• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
3 φωτογραφίες »

Γιατί τα λάστιχα «πιάνουν» λιγότερο το καλοκαίρι;

15.679 Επισκέψεις στο άρθρο (16/8/2021)

Οι υψηλές θερμοκρασίες σε περίοδο καύσωνα, μειώνουν την πρόσφυση των δρόμων. Τι πρέπει να ξέρετε και τι μπορείτε να κάνετε;

Η οδήγηση τους καλοκαιρινούς μήνες έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες. Η θερμοκρασία και η κατάσταση της ασφάλτου κυρίως στο επαρχιακό δίκτυο, επηρεάζουν την ελκτική πρόσφυση αρνητικά με αποτέλεσμα να έχουμε να αντιμετωπίσουμε καταστάσεις γλιστρήματος εκεί που δεν το περιμένουμε. Που οφείλεται όμως αυτό και τι πρέπει να προσέχουμε;

Ο μεγαλύτερος εχθρός των ελαστικών είναι οι υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος και δρόμου.

Ο μεγαλύτερος εχθρός των ελαστικών είναι οι υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος και δρόμου.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Ελαστικά και καλοκαίρι

Tο καλοκαίρι παρατηρείται διάθλαση του δρόμου αρκετά μέτρα μπροστά από το αυτοκίνητό μας

Tο καλοκαίρι παρατηρείται διάθλαση του δρόμου αρκετά μέτρα μπροστά από το αυτοκίνητό μας

Ο μεγαλύτερος εχθρός των ελαστικών είναι οι υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος και δρόμου. Γι αυτό και οι πιέσεις των ελαστικών μας πρέπει να ελέγχονται τακτικά τις θερινούς μήνες και κυρίως σε περιόδους καύσωνα. Σε κάθε περίπτωση αυτός πρέπει να γίνεται όταν τα ελαστικά είναι κρύα και να μην ξεπερνά τις ενδείξεις του κατασκευαστή. Αν και γενικότερα τα ελαστικά πρέπει να έχουν αναπτύξει κάποια θερμοκρασία για να προσφέρουν την μέγιστη πρόσφυσή τους, τους καλοκαιρινούς μήνες σε συνδυασμό με την αυξημένη θερμοκρασία που έχει αναπτύξει ο δρόμος, έχουμε υπερθέρμανση με δυσάρεστα αποτελέσματα.
 
Γυαλίζει άρα γλιστράει
Είναι σύνηθες το καλοκαίρι να παρατηρείται κατά την οδήγησή μας διάθλαση του δρόμου αρκετά μέτρα μπροστά από το αυτοκίνητό μας. Αυτή η χαρακτηριστική αλλοίωση οπτικά συνοδεύεται και από αντίστοιχα μειωμένη πρόσφυση. Αυτό συμβαίνει γιατί η η άσφαλτος έχει αναπτύξει πολύ αυξημένη θερμοκρασία με αποτέλεσμα το μείγμα της και η δομή της να αλλοιώνεται βγάζοντας στην επιφάνεια τις λιπαντικές της ουσίες (σ.σ. η πίσσα που περιέχεται στην άσφαλτο είναι ελαιώδες υγρό). Αυτό είναι το βασικό σημάδι που μας υποδεικνύει πως η πρόσφυση του αυτοκινήτου μας είναι περιορισμένη και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »