• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ισχύς του νέου Golf GTI TCR πηγάζει από τον ίδιο 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.

Το μοντέλο παραγωγής αναμένεται μέσα στο 2018.

Η ισχύς του νέου Golf GTI TCR πηγάζει από τον ίδιο 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Ντεμπούτο για Golf GTI TCR

Διαβάστηκε από 3653 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/5/2018
 

Αυτή είναι η TCR έκδοση αγωνιστικών προδιαγραφών του νέου VW Golf με πιο σπορ εμφάνιση και εφοδιασμένο με μια πιο ισχυρή έκδοση του 2λιτρου μοτέρ.

Το ντεμπούτο του στο Worthersee κάνει σήμερα το VW Golf GTI TCR concept που, αν και δεν θα γίνει το πιο ισχυρό Golf που έχει κατασκευάσει ποτέ η μάρκα, θα αποτελέσει τουλάχιστον την ταχύτερη έκδοση του. Το μοντέλο χαρακτηρίζεται ως concept, ωστόσο σύντομα αναμένεται να παρουσιαστεί και το μοντέλο παραγωγής, το οποίο αν και θα έχει αγωνιστικό χαρακτήρα θα μπορεί να οδηγηθεί και στους κανονικούς δρόμους.

Και γιατί αυτό εδώ το Golf είναι το ταχύτερο ever; O λόγος είναι ότι η μέγιστη τελική του ταχύτητα μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 264 χλμ./ώρα χωρίς τον περιοριστή ταχύτητας, κάτι που ξεπερνά ακόμη και το Clubsport S, του οποίου η τελική ταχύτητα φτάνει μέχρι τα 260 χλμ./ώρα. Με τον περιοριστή ταχύτητας πάντως η μέγιστη τελικά κυμαίνεται πιο κάτω στα 250 χλμ./ώρα.
 
Η ισχύς του νέου Golf GTI TCR πηγάζει από τον ίδιο 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που εξοπλίσει και όλες τις άλλες εκδόσεις GTI του μοντέλου με την απόδοση του αυτή την φορά να φτάνει τα 290 άλογα και τα 370 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Αλλες διαφοροποιήσεις στα μηχανικά του μέρη περιλαμβάνουν προαιρετικό σπορ σασί με ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, αναβαθμισμένα φρένα με αγωνιστικών προδιαγραφών δαγκάνες και πατάκια.

Στον τομέα της εμφάνισης, ο πρόβολος χαρακτηρίζεται από έναν ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα σε συνδυασμό με την προσθήκη νέου μπροστινού διαχύτη. Στο υπόλοιπο αμάξωμα την παράσταση κλέβουν οι 18άρες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου (προσφέρονται προαιρετικά και 19άρες), και οι νέες ποδιές ενώ στο πίσω μέρος το μάτι πέφτει αμέσως στις δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Το μοντέλο παραγωγής αναμένεται μέσα στο 2018.