέρου διορθώνω την τάση ανεξαρτητοποίησης της ουράς. Το σύστημα μετάδοσης ATTESA E-TS έχει πισωκίνητα χαρακτηριστικά και μόνο όταν υπάρχει ανάγκη για πρόσφυση εμπρός μεταφέρει εκεί ποσοστό έως 50% μέσω ενός δεύτερου άξονα. Με απλά λόγια, το πίσω μέρος είναι αυτό που «σπρώχνει» το αυτοκίνητο διαμορφώνοντας τον χαρακτήρα και κρύβοντας έως ένα σημείο το αυξημένο για supercar βάρος, που είναι μοιρασμένο σε ποσοστό 54/46 ανάμεσα στους δύο άξονες. 

Με αυτά και με αυτά όμως νιώθω την Aprilia σχεδόν πλάι μου. Αυτό το πράγμα είναι πραγματικός «διάολος». Τέτοια επιτάχυνση στο άνοιγμα του γκαζιού δεν υπάρχει σε αυτοκίνητο παραγωγής και πώς να υπάρχει όταν το ίδιο και το συν αυτό superbikes έχουν αναλογία κιλών ανά ίππο κάτω από 1 προς 1…

Ευτυχώς το GT-R έχει το δικό του καταιγιστικό τρόπο να μετατρέπει τα 1.800 κιλά του σε κινητική ενέργεια και έτσι προλαβαίνω να στρίψω πάλι πρώτος στην αριστερή Κ3 και μετά στην δεξιά Κ4. Αφού μπήκα πρώτος, με την super πρόσφυση που μου χαρίζει η τετρακίνηση, αλλά και την αρχοντιά που μου εξασφαλίζει το τετράτροχο «πάτημα» δεν έχω φόβο για να στρίψω πρώτος και στην δεξιά Κ5 πριν των ευθεία των 580 μέτρων. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
moto