Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Elk Test: To νέο Toyota C-HR στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου

 Σχολιάστε 
38.425 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2024)

- Mε το καλημέρα έκανε την επίδοση του προηγούμενου C-HR που είχαμε δοκιμάσει (73 χλμ./ώρα)
- Στο τέλος κατάφερε να «μπει» με 76,8 χλμ./ώρα
- Η επίδοση έγινε με τροχούς 19 ιντσών που δεν είναι στάνταρ
- Δούλεψε σωστά το ESP, που σε κρατάει στο δρόμο χωρίς να «πνίγει» την κίνηση του C-HR

Η επίδοσή του νέου Toyota C-HR ήταν 4 χλμ./ώρα πάνω από αυτή του προηγούμενου μοντέλου και όταν 1 χλμ./ώρα κάνει τη διαφορά εύκολα καταλαβαίνει κανείς τη βελτίωση στα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέ

Η επίδοσή του νέου Toyota C-HR ήταν 4 χλμ./ώρα πάνω από αυτή του προηγούμενου μοντέλου και όταν 1 χλμ./ώρα κάνει τη διαφορά εύκολα καταλαβαίνει κανείς τη βελτίωση στα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου.

Στην επιλογή Sport το τιμόνι δείχνει λιγότερο ελαφρύ, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι ακριβές και βοηθά το νέο Toyota C-HR να αλλάζει άμεσα κατεύθυνση.

Στην επιλογή Sport το τιμόνι δείχνει λιγότερο ελαφρύ, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι ακριβές και βοηθά το νέο Toyota C-HR να αλλάζει άμεσα κατεύθυνση.

Ακόμα και στις αποτυχημένες προσπάθειες, το νέο Toyota C-HR δεν τρομάζει με απότομες ή άτσαλες αντιδράσεις.

Ακόμα και στις αποτυχημένες προσπάθειες, το νέο Toyota C-HR δεν τρομάζει με απότομες ή άτσαλες αντιδράσεις.

Elk Test: To νέο Toyota C-HR στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου

  • Elk Test: To νέο Toyota C-HR στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου
  • Η επίδοσή του νέου Toyota C-HR ήταν 4 χλμ./ώρα πάνω από αυτή του προηγούμενου μοντέλου και όταν 1 χλμ./ώρα κάνει τη διαφορά εύκολα καταλαβαίνει κανείς τη βελτίωση στα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέ
  • Στην επιλογή Sport το τιμόνι δείχνει λιγότερο ελαφρύ, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι ακριβές και βοηθά το νέο Toyota C-HR να αλλάζει άμεσα κατεύθυνση.
  • Ακόμα και στις αποτυχημένες προσπάθειες, το νέο Toyota C-HR δεν τρομάζει με απότομες ή άτσαλες αντιδράσεις.
  • Elk Test: To νέο Toyota C-HR στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου

Mε το καλημέρα έκανε την επίδοση του προηγούμενου CH-R

To νέο Toyota C-HR (2024) μας συστήθηκε με ακόμα πιο φουτουριστική σχεδίαση και πιο πιπεράτη οδηγική συμπεριφορά, όπως διαπιστώσαμε στη σχετική δοκιμή του μοντέλου. Aλλο όμως η αίσθηση και άλλο η ωμή αλήθεια των αριθμών, οπότε το υβριδικό compact οικογενειακό SUV της Toyota υποβλήθηκε σε Elk Test, την κορυφαία δοκιμασία ενεργητικής ασφάλειας, που μόνο το Auto Τρίτη πραγματοποιεί στην Ελλάδα.

Το μοντέλο που δοκιμάσαμε ήταν η έκδοση με το «μικρό» υβριδικό σύστημα, που έχει βενζινοκινητήρα 1,8 λτ. και συνολική απόδοση 140 ίππους. Το αυτοκίνητο της δοκιμής «φορούσε» τροχούς 19 ιντσών με ελαστικά 225/50. Να σημειώσουμε εδώ πως η δοκιμή έγινε στον πιστοποιημένο χώρο της σχολής ασφαλούς οδήγησης «Drive Academy» στις εγκαταστάσεις του Ιπποδρόμου στο Μαρκόπουλο Αττικής.

73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Το όριο του προηγούμενου Toyota C-HR ήταν στα 73 χλμ./ώρα και μετά από ένα σχετικό… «ζέσταμα» επιχειρήσαμε την πρώτη προσπάθεια με αυτή την ταχύτητα εισόδου. Και ήταν επιτυχημένη, με το SUV της Toyota να εμπνέει τον οδηγό χάρη στο τιμόνι, που παρέμεινε ζωντανό στην αλληλουχία των ελιγμών και την ανάρτηση που έλεγξε άψογα το αμάξωμα. Το ESP δεν ενεργοποιήθηκε καν, αφού δεν υπήρξε υποψία υποστροφής, ούτε όμως και ταλαντώσεις ή έντονες μεταφορές φορτίου στις αλλαγές πορείας. Αισθητή βελτίωση σε σχέση με το προηγούμενο C-HR.

Ελεγχόμενη υποστροφή στα 78 χλμ./ώρα

Αποφασίσαμε να το πάμε πιο επιθετικά και να ανέβουμε στα 78 χλμ./ώρα. Αυτή η ταχύτητα όμως αποδείχθηκε πάνω από το όριο του αυτοκινήτου, ωστόσο η όλη συμπεριφορά ήταν ενδεικτική του οδηγικού προφίλ του μοντέλου. Πιο αναλυτικά λοιπόν, πάνω από το όριο το C-HR έχει υποστροφική, αλλά προοδευτική συμπεριφορά. Το ESP έκανε αισθητή τη δράση του φρενάροντας δυνατά τους κατάλληλους τροχούς με αποτέλεσμα να μην χάνεται ο έλεγχος. Εδώ οι κλίσεις του αμαξώματος ήταν φυσικά έντονες, αλλά χωρίς να επηρεάζεται η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Κρατάμε την ομοιογενή συμπεριφορά και το καλό πλαίσιο.


Η επίδοσή του νέου Toyota C-HR ήταν 4 χλμ./ώρα πάνω από αυτή του προηγούμενου μοντέλου και όταν 1 χλμ./ώρα κάνει τη διαφορά εύκολα καταλαβαίνει κανείς τη βελτίωση στα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου.

Η επίδοσή του νέου Toyota C-HR ήταν 4 χλμ./ώρα πάνω από αυτή του προηγούμενου μοντέλου και όταν 1 χλμ./ώρα κάνει τη διαφορά εύκολα καταλαβαίνει κανείς τη βελτίωση στα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου.

Πέρασε με επιτυχία στα 76,8 χλμ./ώρα!

Χάρη στα φωτοκύτταρα που έχουμε στη διάθεσή μας και δείχνουν με ακρίβεια την ταχύτητα εισόδου, το νέο Toyota C-HR κατάφερε να «μπει» στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου με ταχύτητα 76,8 χλμ./ώρα. Μπορεί να βασίστηκε αρκετά στη λειτουργία του ESP, αλλά αυτό που μετράει είναι η αποτελεσματικότητα. Και τα ουσιαστικά 77 χλμ./ώρα είναι μια επίδοση που ισοφαρίζει αυτή του Nissan Qashqai και είναι 4 χλμ./ώρα πάνω από το προηγούμενο. Και όταν ακόμα και το 1 χλμ./ώρα θεωρείται σημαντική βελτίωση σκεφτείτε τι σημαίνει αυτό το +4 σε εξέλιξη.

Πάντως το μοντέλο δοκιμής «φορούσε» τις έξτρα ζάντες των 19 ιντσών με eco ελαστικά Michelin (e-Primacy) διάστασης 225/50. Το χαμηλό προφίλ των τελευταίων δεν «μαγούλιαζε» βοηθώντας το C-HR στη διαδικασία των εναλλαγών πορείας. Γι αυτό, όπως σε όλες τις περιπτώσεις που το μοντέλο δεν φοράει τις στάνταρ, για τη δημοφιλή έκδοση, ζάντες δέχεται ποινή 1 χλμ./ώρα. Σημειωτέων, πάντως, στη μεσαία έκδοση το μοντέλο φοράει κανονικά και όχι eco ελαστικά.

Να σημειώσουμε εδώ πως η δοκιμή έγινε στον πιστοποιημένο χώρο της σχολής ασφαλούς οδήγησης «Driving Academy» στις εγκαταστάσεις του Ιπποδρόμου στο Μαρκόπουλο Αττικής.

Πώς το «έζησαν» οδηγός & επιβάτες;

Γενική αίσθηση οδηγού
Αισθητά τονισμένα τα δυναμικά χαρακτηριστικά του C-HR. Σε συνδυασμό με τα ηλεκτρονικά είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό και ασφαλές. Ποτέ δεν είχε άτσαλη αντίδραση.

Γενική αίσθηση επιβατών
Πολύ καλή αίσθηση πλέον χωρίς την κλειστοφοβική αίσθηση του προηγούμενου. Σε καμία περίπτωση δε νιώσαμε αναπηδήσεις του πίσω άξονα.
 
Βαθμολογία με άριστα το 10:
Ανάρτηση: 9
Τιμόνι: 9-
Σύστημα ελέγχου ευστάθειας: 10
Διάσταση Ελαστικών: 225/50 R19
Τύπος ελαστικών: Michelin e-Primacy

POIO NEXEN
Hyundai