Ντεμπούτο για τα ήπια υβριδικά Fiat 500X και Tipo
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ντεμπούτο για τα ήπια υβριδικά Fiat 500X και Tipo

8.269 Επισκέψεις στο άρθρο (15/2/2022)

Η Fiat παρουσίασε τις ήπια υβριδικές εκδόσεις των 500Χ και Tipo που αποδίδουν 130 άλογα και πετυχαίνουν πιο μικρή κατανάλωση ακόμη και από τα πετρελαιοκίνητα μοτέρ της φίρμας.

Nέα ήπια υβριδικά Fiat 500X & Tipo: «Καίνε» λιγότερο από diesel!

Στην επίσημη παρουσίαση των ήπια υβριδικών εκδόσεων των 500Χ και Τipo προχώρησε η Fiat, ολοκληρώνοντας έτσι τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της που ξεκίνησε με τα 500 Hybrid και Panda Hybrid και συνεχίστηκε με το αμιγώς ηλεκτρικό 500ράκι. Τώρα, με την αποκάλυψη των 500X και Tipo που εφοδιάζονται με το νέο υβριδικό σύστημα των 48 Volt, η μάρκα ολοκληρώνει τη δέσμευση της να προσφέρει τουλάχιστον μία έκδοση χαμηλών ρύπων για κάθε της μοντέλο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αποδίδουν 130 άλογα και συνεργάζονται με αυτόματο 7 σχέσεων

Το νέο υβριδικό σύστημα στα 500X Hybrid και Tipo Ηybrid αποτελείται από έναν 4κύλινδρο turbo κινητήρα FireFly χωρητικότητας 1,5 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων και 240 Nm ροπής και ενός 48-Volt ηλεκτροκινητήρα των 15 kW. Το ήπια υβριδικό σύνολο συνεργάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων της φίρμας, με την επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα να διαρκεί 8,8 δευτερόλεπτα για το Tipo και 9,4 δευτερόλεπτα για το 500X, χάρη και στην άμεση παροχή ροπής από τον ηλεκτροκινητήρα.

Η απόδοση του θερμικού κινητήρα υποστηρίζεται σε κάθε φάση από τον ηλεκτροκινητήρα, εξαφανίζοντας την υστέρηση του turbo. Αντίστοιχα αν το αυτοκίνητο κινείται αμιγώς ηλεκτρικά και χρειαστεί άμεση παροχή δύναμης, χάρη στον κινητήρα BSG ο θερμικός κινητήρας εκκινεί χωρίς καθυστέρηση και επιταχύνει με δύναμη το αυτοκίνητο. Τέλος, ο ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζει τον θερμικό κατά τη διάρκεια που αυτός -αλλά και ο καταλύτης- φτάνουν στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου.

Πιο οικονομικά ακόμα και από diesel

Στον αστικό κύκλο η περίοδος που ο κινητήρας λειτουργεί με χαμηλό φορτίο μπορεί να φτάσει και το 62%. Έτσι το νέο υβριδικό σύστημα προσφέρει σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη ακόμα και σε σχέση με ένα αυτοκίνητο diesel (αστικός κύκλος WLTP). Συγκεκριμένα:

  • 4,7 L/100 km σε σχέση με 5,0 L/100 km του 1.6 diesel Tipo
  • 5,1 L/100 km σε σχέση με 5.4 L/100 km του 1.6 diesel 500X

Τα οφέλη του νέου ήπια υβριδικού συνόλου, είναι σημαντικά και σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα 1.3 T4 (500X) και φτάνουν έως και το -11% σε επίπεδο κατανάλωσης και εκπομπών CO2 (κύκλος WLTP).

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
moto