Οικονομία στην κατανάλωση
Ντεμπούτο με 550 ίππους για τη νέα BMW M3 CS
11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ντεμπούτο με 550 ίππους για τη νέα BMW M3 CS

2.049 Επισκέψεις στο άρθρο (25/1/2023)

Πρεμιέρα έκανε η νέα BMW M3 CS, διαθέτοντας περισσότερη δύναμη, λιγότερο βάρος, αποκλειστικά αυτόματο κιβώτιο και περιορισμένο αριθμό παραγωγής.

Τετρακίνητη με επιλογή πίσω κίνησης

Τη νέα M3 CS αποκάλυψε σήμερα στο κοινό η BMW, με το μοντέλο να ακολουθεί τα χνάρια της προηγούμενης γενιάς και να έρχεται με περισσότερη ισχύ και λιγότερο βάρος από την Μ3. Θα πωλείται μόνο με αυτόματο κιβώτιο, ωστόσο η διαφορά είναι πως η νέα M3 CS έχει σύστημα τετρακίνησης με επιλέξιμη την επιλογή πίσω κίνησης, κάτι που δεν ίσχυε στην πισωκίνητη προκάτοχό της.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

550 ίππους και 650 Nm ροπής

Η ισχύς αντλείται από μία ειδικά αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα 3,0 λίτρων τεχνολογίας M TwinPower Turbo, που σύμφωνα με τη μάρκα διαθέτει πληθώρα τεχνολογικών λεπτομερειών, που προέρχονται απευθείας από την μονάδα κίνησης της αγωνιστικής BMW M4 GT3. Ως αποτέλεσμα η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 550 ίππους και η ροπή τα 650 Nm από τις 2.750 σ.α.λ. και τη διατηρεί μέχρι και τις 5.950 σ.α.λ. Η ροπή του κινητήρα της νέας BMW M3 CS μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic. Η νέα BMW M3 CS χρειάζεται 3,4 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα και 11,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει στα 200 χλμ./ώρα από στάση. Η BMW M3 CS διατίθεται στάνταρ με το M Driver's Package και έχει τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 302 χλμ./ώρα.

Πιο ελαφριά με χρήση εξαρτημάτων από CFRP

Εκτός από την επιπλέον ισχύ, η Μ3 CS είναι και πιο ελαφριά συνολικά κατά 34 περίπου κιλά  σε σύγκριση με την BMW M3, χάρη στην εκτενή χρήση πλαστικών εξαρτημάτων ενισχυμένα με ίνες άνθρακα (CFRP). Το υλικό έχει χρησιμοποιηθεί από την BMW για το καπό, το μπροστινό σπλίτερ, τις εισαγωγές αέρα, τα καλύμματα των πλαϊνών καθρεπτών, τον διαχύτη και την αεροτομή. Η οροφή είναι επίσης κατασκευασμένη από το ίδιο ελαφρύ αλλά ανθεκτικό υλικό, όπως και τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο εσωτερικό, όπου η κεντρική κονσόλα και οι διακοσμητικές λωρίδες είναι επίσης από CFRP. Τα στάνταρ μπάκετ καθίσματα M Carbon συνεισφέρουν από την πλευρά τους στη διατήρηση του βάρους στην καμπίνα σε χαμηλά επίπεδα. Το πίσω σιλανσιέ από τιτάνιο, εξ άλλου, μειώνει το βάρος του συστήματος εξαγωγής που τοποθετείται στη νέα BMW M3 CS πάνω από 4 κιλά.

Σπορ εξωτερικό και εσωτερικό

Εξωτερικά το μοντέλο θα προσφέρεται σε μεταλλικά χρώματα Black Sapphire και Brooklyn Grey μαζί με ένα νέο χρώμα Frozen Solid White. Με διάμετρο 19 ιντσών στον εμπρός άξονα και 20 ιντσών στον πίσω άξονα, οι τροχοί εφοδιάζονται στάνταρ με ελαστικά πίστας και έχουν διαστάσεις 275/35 ZR19 μπροστά και 285/30 ZR20 πίσω. Στο εσωτερικό, τα θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα έχουν φωτισμένα λογότυπα «CS» και δέρμα Merino με κόκκινες πινελιές Mugello. Το τιμόνι είναι καλυμμένο από Alcantara. Από κει και πέρα η καμπίνα εξοπλίζεται με το συνδυασμό οθόνων BMW Curved Display, που αποτελείται από μία οθόνη πληροφοριών 12.3 ιντσών και μία οθόνη ελέγχου 14.9 ιντσών, που τοποθετούνται πίσω από μία κυρτή γυάλινη επιφάνεια.

Σε περιορισμένο αριθμό

Η BMW λέει ότι θα κατασκευάσει τη M3 CS σε περιορισμένο αριθμό, αλλά χωρίς να αποκαλύψει τον ακριβή αριθμό.

Για δρόμο και για πίστα.

- 550 ίππους και 650 Nm ροπής
- Τετρακίνητη με επιλογή πίσω κίνησης.
- Πιο ελαφριά από τη Μ3 με χρήση εξαρτημάτων από ίνες άνθρακα.
- Σπορ μέσα και έξω.
Θα την προτιμήσουν οι γρήγοροι οικογενειάρχες ή είναι πολύ extreme επιλογή;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
TEST ELASTIKON MENO VOREIA ELLADA
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel