Ο χειροποίητος 6κύλινδρος, twin turbo, 3,8 V6 VR38DETT κινητήρας του GT-R αποδίδει 570 άλογα άλογα στις 6.800 σ.α.λ.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο χειροποίητος 6κύλινδρος, twin turbo, 3,8 V6 VR38DETT κινητήρας του GT-R αποδίδει 570 άλογα άλογα στις 6.800 σ.α.λ.

Και ξανά προς τη δόξα τραβά

116.368 Επισκέψεις στο άρθρο (6/1/2023)

Έχοντας κρατηθεί λίγο έξω κρατιέμαι κοντά στην Aprilia, που δυσκολεύεται να βρει πρόσφυση και να κρατήσει την ισορροπία της λόγω της ακάθαρτης σωστής γραμμής για αυτήν. Το GT-R βρίσκει πρόσφυση ακόμα και όταν δεν μπορεί να την προσφέρει ο δρόμος και με «κρατάει» μέσα στο παιχνίδι με την ωμή, απόλυτα μηχανική του αίσθηση. Με τον τρόπο του δείχνει πως δεν θέλει να μπαίνεις «μπούνια» γιατί το βάρος και η αδράνεια θα σε προδώσουν με κάποια αργύρια υποστροφής. Όσο πιο φυλαγμένη, η είσοδος τόσο πιο γρήγορη η έξοδος.

Ένας άλλος πολύστροφος κόσμος: 0 1,1 λτ. V6 της Aprilia RSV4 1100 Factory αποδίδει 217 άλογα στις 13.200 σ.α.λ. Μοναδικό σημείο συνάντησης με το GT-R οι εξατμίσεις τιτανίου…

Ένας άλλος πολύστροφος κόσμος: 0 1,1 λτ. V6 της Aprilia RSV4 1100 Factory αποδίδει 217 άλογα στις 13.200 σ.α.λ. Μοναδικό σημείο συνάντησης με το GT-R οι εξατμίσεις τιτανίου…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Απλά πράγματα… Μιλώντας για αίσθηση βέβαια, το τιμόνι σε πρώτη ανάγνωση απογοητεύει, ωστόσο ούτε λόγος να γίνεται για την αμεσότητα και την ακρίβειά του. Λεπτομέρειες όμως. Εδώ στο μικρό ευθειάκι το GT-R έχει ξεπεράσει τα 170 χλμ./ώρα, αλλά δεν μπορεί αντισταθεί στην υπερηχητική επιτάχυνση της Aprilia. Στην Κ8 ο Ιταλός δαίμονας είναι πάλι μπροστά μιας και η αριστερή δεν μου βγαίνει με τόσα χιλιόμετρα. To GT-R δεν είναι ένα «εύκολο» αυτοκίνητο και λόγω βάρους ο τρόπος που διαχειρίζεται τις στροφές δεν έχει την ξυραφένια kart-like απόλυτη αίσθηση. Μπορεί η ανάρτηση να ελέγχει άψογα το αμάξωμα, και σχεδόν να εκμηδενίζει τις κλίσεις, αλλά με τόση δύναμη οι τροχιές που μπορεί να διαγράψει αν δεν το σεβαστείς είναι ιδιαίτερα μεγάλες και απαιτούν «κοχόνες» για να μείνεις χωρίς αύριο στο γκάζι. Ειδικά αν έχεις να σεβαστείς και το 3πτυχο ασφάλεια-σεβασμός στην ξένη περιουσία-ελαστικά. 

Tην κλειστή δεξιά Κ9, 100 φορές να την στρίψεις 100 φορές διαφορετική γραμμή θα πάρεις. Οι μοτοσυκλέτες δυσκολεύονται περισσότερο και πρέπει να κόψουν αρκετά, οπότε πλησιάζω τα νώτα της Aprilia. Τέρμα γκάζι και η γραμμή του τερματισμού φαίνεται στο βάθος. Πριν το καταλάβω φτάνω σε αυτή με το χρονόμετρο να σταματά στο 1Ά:05,52ΆΆ. Η Αprilia είχε προλάβει φυσικά να περάσει την ευθεία τερματισμού. Σαφώς και ο χρόνος του GT-R πέφτει χαμηλότερα, σαφέστερα με καλύτερες συνθήκες πίστας η Aprilia μπορεί να κατέβει και κάτω από το 1Ά:00ΆΆ σύμφωνα με τους ειδικούς «τρελούς» του Moto Τρίτη (διαβάστε τη σχετική δοκιμή στο τεύχος του Moto Τρίτη στο τέλος του μήνα), φυσικά με οδηγό αγώνων θα μπορούσαν καλύτερα και τα δύο, αλλά σημασία έχει πως σε αυτή την κόντρα το GT-R σήκωσε το γάντι. Απέδειξε πως είναι ένα συγκλονιστικό αυτοκίνητο όσον αφορά στις επιδόσεις και στην συμπεριφορά του. Ένας πραγματικός «Godzilla», έτοιμος να κατασπαράξει ότι βρεθεί στο διάβα του… Ή τουλάχιστον να προσπαθήσει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
Audi