Η νέα γενιά του Land Rover Defender έκανε το ντεμπούτο της.

Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις 90 και 110 (δύο και τέσσερις πόρτες).

Η γκάμα των εκδόσεων αναλύεται στις Defender, S, SE, HSE, First Edition και στην κορυφαία όλων Defender X.

H τεχνολογία Terrain Response επιτρέπει στους έμπειρους off-roaders να ρυθμίζουν με ακρίβεια τις επιμέρους ρυθμίσεις.

Η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος είναι 291 χιλιοστά.

Ντεμπούτο για το νέο Land Rover Defender

8.988 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2019)

Η νέα γενιά του Land Rover Defender έκανε το ντεμπούτο της, ερχόμενη για πρώτη φορά έπειτα από δεκαετίες πλήρως ανασχεδιασμένη, διατηρώντας ωστόσο το τετραγωνισμένο μοτίβο.


Ξεκινώντας από τα μηχανικά σύνολα το νέο Land Rover Defender εφοδιάζεται με ένα 2λιτρο ντίζελ κινητήρα απόδοσης 200 και 240 ίππων, ένα τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων που θα προσφέρει 300 ίππους, αλλά και έναν εξακύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα 3,0 λίτρων συνδυασμένο με ήπια υβριδικό σύστημα ο οποίος θα έχει ισχύ 400 αλόγων. Όλες οι επιλογές συνδυάζονται με ένα οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο που θα στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, ενώ να σημειωθεί πως το 2020 η γκάμα των εκδόσεων θα μεγαλώσει με ένα plug-in υβριδικό μοντέλο.
 
Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις 90 και 110 (δύο και τέσσερις πόρτες) με την πρώτη να φιλοξενεί έως έξι επιβάτες, ενώ τη δεύτερη να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής πέντε, έξι ή 5 + 2 καθισμάτων. Η γκάμα των εκδόσεων αναλύεται στις Defender, S, SE, HSE, First Edition και στην κορυφαία όλων Defender X. Παράλληλα διαθέσιμα είναι πολλά πακέτα και αξεσουάρ εξατομίκευσης, τόσο για το εσωτερικό όσο και το εξωτερικό.
 
Μιλώντας για το εξωτερικό να πούμε πως ο νέος σχεδιασμός συνοδεύεται από τετράγωνα φωτιστικά σώματα και στρογγυλεμένες γωνίες. Οι πλευρές πλευρές είναι αρκετά απλές με μεγάλες επίπεδες επιφάνειες, ενώ το πίσω μέρος φιλοξενεί τετράγωνα φωτιστικά σώματα και φυσικά τη ρεζέρβα όπως συνηθίζουν τα off-road οχήματα. Τη βάση του νέου Defender αποτελεί η αλουμινένια πλατφόρμα D7x, που σύμφωνα με τη μάρκα είναι η σκληρότερη δομή αμαξώματος που έχει κατασκευάσει ποτέ η Land Rover. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο φτάνει μέχρι τα 900 κιλά, το στατικό φορτίο οροφής μέχρι τα 300 κιλά και η ικανότητα ρυμούλκησης τα 3.500 κιλά.
 
Σε ό,τι αφορά τις νέες τεχνολογίες που κουβαλά το μοντέλο, η τεχνολογία Terrain Response επιτρέπει στους έμπειρους off-roaders να ρυθμίζουν με ακρίβεια τις επιμέρους ρυθμίσεις του Defender ώστε να ταιριάζουν απόλυτα στις εκτός δρόμου συνθήκες, ενώ οι άπειροι οδηγοί μπορούν να επιτρέψουν στο σύστημα να ανιχνεύσει τις καταλληλότερες ρυθμίσεις του οχήματος χρησιμοποιώντας την έξυπνη λειτουργία Auto.
 
Η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος είναι 291 χιλιοστά, ενώ οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής να μετρούνται σε 38, 28 και 40 μοίρες, αντίστοιχα. Το μέγιστο βάθος στο οποίο μπορεί να αντεπεξέρθει είναι στα 900 χιλιοστά και υποστηρίζεται από το νέο πρόγραμμα Wade του συστήματος Terrain Response.
 
Σε ξηρό έδαφος η τεχνολογία ClearSight Ground View της Land Rover βοηθά τους οδηγούς να επωφεληθούν πλήρως από την ικανότητα του Defender να δείξει στην κεντρικής οθόνης αφής στην καμπίνα την ακριβή μορφολογία του εδάφους.
 
Για το τέλος αφήσαμε το εσωτερικό όπου η μάρκα το χαρακτηρίζει λειτουργικό και ανθεκτικό. Ένας ψηφιακός πίνακα οργάνων και μία οθόνη που φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης παίζουν κυρίαρχο ρόλο, ενώ ο χώρος αποσκευών του Defender 110 κυμένεται από τα 1.075 λίτρα μέχρι τα 2.380, όταν τα καθίσματα είναι πεσμένα.
 

Toyota
test center