Στο σχήμα φαίνεται ξεκάθαρα η διαφορά των δύο τρόπων της μέτρησης του κύκλου στροφής: Δεξιά μετράμε από τοίχο σε τοίχο και αριστερά από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο, που έχει και την περισσότερη πρακτική

Στο σχήμα φαίνεται ξεκάθαρα η διαφορά των δύο τρόπων της μέτρησης του κύκλου στροφής: Δεξιά μετράμε από τοίχο σε τοίχο και αριστερά από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο, που έχει και την περισσότερη πρακτική σημασία στην καθημερινότητα.

Πως μετράμε τον κύκλο στροφής

57.268 Επισκέψεις στο άρθρο

Για τη μέτρηση του κύκλου στροφής χρησιμοποιούνται δύο τρόπoι: O κύκλος «από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο» και ο κύκλος «από τοίχο σε τοίχο». Ο πρώτος, που έχει ουσιαστικά και την πιο πρακτική σημασία στην καθημερινότητα δείχνει το πόσο φαρδύς πρέπει να είναι ένας δρόμος για να πραγματοποιήσει ένα αυτοκίνητο αναστροφή με τη μία χωρίς να ακουμπήσει κάποιος τροχός το πεζοδρόμιο. Ο δεύτερος, που είναι πάντα κατάτι μεγαλύτερος, υποδηλώνει πόσο μακριά πρέπει να απέχουν δύο τοίχοι ώστε σε μια αναστροφή να μην υπάρχει επαφή των άκρων του αυτοκινήτου. Είναι προφανές, πως και στις δύο περιπτώσεις όσο μικρότερη είναι η σχετική διάμετρος σε μέτρα (ή η ακτίνα αν προτιμάτε), τόσο μεγαλύτερη η ευελιξία-ευχρηστία ενός μοντέλου στην πόλη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto